اصلاح یک خبر نادرست

اعضای محترم سایت وفامیل بزرگ سادات قیری


باسلام
درپی انتشارعکسی در فضای مجازی و همچنین شبکه های ماهواره ای که پدر خانواده مطهر و بزرگ خاندان سادات، آقای حاج سیدعبدالحسین مطهر را پخش نمودند که درحال نشان دادن برگه سهام عدالت هستند و حالت ایشان این امر را متبادر میکندکه ازخوشحالی برگه رانشان میدهند، لازم است دراین مورد توضیح مختصری خدمت همه داده شود:
درحدودچهارسال قبل برگه های این سهام ازطریق اداره بازنشستگی به همه بازنشستگان تعلق گرفت وبعدازحدودیکسال که خبری از هدف دولت از دادن برگه فوق، مشاهده نکردند جهت اعتراض به این امر به اتفاق تنی چند بازنشسته دیگر به ساختمان مربوطه مراجعه و ضمن نشان دادن برگه ها، اعتراض خود را به مسئولین وقت نشان دادند و درحقیقت عکس فوق جنبه اعتراضی نسبت به وعده هایی بود که داده بودند و عکاس حرفه ای، عکس فوق را درست در موقع سخن و اعتراض ایشان، لحظه رابصورتی که بیانگرشادی باشد ثبت ودرروزنامه چاپ نموده که مراتب به روزنامه مذکور منعکس گردید که اصلاح هم نگردید و بنظرازاخلاق حرفه ای بدور میباشد.
متن فوق بدرخواست خود ایشان و درجهت روشن شدن ذهن مشاهده کنندگان وحقیقت این عکس تحریر گردید.
باسپاس.
سیدمسعودمطهر
فرزند حاج سید عبدالحسین مطهر
۱۰ خرداد ۱۳۹۹

Comment (5)

  • با آرزوی سلامتی و تندرستی برای عمویی گرامی جناب آقای حاج سید عبدالحسین مطهر بزرگ خاندان سادات معظم قیری . بزرگ منشی و خضوع ایشان برهمگان روشن است . انشاالله همیشه سلامت و پایدار باشند .

  • زنده و سلامت باشن عمو جان . عمو جان همیشه مظهر پاکی و صداقت و روراستی بوده و هست .

  • با تشکر از ا سید مسعود عزیز و توضیحات تکمیلی ایشان. البته ما از دیدن تصویر عمویی حاج سید عبدالحسین بیشتر لذت بردیم تا محتوای ماجرا. خداوند ایشان را برای ما حفظ فرمایند. انشاله.

Leave Your Comment

Skip to content