شـــادبـــاش ســـالـــروز تـــولـــد اعضا در مـــــــــــــاه آذر

 

 

متولدین عزیز آذر ماه

با عرض تبریک به مناسبت سالروز تولد شما عزیزان مندرج در لیست زیر، هیئت موسس سایت سادات قیری افتخار دارد که تولد شما را که بشارتی بر موفقیت و اعتلای آوازه سادات قیری است مبارک باد عرض نموده ، برای شما و خانواده محترم  آرزوی سال و سالیانی توام با شادی و پیشرفت را از خدای منان آرزو می نماییم.

همچنین درخواست داریم که چنانچه نام شما عضو عزیز و یا یکی از عروس ودامادهای فامیل و فرزندان دلبندشان و آشنایانی را که از سادات قیری می باشند و در این ماه به دنیا آمده ولی نامشان در جدول فوق درج نگردیده اند می شناسید ،موضوع را با ذکر نام و تاریخ کامل تولد به آدرس زیر اعلام نمایید.

ضمنا جهت ارسال پیامهای تبریک شخصی میتوانید به قسمت لیست اعضاء مراجعه و به آدرس الکترونیکی فرد مورد نظز ایمیل ارسال نمایید.
از همکاری تمامی عزیزان پیشاپیش سپاسگزاریم.
Info@sadatghiri.ir
مدیریت سایت

[ws_table id=”9″]

Comment (14)

  • درود بر همه خاندان محترم سادات قیری!
    من نیز به نوبه خود زادروز همه متولدین آذر ماه را تبریک گفته و آرزوی سلامتی و موفقیت ایشان را خواستارم.

  • سالروز تولد تمام عزیزان سادات در آذر ماه را تبریک عرض نموده و برای همگی سلامتی و موفقیت و طول عمر همراه با سرافرازی آرزومندم .

  • آذر ماهی های عزیز تولد تک تک شما مبارک.این 365 روز برای شما همه اش شادی و سلامتی باشه.عمو رضای عزیزم و آرین عمه تولدتون مبارک.یونس عزیز و خاطره و پرستو آناهیتای نازنین تولدتون مبارک.وهمچنین یه تبریک مخصوص خدمت خاله عزیزم❤

  • به به تولد همه عزیزان سببی و نسبی سادات بزرگ قیری بر همه متولدین آذر ماه و خانواده آنها هزار بار مبارک

  • بنام خدا
    أضافه شدن نام عروس هاي محترم و دامادهاي گرامي و فرزندان عزيز شان كه مايه افتخار خانواده سادات قيري هستند ضرورتي بود كه اگر چه خيلي دير ولي بحمدالله به ثمر رسيد.
    با كمال افتخار و شادماني سالروز تولد تك تك عزيزان متولد آذر ماه را تبريك عرض نموده ، شادماني و سلامتي همگي را از خداوند متعال خواستارم .

  • سالروز تولد تمامی عزیزان آذرماه بخصوص دختر دلبندمان پرستو جان و عروس عزیزمان خاطره جان را تبریک می گوییم . همچنین درج تولد عروس ها و داماد های محترم سادات قیری را حرکتی شایسته دانسته و به همگی آن عزیزان تبریک می گوییم . پروانه / حسین

  • به به چه عزیزایی اسمشون تو گروه متولدین آذر ماهه ، خواستم تک تک اسم ببرم دیدم واقعا همشونو دوست دارم و مورد احترامم هستن ، از صمیم قلبم به همه این عزیزا تولدشونو تبریک میگم ، خوب میدونم همه متولدین آذر ماهی جزو خوش اخلاق ترین افراد فامیل هستن ، خودم چند تاییشونو کاملا میشناسم و قطعا مشت نمونه خرواره

  • زبان من قاصراست ازشکرنعمت وحس بودن شماعزیزان متولدین آذرماه.سالروزتولدهمه شمامبارک

  • تولدتان مبارك اي عزيزان ، هركدام از اين دسته گل ها تقديم به شما. مهسا عزيزم سعادت از اين بيشتر كه با شما در يك ماه و يك روز به دنيا بيايم ؟ تولدت مبارك عزيزم ، هميشه موفق و پيروز باشيد و هر روز زندگي تان پر از شادي و نشاط و بركت باشد .

  • فروغ عزیز و نازنین
    دوست مهربانم تولدت مبارک الهی که همیشه شاد و سالم باشی وشاهد یهترینها درزندگی
    ازراه دور دور میبوسمت

  • آذر ماهی های عزیز فامیل بزرگ قیری تولد همگی شما مبارک مخصوصا همسر عزیز آقا رضا قیری زاده و آرین عزیزم ، شاد و سربلند باشید

Leave Your Comment

Skip to content