اطلاعیه

 

 

 

اعضاء محترم سادات قیری :
بسیار خرسند و مسروریم که به آگاهی شما عزیزان و سروران بزرگوار سادات قیری برسانیم که شجره فامیلی به شکلی بسیار زیبا و کاربردی توسط یکی از اعضاء طراحی و به زودی جهت چاپ آماده خواهد شد وبدین وسیله از تمامی شما عزیزان درخواست می گردد که در جهت تکمیل و هرچه زیباتر وباشکوه تر شدن شجره سادات قیری ، نسبت به ارسال عکس خود و خانواده و…. بصورت تکی و یا دسته جمعی به آدرس های زیر اقدام تا عکس مورد علاقه شما درچاپ نهایی شجره ثبت گردد.
بدیهی است عکسهای ارسالی محدودیت خاصی نداشته وامکان جداسازی عکسهای دسته جمعی و خانوادگی نیز میسر می باشد والزاما نیازی به ارسال عکس پرسنلی نیست.
بدیهی است با مشارکت شما عزیزان شجره ای باشکوه و به یادماندنی برای خود و فرزندانمان تهیه خواهیم نمود.
خواهشمندیم عکسهای خود را حداکثر تا 15 اسفند به طرق زیر ارسال نمایید

ارسال به آدرس اینترنتی :
Info@sadatghiri.ir

ارسال ازطریق تلگرام به شماره های:
آقای محمد علی بهروزی 09354514601
آقای محمد ریاضی پور 09127125560

مدیریت سایت سادات قیری
بهمن 94

Comment (2)

  • بفرستيد تو رو به خدا بفرستيد نزديك ٤ ساله كه داريم روش كار ميكنيم حيف عكس شما نباشه يا عكسي باشه كه مورد پسند شما نباشه.
    ضمنا با كمبود شديد عكس هاي درگذشتگان و بزرگان فاميل روبرو هستيم. خدا وكيلي هر كي عكس قديمي از درگذشتگان و بزرگان سالهاي ١٢٠٠ تا ١٣٠٠ هجري قمري داره برامون بفرسته
    هر كي هم هر سوالي داره مطرح كنه تا انشالله بتوانيم جواب بديم. انشالله نسخه أوليه اون تا چند ما ديگه اماده ميشه و حتي الامكان سعي ميكنيم كپي أوليه رو خدمتتون بفرستيم و انشالله با مشاركت و پيشنهادات شما قدم به قدم كاملش كنيم.
    جهت اطلاع عزيزان هم عرض ميكنم اين كار هيچ نمونه قبلي در دنيا ندارد و صد در صد ماحصل فكر و ايده طراح است. تك تك است خدا وكيل و التماسي عكس هاي مورد پسند خودتون و والدين بزرگوار خودتون رو بفرستيد و اجازه بدين اين زحمت منحصر به فرد با شكوه تر، كاملتر، و بي نقص و ايراد تر باشه.
    مخلص همگي هستيم بفرستيد تو رو خدا

Leave Your Comment

Skip to content