از فامیل چه خبر(قسمت دهم)

 

 

با اعضا خانواده مرحوم سید عباس هفت تنی (قیری) بیشتر آشنا شوید
سید عباس هفت تنی پسر بزرگ حاج سید احمد قیری و نوه سید ابوالحسن با بی بی خاتون جان دختر سید محمد شریف ازدواج نمودند که ثمره این ازدواج سه دختر بنام های سیده بتول سیده صدیقه و سیده سکینه و یک پسر بنام سید احمدعلی (خردمند) میباشد. از دخترها سیده صدیقه با آقای سید مهدی موسوی فر ازدواج نموده که صاحب پسری بنام سید حسین و دختری بنام سیده مرضیه میباشند.

سید حسین با خانم بی بی معصومه کلید دار ازدواج نموده صاحب دختری بنام سیده راضیه و پسری بنام سید محمدرضا هستند و در شوشتر زندگی میکنند.
سیده مرضیه نیز با سید محمود مطهر فرزند حاج سید عبدالحسین مطهر ازدواج نموده است و صاحب پسری بنام سید مهدی و دختری بنام سیده مریم میباشند و در تهران زندگی میکنند.
سید احمدعلی خردمند نیز با خانم زنده یاد افسانه موسوی ازدواج نمودند که ثمره این ازدواج پسری بنام سید سامان و دختری بنام سیده سارا میباشد و در کرج زندگی میکند.
سید سامان با خانم نرگس آذربار ازدواج نموده که صاحب دو دختر بنام های نازنین و نیکی هستند و در تهران زندگی میکنند.

سیده سارا با آقای سید هومن تجلی فرزند حاج سید صدرالدین تجلی ازدواج نموده که صاحب دو دختر بنام الیکا و رونیکا میباشند و در کرج زندگی میکنند.
سید احمدعلی سالها پس از فوت همسرش با خانم خدیجه نعمتی ازدواج نمودند که صاحب دختری بنام سیده سحر میباشند. سیده سحر با آقای مسعود ابراهیمی منش ازدواج نموده و در اهواز زندگی میکنند.
سید عباس هفت تنی ضمنأ با بی بی زهرا امامی از سادات جلیله جزایری ازدواج نموده اند که ثمره این ازدواج دو دختر بنام های سیده بدرالسادات و زنده یاد سیده مهرانگیز و سه پسر بنام های حاج سید محمود حاج سید حمید و حاج سید مجتبی میباشد.
سیده بدرالسادت با آقای سید محمدحسین قاضی مرعشی ازدواج نمودند که صاحب یک دختر بنام سیده بهناز و سه پسر بنام های سید مجید سید بهروز و سید محسن هستند و در اهواززندگی میکنند.
زنده یاد سیده مهرانگیز با آقای رضا بختیاری ازدواح نمودند که صاحب پسری بنام جواد و دو دختر بنام زهرا و فاطمه میباشند که در اهواز زندگی میکنند.
حاج سید محمود با سیده فریده محقق ازدواج نموده اند و صاحب دختری بنام لیلی و سه پسر بنام های سید علی سید روح اله و سید مصطفی میباشند و در اهواز زندگی میکنند.
حاج سید حمید با خانم بی بی زکیه راد ازدواج نموده صاحب دختری بنام سیده الهام و دو پسر بنام های سید محمد و سید محسن میباشند و در اهواز زندگی میکنند.
حاج سید مجتبی نیز با خانم بی بی بتول ثبت النبی ازدواج نموده صاحب سه پسر بنام های سید احمد سید رضا و سید حسین میباشند و ایشان نیز در اهواز زندگی میکنند.
سید محمد علی بهروزی
تیرماه 1396

 

chart

برای دیدن شجره نامه کامل اینجا را کلیک کنید.

Comment (3)

  • درود به روان پاک شادروان عمو عباس و همسرانش!
    شادروان عمو عباس را در دوران کودکی در مسجدسلیمان بیاد دارم چون در آن هنگام رفت و آمد فامیل بیشتر بود.اما خردمند را از دوره جوانی در تهران خدمتش هستیم.امیدوارم رفتگان این خانواده خداوند رحمت کند و برای بقیه طول عمر و تندرستی آرزو دارم.

  • با سلام و ارادت خدمت آقای خردمند و تشکر از بهروزی عزیز
    ارزومند سلامتی و سعادت تمامی افراد خانواده مرحوم عمو عباس هستم .

    • با سلام و تشکر و سپاسگزار از دست اندر کاران سایت سادات و حمایت بیدریغشان واشنایی بیشتر فامیل با یکدیگر و تشکر از بهروزی عزیز و شرمنده از اینکه حقیر کمتر باین مهم توجه نموده ام و امید باینکه در آینده جبران شود وسپاس از عزیزانیکه اظهار نظر فرموده اند

Leave Your Comment

Skip to content