پیام تبریک

کسب مدرک کارشناسی ارشد مهندسی شیمی (نساجی) را به خانم مهنوش موسویون فرزند استاد گرانقدر آقای حسین موسویون و خانم مهین شریف زاده مهربان با کسب درجه عالی در مورخه 94/06/29 از دانشگاه علوم و تحقیقات تبریک میگوییم.

موفقیت همگان را ازپروردگار خواستاریم.

هیئت موسس سایت سادات قیری

Comment (11)

  • خدمت مهنوش خانم عزیز و استاد محترم آقای موسویون و مهین خانم گرامی تبریک عرض کرده آرزومند موفقیتهای بیشتر برای خانواده موسویون و سایر خانواده های سادات قیری هستم. به امید سلامتی و خوشبختی همگان .

  • با عرض سلام به مهنوش خانم و ارزوي موفقيتهاي بيشتر. انشالله
    إستاد بزرگوار جناب اقاي موسوي و خواهر محترم و مهربان ابجي مهين چشم همه ما روشن خسته نباشيد و خدا قوت الحمدالله همگي أعضاء خانواده محترم شما در مسير موفقيت و پيشرفت روز به روز بيشتر هستند.

  • مهنوش عزیز خسته نباشی امید وارم هم در کسب علم ودانش وهم در خوشبختی وسعادت درون زندگی به مدارج والا دست یابی.
    برای تو و خانواده ات آرزوی تندرستی دارم.
    جادارد به استاد گرامی آقای موسوسون و مهین خانم مهربان نیز برای پرورش چنین فرزندانی تبریک ویژه داشته باشم.

  • با درود به جوانان کوشای دانش بویژه مهنوش عزیز !
    این موفقیت را به شما و خانواده محترم و خاندان سادات قیری تبریک می گویم و امید است جوانانی همچون شما الگویی برای سایر نور چشمان باشید.

  • عزيزم مهنوش جان تبريك ميگم . جدا خسته نباشي. مادر بودن و درس خواندن كار آسوني نيست . همت عالي و از خود گذشتگي بسيار لازم دارد. مسلما كمكهاي دخترعموي عزيزم آبجي مهين و همينطور همسر گرامي ات آقا كوروش در اين راه قابل تقدير است. انشالله هميشه سالم و موفق و شاد در كنار خانواده زيبايت باشي . فرشته هاي كوچولو يت را بجاي من ببوس.

  • بنده نیز به نوبت خود این موفقیت را به سرور گرامی آقای موسویون و همشیره عزیز مهین خانم و مهنوش عزیز تبریک میگویم برای خانواده سلامتی و کامیابی ارزومندم

  • مهنوش خانم میگویند: آن باش که هستی وآن شوکه توان بودنت است.موفقیت شما افتخاریست هم برای خانواده موسویون وهم سادات قیری که توانسته ایدبنام یک مادربه این درجات عالیه تحصیلی دست یابید. این موفقیت رابخودشماواستادارجمندجناب آقای موسویون ودخترعموی گرامی مهین خانم وهمسرمحترمتان تبریک عرض میکنم

  • مهنوش خانم عزيز كسب مدرك كارشناسي ارشد مهندسي شيمي را به شما و خانواده محترمتان جناب آقاى موسويون و مهين خانم عزيزو گرامي و همسر محترمتان تبريك عرض ميكنم و اميدوارم توفيق ديدار شما و بخصوص مادر گراميتان را از نزديگ داشته باشم. خدمتشان سلام مخصوص برسانيد.

  • سلام خدمت همه فاميل عزيز. از ديدن پيام تبريك سايت خيلي خوشحال و مفتخر شدم. از تمام دست اندر كاران سايت سادات قيري و تك تك عزيزاني كه پيغام تبريك فرستاده اند خيلي متشكرم.

Leave Your Comment

Skip to content