تبریک مراسم عقد

مدیریت سایت سادات قیری


از طرف خود و فامیل محترم سادات قیری، برگزاری مراسم عقد فرخنده مابین دوشیزه سیده هستی قیریان دختر خانم آناهیتا حاتمی و آقای سید محمد حسین ( مهران ) قیریان را با آقای مجید الماسی که در تاریخ ۳ بهمن ۹۸ در اهواز برگزار گردید را به عروس و داماد و خانواده های محترم قیریان ،حاتمی و الماسی تبریک و تهنیت عرض نموده خوشبختی و سلامتی و شادکامی عروس و داماد و سایه لطف پروردگار مهربان و بزرگترها را بر سر آنها آرزومندیم.
انشاا…
۵ بهمن ۱۳۹۸

Comment (8)

  • به به مبارکا باشد با ارزوی خوشبختی عروس و داماد و سایه لطف خدا و بزرگتر ها بر سر انها تبریک به ا سید مهران و اناهیتا خانم مبارک باشد انشاله

  • عرض سلام و تبریک به عروس خانم و شاه داماد. تبریک و خدا قوت به سرکار خانم اناهیتا حاتمی و مهران عزیز برای به ثمر رسیدن زحماتشان و همچین والدین محترم آقا داماد و کل خانواده الماسی و قیریان. هزار مبارک انشالله.

    • با عرض سلام به آقا رضا و آزاده خانم
      از طرف خانواده حاتمی و قیریان و الماسی کمال قدردانی و تشکر را دارم
      انشالله همیشه شادی و خرمی در پیش رو داشته باشید

  • با درود این پیوند زندگی را به عروس و داماد و خانواده های محترمشان شادباش می گویم و ارزوی خوشبختی برایشان دارم.

  • ما نیز به سهم خود این پیوند مبارک را به هستی و مجید این دو جوان زیبا و رعنا و خانواده های محترم ، خصوصا آقا مهران گرامی و همسر مهربانش تبریک گفته ، برای همه گی سلامت و عشق و محبت از درگاه پروردگار خواهانیم.

    • رزی خانم و آقا مهرداد کمال تشکر را دارم ازطرف خودم و خانواده آرزوی خوشبختی و سعادت تمام جوانان فامیل بزرگ سادات قیری را از خداوند بزرگ خواستارم

Leave Your Comment

Skip to content