ورقی از تاریخ

ورقی بر تاریخ:


دیروز نشان دادیم که همچنان هستیم. دیروز نشان دادیم که گرد تاریخ اگر چه سی ساله یا اندی بیشتر باشد به فوتی پاک میگردد. دیروز روزی بود که دگر بار قامت بلند خود را به رخ تاریخ کشیدیم. آری دوباره ساختیم آنچه را که در حال فروپاشی بود و نشان دادیم شیر شیر است حتی اگر پیر باشد.
خود میدانستیم که کمی و کاستی فراوان است. خود بخوبی میدانستیم که توان به بار کشیدن و لیاقت مهمان نوازی شما زنان زن و مردان مرد را نداریم ولی جامه ترس بعد از ۳ سال از تن برون بردیم و لباس خدمتی را که به تن کرده بودم شستیم و بر تن کشیدیم.
شما بزرگان که بودید و آن بزرگان و عزیزانی که نبودند، بدانید و آگاه باشید که افتخار ما بر تن و جان کشیدن رخت خدمت بر شماست و به این خدمت و خدمت گذرای مفتخر.
باشد که پذیرا باشید. باشد تا جایی و قدمی و خدمتی نو شایسته شما بزرگان.
ای سادات قیری دیروز با حضور سبز خود برگی بر تاریخ این قوم نشاندید که جاودان خواهد ماند. درود بر شما و درود بر بزرگی و همت و شخصیت شما.
رضا آباد
هشتم شهریور ماه ۱۳۹۸ روزی که تاریخ این خاندان ورق خورد

۹ شهریور ۱۳۹۸

Comment (5)

  • شاید یکی از زیباترین این مجلس حال دلی آن بود همه برای دلشان آمده بودند..چه میزبان و چه مهمان همه مهمان دلشون بودند..وجه بهتر ازآن که ادم توفیق پیدا کنه کاری کنه که جیگروشو حال بیاره…اینجوری دیگه نه منتی هست ونه توقعی ،چنانچه تاکنون بوده..بهر حال ای مسببین این اجتماع ..خدا جیگرتونو حال بیاره..امین

  • چنین جمع فامیلی با هدف دیدار و گردهمایی ، استثنایی و بندرت اتفاق میافتد و هنر برگزار کنندگان و بانی آن نیز همین است .
    امیدارم با همت عزیزان دست اندر کار چنین گردهمایی‌های فامیلی تداوم داشته و به امری معمول و سالانه تبدیل شود .
    و با استفاده از تجربه امسال در سالهای آینده با شکوه‌تر و با مشارکت تعداد بیشتری از عزیزان فامیل برگزار شود .
    مسلماً حضور شما آقا رضای عزیز که از راه دور در کنارمان بودی ، حجت را به همه ما که ساکن ایرانیم ، تمام کرده و مشوق مشارکتمان بود .
    از زحمات همه دست اندرکاران تشکر نموده و موفقیت روزافزون همگی را آرزومندم.بشخصه بعضی از عزیزم را بعد از پانزده تا بیست سال دیدم و از دیدارشان دلشاد شدم .

  • سلام دایی رضای عزیزم از شما و خانواده محترمتون کمال تشکر و قدردانی رو دارم خیلی مراسم پرشکوه و عالی در خور خانواده بزرگ و با ارزش سادات قیری منم به نوبه خودم به عنوان عضو کوچک این خاندان از همه کسانی که زحمت کشیدن و میکشن تا همه فامیل دور هم به خوشی جمع بشن تشکر میکنم خیلی خوش گذشت ایشالا سالهای بعد هم ادامه دار باشد . سپاس

  • من هم به سهم خودم و از جایگاه یک شرکت کننده در نخستین گردهمایی و دیدن فامیلی که با شور و شادی و بدون در نظر گرفتن جایگاههای اجتماعی و سیاسی و اعتقادی و اقتصادی با هم گفتگو کرده و صدای خندشان گاها برگزارکنندگان را نیز به دردسر می انداخت برخود میبالم و برای اینکه عضوی از این فامیل هستم حس بسیار خوبی دارم.
    صفا و صمیمیت را مابین همه بخوبی میدیدم و چه خوشحال شدم که چندین نفر را پس از سالیان طولانی مجدد توانستم ببینم.
    اوج این گردهمایی هم هویدا شدن استعدادهای بسیار خوب در میان فامیل بود و با چندین نفر از آنها آشناشدیم که قطعا این پایانی نیست و نقطه شروعی برای حرکتی است که از سال ۱۳۹۲ و پس از عهدی که مابین ۲ نفر از فامیل بسته شد آغاز گردید.
    برای فامیل عزیزم که اکنون به قیری بودن خودشان نگاه متفاوتی خواهند داشت آرزوی سربلندی و سرافرازی دارم.
    ارادتمند همیشگی شما.

  • سلام بر همه عزیزان فامیل، تشکر مجدد از همه دست اندرکاران این گردهمایی منحصر به فرد. چه جمعی، چه صفا و صمیمیتی . چقدر همه هیجان زده و خوشحال از دیدار همدیگر . ما از راهی دور ساعتها با بچه ها مرور عکس ها و فیلم ها و شناسایی عزیزان فامیل را کردیم و کلی ذوق و برنامه ریزی و قول به آنها که حتما اگر سال دیگر تابستون برگزار شد شرکت می کنیم. که امیدوارم عملی شود و بتوانیم جوابگوی درخواست آنها باشیم. رضا جان مطمئنم روح مرحوم عمو و خاله عزیزم در بهشت برین دعاگویت هستند و به تو افتخار می کنند که چنین پر رنگ دلسوز و مسبب این جمع بودی. به امید دیدار در تنکس گیوینگ .

Leave Your Comment

Skip to content