همگام با سایت سادات قیری

فامیل محترم و بزرگوار سادات قیری:
نزدیک به یک دهه است که سایت سادات قیری به عنوان یک سایت اختصاصی و منحصر فامیلی فعالیت خود را آغاز نموده و همواره با همت و پشتیبانی جوانان و دلسوزان فامیل توانسته است بعنوان مرجعی رسمی برای بیان رویدادها و معرفی پیشینه ی فامیل بزرگ سادات قیری باشد.
این نماهنگ مروری مختصر بر خاطرات و هر آنچه که طی این مدت در فامیل روی داده و در سایت منعکس گردیده است.
امید آن داریم که با راهنمایی ها و احساس مسئولیت بیشتر نسبت به این حرکت فامیلی، هر چه بیشتر در رشد و شکوفایی سایت خودمان کوشا باشیم.
نوروز ۱۴۰۰ بر تمامی فامیل گرامی مبارک باد.
مدیریت سایت سادات قیری
۱۱ فروردین ۱۴۰۰

 

 

Comment (4)

  • کلیپ بسیار جالبی بود دست سازنده و همچنین گردانندگان سایت درد نکنه ، در اصل توانستید اتفاقاتی را که برای فامیل رخ داده است به تصویر بکشید ، به هر حال توقع اعضا هم نسبت به این تشکل فامیلی زیاد است ، امید است در سالهای آتی با پیشنهاد و همفکری همه فامیل محترم بتوانید مطالب فرهنگی ، اقتصادی و اجتماعی که حاصل تلاش،و عملکرد سایت بوده را نیز مهیا و به اطلاع عموم برسانید

  • خیلی کلیپ عالی بود از فعالیت سایت سادات قیری بسیار جالب و معنادار دست شما درد نکند. به امید موفقیت روزافزون سایت و قدردانی از دست اندرکاران علی الخصوص بانی خوب سایت. پیروز و بهروز باشید.

  • بسیار عالی بود. دست همه گردانندگان درد نکنه ، چه دلسوزانه برای فامیل زحمت میکشید.

  • با سلام ، کلیپ عالی بود. دست سازنده کلیپ درد نکند و تشکر فراوان از بانی گرامی و دست اندرکاران خوب سایت. با امید پیشرفت روزافزون سایت و با امتنان از زحماتتان. موفق و موءید باشید.

Leave Your Comment

Skip to content