جلسه هیئت راهبردی سایت سادات قیری

اعضاء محترم فامیل بزرگ سادات قیری


به آگاهی شما عزیزان می رسانیم که اولین جلسه هیئت راهبردی سایت سادات قیری در سال ۹۸ در روز جمعه مورخه ۳ خرداد در منزل آقای سید سپهر بهروزی در تهران و با حضور اکثریت اعضاء تشکیل و ضمن بررسی و تبادل نظر در رابطه چگونگی روند سایت سادات قیری و نیز برنامه های پیش رو، تصمیمات زیر اتخاذ گردید که امید است با اجرایی شدن همه ی آنها شاهد تغییراتی اساسی در سایت و نوع اطلاع رسانی و موضوعات و نیز ایجاد راهکارهایی برای همبستگی بیشتر فامیل محترم باشیم.
۱ – با توجه به اینکه به لطف و مرحمت پروردگار مهربان قرار است که تااولین همایش فامیلی در شهریور ۹۸ به میزبانی تهران و یا کرج برگزار گردد لذا بررسیهای لازم جهت برگزار شدن هر چه بهتر و در خور فامیل سادات قیری در جلسه مطرح و هریک از اعضاء وظایف اولیه خاصی را به عهده گرفته و مقرر شد تا پس از مهیا شدن مقدمات وعملیاتی شدن آنها جزئیات به اطلاع فامیل محترم رسانده شود.
۲ – مقرر شد در جهت ارتباط بیشتر و روزانه با اعضاء محترم ، کانال تلگرامی اطلاع رسانی سایت از حالت فعلی که تنها عهده دار اطلاع رسانی مطالب سایت سادات قیری می باشد به کانالی روزانه با نامی جدید که متعاقبا اعلام خواهد شد، علاوه بر اطلاع رسانی سایت نسبت به اطلاع رسانی در رابطه با سایر موضوعات اجتماعی مانند جملات بزرگان و مطالب خواندنی و دیدنی و رویدادهای فامیلی و ….، بصورت بسیار محدود پیامهای متنوعی را نیز ارسال نماید.
۳ – همچنین مقرر شد تا در جهت افزایش سرعت نسخه موبایل سایت و نیز افزایش قابلیت های فنی کانال تلگرامی اطلاع رسانی، اقدامات فنی لازم انجام گرفته و در آتیه ای نزدیک شاهد بهبود شرایط فنی سایت سادات قیری باشیم.
۴ – همچنین به منظور افزایش قابلیت های سایت و راحتی جستجوی آن در اینترنت، مقرر شد تادامنه و پسوند ( com. ) نیز برای سایت تهیه تا کاربران گرامی از آن پس با دو آدرس و پسوند ( sadatghiri.ir ) و ( sadatghiri.com ) قابلیت جستجو و اتصال به سایت را نیز داشته باشند که متعاقبا به اطلاع شما خواهد رسید.
با آرزوی توفیق و سربلندی برای فامیل بزرگ سادات قیری
هیئت راهبردی سایت سادات قیری
خرداد ۱۳۹۸

Comment (3)

  • با عرض سلام به اعضای محترم هیئت راهبردی
    و آرزوی موفقیت و سربلندی در امورات سادات معزز قیری

  • تشکر از تمامی زحماتی که برای برقراری و استواری فامیل می کشید . خسته نباشید .

Leave Your Comment

Skip to content