موفقیت تحصیلی و شغلی

با خانم مهرناز مهرزاد بیشتر آشنا شویم:


مهرناز فرزند خانم سیده مریم محمودیان و آقای بیژن مهرزاد در تاریخ ۲۵ اردیبهشت سال ۱۳۶۹ در تهران متولد و پس ازتحصیلات ابتدایی و متوسطه ، دیپلم علوم تجربی را در سال ۱۳۸۸ کسب و در همان سال نیز در دانشگاه آزاد واحد تهران در رشته کارشناسی بیولوژی ( زیست شناسی ) پذیرفته و مشغول به تحصیل گردید، ولی بدلیل مهاجرت به کشور آمریکا در سال ۱۳۹۰ ( ۲۰۱۱ ) تحصیلات او ناتمام و جهت ادامه تحصیل وارد کالج Sierra در کالیفرنیا گردید و موفق به اخذ مدرک فوق دیپلم از آنجا شد و بدلیل کسب معدل بالا ( معدل ۴ که بالا ترین معدل در سیستم کشور آمریکا) و موفقیتهای تحصیلی در طول دوره از وی برای عضویت در انجمن نخبگان آمریکا ( Phi Theta Kappa ) دعوت و در سال دوم تحصیل بعنوان مسئول این انجمن نیز انتخاب گردید.
در سال ۲۰۱۵ میلادی جهت ادامه تحصیل در دانشگاه برکلی آمریکا (UC BERKELEY ) در رشته بیولوژی با گرایش ایمنولوژی و بیماریهای عفونی بعنوان دانشجوی بورسیه پذیرفته و نهایتا در سال ۲۰۱۷ با معدل ۳/۸ بعنوان دانشجوی ممتاز فارغ التحصیل گردید.
وی در این مدت بعنوان مسئول گروه تحقیقاتی پروژه مشترک دانشگاه برکلی و استانفورد در رابطه با واکسیناسیون مشارکت داشته است و پروژه ای با همکاری دانشگاه علوم پزشکی سانفراسیسکو ( UCSF ) در مورد بیماریهای سرطان سینه اجرا که مورد توجه و تشویق محافل علمی و دانشگاهی قرار می گیرد و به همین دلیل از سوی دانشگاه ، پیشنهاد گذراندین دوره دکترای بیولوژی به وی داه شد.
مهرناز عزیز بدلیل علاقه به رشته پزشکی و تحقیق در این مورد پیشنهاد دانشگاه برکلی را برای تحصیل نپذیرفت و در همان دانشگاه اقدام به تحصیل در دوره پیش از پزشکی ( Pre Med ) نمود و همزمان نیز در کمپانی بین المللی Novogene Biotechnology Corporation به عنوان مسئول تحقیقات ژنتیکی شرق آمریکا استخدام گردید. مهرناز عزیز در حال حاضر و پس از گذراندن دوره مقدماتی رسما دوره تکمیلی پزشکی را در دانشکده پزشکی دانشگاه (UC Davis) درکالیفرنیا که یکی از معتبر ترین دانشکده های پزشکی آمریکا است میگذراند و به همین دلیل کلیه فعالیت های شغلی خود را جهت تحصیل بهتر علم کنار گذاشته است.
امید که با طی این مرحله و هوش وعلاقه نامبرده ، شاهد موفقیت ها و افتخارات بیشتر برای وی بوده و روزی نیز انشاا.. شاهد ارائه خدمات علمی و پزشکی وی در کشور عزیز و به هم میهنان گرامی خود باشیم.
مدیریت سایت سادات قیری از طرف خود و فامیل بزرگ سادات قیری این افتخارات را به نامبرده و خانواده گرامیش خصوصا مریم خانم گرامی و مادربزرگ مهربانش بانوی بزگوار بی بی صغرا امامی ( همسر زنده یاد سید نورالدین محمودیان ) تبریک گفته و برای تمامی جوانان و فرزندان فامیل سرافراز سادات قیری در تمامی نقاط این گیتی آرزوی موفقیت می نماید.

با تشکر ویژه از خانم سیده مریم محمودیان برای تهیه و ارسال اطلاعات.

مدیریت سایت سادات قیری

خرداد۱۳۹۸

 

Comment (15)

  • ماشالله به مهرناز خانم، آفرین واقعا که خسته نباشید. انشالله موفق و موفقت تر باشی.
    عرض تبریک به پدر بزرگوار ایشون جناب مهرزاد آبجی مریم گل سادات قیری و کل خانواده محترم دایی محمودیان عزیز و فراموش نشدنی.

  • آقامهرداد تشکر فراوان دارم از زحماتی که برای سایت سادات محترم قیری میکشید و تشکر فراوان بخاطر قلم شیوایتان. از طرف خودم و مهرناز و مهرزاد متشکرم.به امید موفقیت و پیروزی کلیه جوانان سادات قیری و شادی و سلامتی کل فامیل عزیز قیری. خداوند به شما و خانواده محترم توفیق و سلامتی و شادی عنایت فرماید.مریم محمودیان و بیژن مهرزاد

  • آقارضای عزیز خیلی ممنونم از پیام تبریک محبت آمیزتان. از طرف خودم و مهرناز و مهرزاد خیلی تشکر می‌کنم. خوشبختانه جوانان برومند سادات قیری در هر کجای دنیا که باشند همگی موفق و شاداب و پیروزند. خیلی از شما ممنونم برای زحماتی که برای سایت سادات قیری میکشید. خدا خودتان و خانواده محترمتان را حفظ کند. مریم و بیژن مهرزاد

  • با درود به مهرناز جان، این همه موفقیت هزار تبریک دارد که نثار شما و مادر گرامی و پدر مهربان و همه فامیل می نمایم.باعث افتخار ما هستی.ارزوی تندرستی و شادکامی برای شما دارم.

  • تبریک فراوان به مهرناز عزیز و آبجی مریم و آقای مهرزاد .امید که شاهد پیشرفت کلیه جوانان عزیز سادات باشیم

  • تبریک به مهرناز جون و پدر و مادر محترمشون(آبجی مریم عزیز و آقای مهرزاد بزرگوار)، امیدوارم همیشه موفق باشی عزیز دلم⁦❤️⁩

  • خواهر عزیزم پروین خانم دوست داشتنی آنیتاخانم نازنین، رزیتاخانم عزیزم، الهام خانم نازنین، آقامحمدفرهیخته و مهربان، از لطف همگی بسیار سپاسگزاریم و امیدواریم که فامیل بزرگ و محترم سادات قیری همواره موفق و پیشرو باشند. خداوند وجود عزیزتان را حفظ کند. دوستتان داریم .مریم و بیژن و مهرناز مهرزاد

  • آقامهرداد عزیز و نازنینم ، از لطف شما و کلیه فامیل عزیزم برای تبریکات صمیمانه تان برای مهرناز نوه عزیزم تشکر فراوان دارم. خداوند همگی شما را حفظ کند و همیشه شاهد خوشبختی و موفقیت خودتان و فرزندانتان باشیم. من هم به خواهر عزیزم حاجیه بی بی فخری دوست داشتنی و به کلیه والدین سادات قیری برای داشتن فرزندانی برومند و پرتلاش و دانشمند تبریک میگویم..دوستتان دارم.
    حاجیه بی بی صغری امامی ( محمودیان)

  • عرض تبریک به مهرتاز عزیز و سختکوش برای موفقیت تحصیلی اش دارم . باعث افتخار هست درخشش استعداد و موفقیت شما . عرض تبریک به مریم خانم عزیز و آقای مهرزاد برای فراهم کردن شرایط و تربیت و پرورش چنین فرزند خلفی . موفق و پیروز باشید .

  • فروغ خانم عزیز و نازنین ، از تبریک صمیمانه شما متشکریم و امیدواریم همیشه شاهد موفقیتها و شادیهای شما باشیم. مریم و بیژن و مهرناز مهرزاد

  • مهرناز عزیزم برایت بهترینها آرزو دارم سلامت و موفق باشید با داشتن عزیزی مثل شما افتخار میکنم خاله سیما و عمو سیف

  • مهرناز عزیز موفقیت های شما را از صمیم قلب تبریک می گوییم با آرزوی سلامتی و موفقیت های بیشتر برای شما نازنین . تبریک فراوان به سرکار خانم مریم محمودیان و آقای بیژن مهرزاد .

  • خاله سیمای عزیز ونازنین و پروانه خانم بامحبت و مهربان، عمو سیف عزیز و آقای شریفزاد عزیز، از ابراز لطف و تبریک شما عزیزان کمال تشکر را داریم. امیدواریم که همواره شاهد موفقیتها و شادیهای شما عزیزان و خانواده محترمتان باشیم. دوستتان داریم . مریم و بیژن و مهرناز مهرزاد

Leave Your Comment

Skip to content