پیام تبریک

 

 

کسب مدرک فوق لیسانس در رشته ی مهندسی صنایع گرایش مدیریت سیستم و بهره وری و همچنین موفقیت در دفاعیه پایانی با موضوع پروژه سدسازی با نمره ممتاز ۲۰ در تاریخ چهارشنبه ۲۱ مرداد را به آقای سهند شریف زاده فرزند حاج سید محمد شریف زاده را به ایشان و خانواده محترمشان تبریک میگوییم
مدیریت سایت سادات قیری

Comment (14)

  • موفقیت اخیر برای سهند موفقیت برای تمام سادات قیری محسوب میشود .
    کسب مدرک فوق لیسانس را به سهند عزیز و پدربزرگوار ایشان و فرخ خانم تبریک عرض نموده و آرزومند موفقیت های بیشتر برای ایشان میباشم .

  • سهندعزیز موفقیت آرزونیست……موفقیت هدف پیش روی ماست که شماتوانستیداین مسیردشوارراباکوشش وجدیت طی نمائید.من به شماوپدرمحترمتان که راههای موفقیت وپیروزی رابرای شمابازکرده ومادرفداکارتان که باعشق ادامه دهنده آن بوده تبریک میگویم وازخداوندشادکامی وسلامتی برای شماوخانواده محترم آرزومیکنم

  • موفقیت سهند عزیز رو از صمیم قلب به داداش محمد و فرخ خانم عزیز تبریک میگم . امیدوارم همیشه سایشون بالاسر همه ما کوچیکترا باشه.

  • سهند عزيز:
    هزار ماشالله و احسنت بر تو به اميد موفقيت هاي بيشتر شما جوانان برومند و لايق سادات قيري. الحمدالله
    سركار خانم فرخ فارسون اينجا همان وعده گاه از خود گذشتگان و پاكان و صالحان است اينجا همانجاست كه دگر بار قلم كوچكتر از ان است كه تسبيح گو و بيان گر عظمت شخصيت والاي شما باشد . به عنوان عضوي از خانواده سادات قيري با احترام كامل و تشكر به حضورتون و به بزرگي شما تعظيم ميكنم. اجر شما با پروردگار انشالله.
    برادر بزرگوار و استاد عزيز من جناب آقاي محمد شريف زاده :
    الحمدالله و هزار ماشالله واقعا خسته نباشي دستت درد نكند به تربيت چنين فرزنداني برومند و با اخلاق كه به حق فرزندان خلف شخصيت بزرگي همچون شما هستند
    انشالله شاد تر موفق تر و خوشبخت تر از هميشه باشي خدا شما و خانواده محترم شما را همچون گذشته در سايه لطف و عزت خود نگاه دارد.

  • عزيزم سهند جان تبريك مي گويم . ماشاالله ، به وجودت افتخار مي كنيم عزيز دل خاله.

  • یک دنیا ممنون از همگی
    خیلی لطف دارین
    انشاله همگی شاد و موفق باشین
    متشکرم

  • با درود فراوان به آقا سهند و پدر و مادر گرامی شان ،این موفقیت تحصیلی را به همه شما و کلیه فامیل تبریک گفته و سلامتی و موفقیت بیشتر را آرزومندم. این یک افتخار بزرگ برای همه فامیل است .

  • با آرزوی موفقیت برای همه عزیزان و افتخار آفرینان سادات قیری بخصوص آقا سهند و همچنین سروران و بزرگواران آقای سید محمد شریف زاده و همسرگرامی ایشان فرخ خانم که به حق افتخارات آقا سهند را میتوان دست مایه تلاش و حمایت این بانوی بزرگوار برشمرد .تبریک صمیمانه عرض مینمایم با امید به موفقیت های بیشتر در پایان از مدیریت سایت هم تقدیر و تشکر میشود برای درج این افتخار آفرینی بموقع

  • آفرین سهند عزیز ، امیدوارم سایر جوانان فامیل هم پله های علم وترقی را با افتخار طی نمایند والبته درکنار این افتخار نمیتوان از زحمات حاج آقا محمد عزیز وحاج خانم فرخ گرامی هم چشم پوشی کرد.
    همگی سالم وتندرست باشید.

  • آفرین سهند جان حقیقتأ هم دل پدر مادر را شاد کردی و هم دل همه سادات قیری دلت شاد و لبت خندان عزیزم

  • از کودکی تا به امروز هر چه ازپدر و مادرم در وصف زنده یاد پری خانم شنیدم همه صفاتی بوده که یک انسان کامل رو معرفی میکنه. از سهند جان ممنونم که ایشون رو با تلاش و زحماتشون خوشحال کردن. اجازه بدین من هم توی این خوشحالی شریک بشم و این موفقیت رو اول به خود سهند جان،و به مرحومه پری خانم و همچنین آقای محمد شریف زاده عزیز تبریک بگم.

  • تبریک میگم سهندجان -تبریک به مامانت گه همیشه دوست داشت بچه هاش موفق باشن -مانند خواهر و برادرت -و من در پوست خودم نمی جنبم چون خواهرم پری همیشه در گوشمان زمزمه میکرد که موفقیت سرلوحه تمام زندگیست …تبریک به پری کسی که یگانه حقیقت زنده و حاضر و پاسخگو -او که در درون ما نیز هست .و تبریک به فرخ که از خود گذشتگیش نتیجه پرمهری داد مانند همیشه !

Leave Your Comment

Skip to content