کانال تلگرام سادات قیری

فامیل محترم سادات قیری:

به آگاهی شما عزیزان می رسانیم که کانال اجتماعی (سادات قیری) به آدرس telegram.me/sadatghiri درشبکه تلگرام مدتی است که کارخود را آغاز نموده وبدین طریق اطلاع رسانی به فامیل محترم سریعترانجام خواهد شد.

شایان ذکراست که این کانال بصورت یکطرفه و تنها پیام رسانی را بعهده خواهد داشت وامکان برقراری ارتباط متقابل فعلا مقدور نیست.

این گزینه برای بزرگوارانی قابل استفاده است که برروی گوشی های هوشمند ، تبلت ویا لپ تاپ خود برنامه بروز شده ی تلگرام را نصب نموده باشند.

جهت عضویت درکانال تلگرامی سادات قیری:

اگر تلگرام را روی گوشی موبایل خود دارید:

– همین صفحه را در مرورگر موبایل یا تبلت خود باز کنید.

– روی آیکون تلگرام پایین صفحه کلیک کنید و منتظر شوید تا نرم افزار تلگرام گوشی یا تبلت شما باز شود.

 

اگر نرم افزار تلگرام را روی لپ تاپ یا کامپیوتر خانگی خودتان دارید:

– روی آیکون تلگرام زیر کلیک کنید و پیام مبنی بر باز شدن برنامه تلگرام را تایید کنید. برنامه تلگرام در کامپیوتر شما باز خواهد شد و کانال سایت سادات قیری را مشاهده خواهید کرد.

 

به امید سرافرازی روزافزون کل فامیل سادات قیری

مدیریت سایت

2/آذرماه/1394

 

Telegram_logo.svg

Comment (4)

  • اقدام بسیار خوبی است و جای تشکر دارد . در صورت امکان شماره تلفن یکی از اعضای هییت راهبردی را که روی گوشی تلگرام دارد را اعلام نمایید تا برای ارسال مطالب استفاده شود . به نظر میرسد که نسبت به «ای میل » ساده تر و سریعتر باشد .

  • سلام عرض ادب و احترام خدمت مدیریت و یک سلام گرم در این فصل پاییزی به عزیزانی که در حمایت از سایت سادات قیری و کانال تلگرام کوشا هستن . من شخصا از کانال تلگرام استقبال و حمایت میکنم و بسیار خوشحال هستم که مدیریت محترم از کانال تلگرام استفاده کردن . و ارزومند هستم همیشه موافق باشید
    ایزد کراماتیان

Leave Your Comment

Skip to content