شـــادبـــاش ســـالـــروز تـــولـــد اعضا در مـــاه مرداد

 

 

متولدین عزیز مرداد ماه

با عرض تبریک به مناسبت سالروز تولد شما عزیزان مندرج در لیست زیر، هیئت موسس سایت سادات قیری افتخار دارد که تولد شما را که بشارتی بر موفقیت و اعتلای آوازه سادات قیری است مبارک باد عرض نموده ، برای شما و خانواده محترم و اعضاء محترم و منسوبین عزیز سادات قیری، آرزوی  سال و سالیانی توام با شادی و پیشرفت را از خدای منان آرزو می نماییم.

همچنین درخواست داریم که چنانچه نام شما عضو عزیز و یا یکی از فامیل و آشنایانی را که از سادات قیری می باشند و در این ماه به دنیا آمده ولی نامشان در جدول فوق درج نگردیده اند می شناسید ،موضوع را با ذکر نام و تاریخ کامل تولد به آدرس زیر اعلام نمایید.
از همکاری تمامی عزیزان پیشاپیش سپاسگزاریم.
Info@sadatghiri.ir
مدیریت سایت

[ws_table id=”3″]

Comment (9)

  • به به تولد همه عزیزان مردادماه بخصوص پسر گلم سید سپهر بهروزی و همه عزیزان هزار بار مبارک سلامت و تندرست باشید همه انشاله

  • منم به نوبه خودم تولد تمام عزيزان مرداد ماهي رو بالاخص آزاده عزيز ، عمه مريم عزيزم كه با هم ، در يك روز متولد شديم و مامان ژاله عزيزم رو از صميم قلب تبريك مي گم و از اونجايي كه ارادت خاصي به ماه تولدم دارم يك تبريك ويژه هم براي همه عزيزان به مناسب آغاز ماه عشق ، ماه امرداد دارم ❤️

    زندگي به كامتون ، لحظات تون شيرين

  • تبریک به تمام عزیزان متولد مرداد ماه سادات قیری و به امید شادکامی و سلامتی و موفقیت همگی عزیزان .
    بخصوص به برادر عزیزم سید منصور ریاضی پور و پسربرادر عزیزم فواد ریاضی پور و دختر دایی گرامی افسانه ریاضی و نهضت خانم محمودیان و سید فخرالدین جزایری عزیز .

  • با تشکر از مدیریت سایت .
    پیشنهاد میگردد سال تولد عزیزان نیز درج شود تا شناخت بیشتری از فامیل حاصل گردد.
    ماشاالله بخاطر زیاد بودن اعضاء بخصوص جوانان و کودکان تاریخ تولد میتواند شناخت بیشتری بوجود آورده و روابط فامیلی را تحکیم بخشد .

  • درود بر خاندان سادات قیری!
    زاد روز عزیزان در امرداد ماه را به همگی آنها و وابستگان شادباش می گویم و برای تک تک آنان تندرستی و درازای زندگی آرزومندم.

  • منم تولد تمام عزیزان مرداد ماهی رو تبریک میگم و یه دنیا شادی برای همه اعضا آرزو میکنم,,,

  • مرداد ماهی های عزیز تولد تک تک شما مبارک.به خصوص خواهر عزیز تر از جانم افسانه.
    همیشه شاد و تندرست باشید.

Leave Your Comment

Skip to content