یادبود اولین گردهمایی

یکسال پیش در چنین زمانی حرکتی انجام گردید که ۳۰ سال برایش انتظار کشیدیم و ماه ها نیز برنامه ریزی گردید ولی در حقیقت ، چند سال پیش از آن همزمان با شروع فعالیت سایت سادات قیری ، میعاد برگزاری آن بسته شد و زمان لازم بود تا به نقطه عطف آن برسیم که به لطف پروردگار و همت شما بزرگواران به نقطه آغازین رسیدیم و امید آن داریم که جوانان با استعداد و متعصب این فامیل در آتیه نیز ادامه دهنده این مسیر خیرخواهانه و خداپسندانه که باعث اتحاد بیشتر فامیل خواهد شد نیز باشند چنانچه نسل فعلی به آن همت گماشتند و متعهد ماندند.
چقدر زیبا و خاطره انگیز بود دیدن بزرگوارانی که چه بسا سالیان طولانی ندیده بودیم و دیدن عزیزانی که فقط نامی از آنها در شجره دیده بودیم و متوجه شدیم که چه استعدادهایی در فامیل بصورت نهفته وجود دارد.
درود بر تمامی شما بزرگواران که به شوق همدلی فامیلی زحمت کشیده و در گردهمایی شرکت نمودید و امیدواریم که همین خلوص نیت و شوق همدلی در سایر عزیزان نیز باعث گردد تا در گردهمایی آتی شاهد حضور هر چه گسترده تر فامیلی باشیم. انشاالله

این طایفه از قیر طلا میسازند
از سیدو از میر طلا میسازند
یکروز اگر تمام با هم باشند
یک حلقه ی زنجیر طلا میسازند
(صادق حاجی زاده: از هنرمندان جوان فامیل}

پاینده و سرافراز باد خاندان بزرگ سادات قیری
شهریور ۱۳۹۹

Comment (7)

  • یادش بخیر ، خیلی خیلی خوش گذشت ، دست همگی دست اندرکاران درد نکنه ، یادآوری شیرینی بود

  • بسیار زیبا و خاطره انگیز
    از همه ممنون .‌..اونا که طرح و اجرا کردن و اونا که اومدن‌‌..

  • مثل یه خواب شیرینه، هر چی می بینی باز هم دلت می‌خواد اون رویا رو تکرار کنی من به نوبه خودم و خانواده ام خیلی تشکر میکنم از زحمات بسیار زیادی که کل تیم کشید بخصوص مهرداد عزیز که کاردستی زیبایی درست و به لیست افتخارات شخصی خودش اضافه کرد.
    خیلی خیلی زیاد امیدوارم این مشعل اتحاد فامیلی رو یکی دیگه روشن کنه و همه رو زیر بیرق سادات قیری جمع کنه.
    ما هیچ چیز برای حفظ وحدت خانوادگی کم نداریم فقط کافیه یکی از ما بخواد همت کنه بعدا همونطور که دیدیم بدون هیچ بهانه یا چشم داشتی میان که بگن هستیم.
    انشالله همیشه باشیم.

  • بسیارزیباوخاطره انگیزدست تماام دست اندرکاران دردنکنه یادش بخیربه امیددیدارمجددفانیل عزیزدرسال های آینده

  • باتشکرفراوان از زحمات دست اندرکاران . با آرزوی سلامتی و موفقیت هرچه بیشتر سادات معظم قیری .

  • با آرزوی سلامتی برای تک تک فامیل عزیز . امیدوارم اوضاع به روال طبیعی برگردد که شاهد گردهمایی مجدد فامیل دوستان عزیز باشیم .

Leave Your Comment

Skip to content