یک ماه پیش در چنین روزی

تاریخ ۱۳۹۸/۶/۸ برای فامیل بزرگ سادات قیری

،روزی بزرگ و به یاد ماندنی بود.روزی منحصر بفرد در تاریخ این خاندان. روزی سرشار از شور و نشاط و امید.روزی که پس از سالها، و با پذیرش تک تک اعضای این فامیل ،همگی در تالاری بزرگ دور هم جمع شدند تا با هم و در کنار هم بودن را رقم بزنند.

مراسمی که شکل گرفت حاصل ساعت ها فکر و ماهها برنامه ریزی و تلاش بود. اعضای هیئت راهبردی سایت سادات قیری ، با کوششی واقعا” شبانه روزی در روزهای تعطیل و غیر تعطیل و در کنار تمامی مشغله های کاری و زندگی ، اراده کردند که این تجمع صمیمانه را شکل دهند.

ابتدا با بیم و امید،آغاز کردند.بیم از قبولی دعوت و امید به آمدن شما ، انگیزه آنان را بیشتر از قبل جهت داد.چگونه؟ 

با پاسخ های رو به رشد اعضا ،که همت هیئت راهبردی را جزم کرده بود.

اعضای هیئت اعم از باتجربه ها و جوانان که دیدند با پاسخ فراوان و همراه با تشویق فامیل روبرو هستند،با شادی وصف ناپذیری به راه خود ادامه دادند.

فهرست اعضا تهیه کردند ، نرم افزار طراحی شد ، برنامه های مختلف طراحی و  بررسی شد ، هدایای مختلف پیگیری شد و هرکدام بخشی از کار را بردوش گرفتند ، با خلوص نیت و تنها به عشق خدمت به فامیل ،جلسات راهبردی ماهها قبل برگزار کردند، تا بتوانند جواب این دعوت را آن طور که درخور است بدهند.

در نهایت روز بزرگ فرا رسید.دیدن فامیل بزرگ سادات قیری در یک محل زیبا،به همگان ثابت کرد که اگر گروهی از فامیل بخواهند در یک تجمع بجز مراسم رسمی، گرد هم جمع شوند به راحتی قابل انجام است.فقط نگرش جمع مثبت باشد کافی است.

زحمات گروه برگزار کننده که نتیجه بخش بشود،حاصلی جز شادی و انگیزه مثبت نخواهد داشت.همان چیزی که در لحظه لحظه این گردهمایی دیده شد. حضور بزرگان فامیل با چهره ای مهربانتر از همیشه و آمدن بسیاری از جوانان با انگیزه آشنایی بیشتر با اصلیت و ریشه فامیلی و با یکدیگر و بزرگان و نیز حضور فامیل از شهرهای مختلف و راههای دور که شاهد مثال این سخن،عکس هایی است که روحیه مثبت حاکم برجمع را بدور از هرگونه شائبه و اختلاف نظر نشان می دهد و هرغریبه ای با دیدن عکس های خاطره انگیز از این جمع صمیمی و غیر رسمی بر عدم حضورش در جمع مان غبطه می خورد.

آیا می شود در آینده ،مجددا” خبراین دورهمایی ها را بشنویم و در آن شرکت کنیم ؟

پاسخ روشن است…با دور کردن افکار منفی و امید به آینده ای روشن برای خودمان وصد البته فرزندان برومند مان که حاصل عمرمان هستند و ما با این دورهمایی ها،می توانیم مسئولیت های خود را به آنان بسپاریم تا به کمال برسیم وآنان را به کمال برسانیم.مگر کار ما جز این است؟

..چشم ها را باید شست/جور دیگر باید دید…

جا داد در همین جا از زحمات واقعا شبانه روزی بزرگوارن مسئول در هیئت راهبردی سایت به شرح زیر کمال تشکر و قدردانی را داشته باشیم که در روز موعود با همت وافر تمامی تلاش خود را در جهت برگزاری مراسمی در خور و شایسته فامیل سادات قیری بعمل آوردند به گونه ای که حتی در پایان چنین مراسم با شکوهی خود عکسی به یادگار با خانواده هایشان ندارند.خدا قوت

خانم ها: سیده مهسا مطهر ، سیده سوزان تجلی

آقایان : سید محمد علی بهروزی ، سید محمد ریاضی پور، سید محمد حسین شریف زاد ، سید محمود مطهر ، سید آرش محمودیان، سید سپهر بهروزی 

همچنین در طول ماهها تدارک ، جوانان شایسته این فامیل به شرح زیر نیز در جهت ارسال دعوت نامه و طراحی ها و اطلاع رسانی و پشتیبانی از سایت و توزیع هدایا وخصوصا تهیه استند و گرفتن عکس و ثبت این رویداد تاریخی همکاری بسیار نزدیکی با هیئت داشتند که تضمینی نیز برای ادامه راه خواهند بود.موفق و سرفراز انشاالله

آقایان : سید مهدی مطهر، سید پدرام بهروزی ، سید مرتضی مهینی ، سید حمید مطهر ، سید بهمن بهروزی ، سید مجید اخلاقی ، سید متین بهروزی  

خانم ها : سیده مهشاد قیری زاده، سیده یاسمن قیری زاده

دست تمامی این بزرگواران و عزیزان را به گرمی می فشاریم و برای همه ی آنها بهترین ها را آرزومندیم.

با احترام به تمامی اعضای خاندان بزرگ سادات قیری

موسسین سایت سادات قیری

سید علی آباد – سید مهرداد قیر ی زاده

۱۳۹۸/۷/۸

Comment (6)

  • بسیار روز به یاد ماندنی بود. دست تمامی افرادی که به هر نحوی در برگزاری این دورهمی کمک کردند درد نکنه. امیدوارم که این دورهمی تبدیل به رسم ثابت سالانه یا دوسالانه فامیل سادات قیری بشه. من که از همینجا آمادگی خودم رو برای انجام کارهای برنامه‌های بعدی اعلام میکنم و امیدوارم بتونم مثل این گردهمایی نقش کوچکی در کمک به برگزاری‌ش باشم.

  • خدا قوت دست تک تک عزیزانی که روزی فراموش نشدنی را رقم زدند تا بعد از سالیان سال بعضی از عزیزان را ببینیم به گرمی میفشاریم.
    امید که این دیدارها هر ساله تمدید شوند.
    بعد از گذشت یک ماه هنوز که عکسها را میبینیم بی اختیار لبهایمان میخندد

  • درود به موسسین و دست اندرکاران از بزرگان و جوانان و به امید تداوم گردهمای آینده.

  • …. ثابت کردیم که ما همان بلند همتان و خوش قلبان هستیم که اگر چه سال‌ها به دلایل متعدد امکان برگزاری گردهمایی را نداشتم ولی به رسم و آیینی که به دیگران آموختیم پایبندیم.
    ثابت کردیم شیر شیر است حتی اگر پیر باشد. روی همگی مان سفید و سفید تر باد.

  • با سلام گزم به موسسان سایت سادات قیری با توجه به اینکه من وخانواد ه ام سعادت نداشتیم دراین گرده همایی حضور داشته باشیم ولی از دست اندر کاران این گرده همایی واقعا تشکر میکنم که واقعا کاربسیارخوب وماندگاری را انجام داده اند ودوست دارم لااقل عکسها وفیلمهای ان گرده همایی را ببینیم با تشکر فراوان سید محمد علی اخلاقی

    • جناب آقای سید محمد علی اخلاقی
      جهت مشاهده عکسهای گردهمایی میتوانید به قسمت گالری سایت مراجعه فرمایید .عکسها در دو قسمت ( از نگاه دوربین ) و ( نخستین گردهمایی فامیلی ) درج گردیده اند.
      ضمنا فیلمی کوتاه نیز بزودی در کانال تلگرامی سلام سادات قیری درج خواهد شد.
      با تشکر از اهتمام شما

Leave Your Comment

Skip to content