اطلاعیه صندوق قرض‌الحسنه حضرت ابوالفضل(ع)

بنام خدا

فامیل محترم و بزرگوار سادات قیری

با سلام و عرض احترام به همه ی فامیل بزرگ و گرامی سادات قیری، به اطلاع شما میرساند که از بدو تاسیس صندوق در آبان سال ۹۶ تا امروز۸۰ فقره وام برای موارد بشرح زیر پرداخت شده است. 

اجاره، تعمیر و خرید مسکن ۴۰ مورد.

ازدواج و تدارکات ۱۲ مورد.

پزشکی و درمان ۲۳ مورد.

کارآفرینی ۷ مورد.

تحصیل ۶ مورد.

شایان ذکر است که موجودی این صندوق محدود بوده و فقط به منظورتامین بخش کوچکی از نیازهای ضروری متقاضیان تاسیس گردیده، از این رو شایسته است که عزیزان متقاضی برای تامین حداقل نیازشان از صندوق برنامه ریزی داشته باشند. 

با توجه به اینکه دریافت وام از بانک ها تابع شرایط دشوار و زمانبر و هزینه های سود و کارمزد زیاد و همچنین تشکیل پرونده است، لذا یکی از اهداف این صندوق تامین حداقل نیاز عزیزان بدون تشریفات بانکی در کوتاهترین زمان ممکن بوده تا بتواندکمکی کوچک به متقاضیان ارائه نماید.

 در بسیاری از تقاضاهای ارسالی مبالغ نسبتا بالایی جهت وام درخواست گردیده که با توجه به موجودی صندوق و اهداف آن عملا انجام آن برای هیئت مدیره مقدور نمی باشد و متاسفانه  ناچار بوده ایم صرفا بمنظور پرداخت وام و کمک حداقلی به سایر متقاضیان، مبلغ درخواستی اینچنین را به یک سوم حتی گاهی بیشتر تقلیل دهیم.

با توجه به تجربه دو ساله و بررسی همه جانبه شرایط، هیئت مدیره صندوق فقط بخاطر نیت خیر و بهره مندی تعداد بیشتری از عزیزان متقاضی از صندوق، ناچارأ و علیرغم میل خود، ضمن کاهش زمان بازپرداخت اقساط وام و قطعأ افزایش مبلغ ماهیانه اقساط ، اولویت پرداخت وام ازاین پس با عزیزانی است که تاکنون وام دریافت ننموده اند.

 ضمنا مجدد یادآور میشویم که تنها به یک نفر از هر خانواده مستقل وام تعلق خواهد گرفت و امکان دریافت وام همزمان برای آن خانواده میسر نخواهد بود.

بهر حال با توجه به شرابط ناخواسته پیش آمده، این صندوق کماکان در خدمت تامین حداقل نیاز عزیزان متقاضی می باشد.

ضمنا چون بعضی عزیزان متقاضی شماره حساب یا شماره کارت ملی یکی از نزدیکان را در فرم تقاضا اعلام می نمایند و چک بنام متقاضی صادر می گردد لذا در واگذاری به بانک بعلت مغایرت نام با شماره حساب، برگشت خورده و موجبات اختلال و درد سر میگردد، و ناچارأ در وضعیت مشابه، درخواست و چک صادره از درجه اعتبار ساقط خواهد بود.

 لطفا در اعلام شماره کد ملی و شماره حساب شخص متقاضی دقت فرمائید.

بااحترام

هیئت مدیره صندوق قرض الحسنه ابولفضل ( سادات قیری )

مهرماه ۱۳۹۸

Leave Your Comment

Skip to content