سپاس از همسر عزیزم

 

 

از ابتدای شروع زندگی مشترک، نوع کار من به صورت ماموریتی بوده و دائما در سفر بودم (مناطق نفت خیز) به طوری که برای تولد دخترم در کنار همسرم حضور نداشتم (هنوز فکرش، آزارم میدهد)، مدیریتی که همسر من در زندگی داشتند به لطف خداوند زندگی را برای من امیدوار و زیبا نموده، فرزندانم را به تنهایی سرپرستی و به سرانجام مطلوب رساند و مخارج زندگی را به نحوه احسنت اداره میکرد و پس از سی و هشت سال خدمت در کنارش احساس آرامش میکنم.

جوانان عزیز سادات، همیشه شاکر خدا بوده و به همسر خود احترام گذاشته و شریک و همدل باشید، زیرا زندگی زناشویی میدان برتری طلبی نیست، بلکه دشت سرسبز محبت، گذشت و عشق است .

 

سید محمدحسین شریف زاد

Comment (5)

  • حسین عزیز و پروانه عزیزم حقیقتأ شما هر دو از موفق ترین و خوشبخت ترین زوج های فامیل هستید . بهر دو شما افتخار میکنم سایه لطف شما بر سر بچه ها مستدام تا آخر عمر از نتیجه زحمات خود لذت ببرید. خدا یاورتان باد.

  • خدا سالهای سال با خوشی و سلامتی برای هم حفظ و نگهدارتون باشه خیلی لذت بردم از خوندن این همه قدر شناسی و محبتی که به همسر تون دارید بدون شک که هر دوی شما از خوبان این فامیل هستید

  • با سلام به حسین و پروانه عزیز امیدوارم سالهای مدید سالم و خوش زندگی کنید. در مورد ماموریت و تولد پرستو جان اگر یادت باشد آنشب من و مرحومه مهنار هم مهمان شما بودیم و من و حباب فخری، پروانه را به بیمارستان برذیم . دوستدار شما: محمد ریاضی پور.

  • الحمدالله حسين اقاي گل:
    از مرحوم پدرم بياد دارم كه ميگفت خدا ميفرماييد به هر مردي همسر خوب عطا كرديم نعمات خود را به او كامل كرديم. الحمدالله كه خدا تمامي نعمات خود را به شما با افتخار به داشتن همسری چون پروانه خانم عزيز كامل كرد. الحمدالله.
    خوشبخت هستيد خوشبخت تر باشيد انشالله خدا هر يك از شما را براي ديگري حفظ كند. خدا رحمت كند عموي عزيزم عمو بزرگ را كه هزار ماشالله فرزنداني از خود بجاي گذاشت كه مايه افتخار و سر بلندي او هستند. خدا به همسر ايشان سركارحاجيه خانم بي بي فخري خانم پیشنماز ( زن عموي عزيز و محترم همگي ما) سلامتي و عزت عطا نمايد همانا نقش مهم و بي ترديد ايشان بر تربيت اين پاكان بر هيچ كس پوشيده نيست.
    الحدالله عزت تان پايدار. انشالله.

  • تقديم به پسرعموي عزيزم و پروانه خانم، اميدوارم هميشه سالم و دل شاد باشيد

Leave Your Comment

Skip to content