نتیــــجه اولیـــــن جلســـــه هیئـــــت راهبـــــردی

 

 

اعضاء محترم سادات قیری
باشکر وسپاس از مهر ومحبت پروردگارمهربان، اولین جلسه انتخاب هیئت راهبردی سایت سادات قیری با حضور جمعی از اعضاء که محبت نموده وضمن ثبت نام قدم رنجه فرمودند ، در ساعت 5 بعد از ظهر مورخه 8/ خرداد/94 درفضایی کاملا فامیلی ودرمنزل آقای آباد تشکیل گردید وعلاوه بر دید وبازدیدهای فامیلی موضوعات مختلفی از سوی تمامی اعضاء بیان شد.
بی شک گزارش هیئت موسس از چگونگی تشکیل سایت وروند تاسیس ومشکلات اجرایی کار سبب شد تا حاضرین با کلیات این نهال تازه تاسیس بیش از پیش آشنا گردندوسپس هر یک از شرکت کنندگان نسبت به بیان ایده هایشان اقدام نمودند که خوشبختانه بیشتر ایده ها مثبت ودرجهت تکمیل سایت بیان گردید از جمله:
چگونگی تبیین اهداف هیئت راهبردی
توجه به ارائه راهکار های عملی جهت حضور هرچه بیشتر جوانان
استفاده از ابزار روز ارتباطی جهت ایجاد همبستگی بیشتر مانند پیامک و…
ایجاد بخشی به نام جوانان
پیشنهادهایی دررابطه با چگونگی حفظ ونگهداری مدارک سادات واستفاده از موزه الکترونیک
درج تاریخ تولد عروس ودامادهای عزیز
اضافه نمودن گزینه ( پسندیدم Like ) به مقالات
ایجاد بخشی جهت اظهار نظر های عمومی
ایجاد مسابقات وسرگرمی درسایت
رسیدگی به مسائل رفاهی اعضاء از راههای ممکن
فراخوان ونظرسنجی دررابطه با لوگوی سایت
تمایل اعضاء به ارائه راهکارهای لازم جهت مشارکت های مالی
کمک به مرمت اماکن عمومی نظیر مسجد قیریان (قیلیان) شوشتر وبنای هفت شهیدان
توجه به اطلاع رسانی بیشتر ازراههای مختلف نظیر چاپ اطلاعیه ویا خبرنامه سادات
————————————————————————————————————
بدیهی است موارد ذکر شده تنها بخشی از موضوعات مطرح شده درجلسه مذکور بود وکلیه شرکت کنندگان نظرات وایده های بسیار متنوعی دررابطه با اهداف سایت ورشد وتعالی آن داشتند.
درپایان نیز ازمیان داوطلبان افراد مشروحه زیر بعنوان اعضاء‌اولین دوره هیئت راهبردی سایت سادات قیری انتخاب گردیدند تا طی جلسات مشترک نسبت به تدوین اساسنامه اجرایی وراهکارهای لازم درخصوص  وظایف مختلف هیئت وباتوجه به اهداف اولیه سایت اقدام نمایند.

آقایان:
سید محمد علی بهروزی
سید محمد حسین شریف زاد
سید محمد ریاضی پور
سید فخرالدین قیری زاده
آرش محمودیان
وخانم سیده مهسا مطهر

ضمنا مقررگردید تا هیئت پس از تشکیل اولین جلسه نسبت به انتخاب اعضاء اصلی وعلی البدل اقدام نمایند.
همچنین مقرر شد تا آقای سید مهرداد قیری زاده به نمایندگی از هیئت موسس درجلسات حضور یابد.

درپایان جلسه نیز کلیه میهمانان در مراسم شامی که به همین مناسبت درمنزل اقای رضا آباد تدارک گردیده بود بود حضور یافتند.

هیئت موسس ضمن تشکر مجدد از تمامی شرکت کنندگان ٰ وآرزوی سلامتی برای تمامی این عزیزانٰ امیدواراست که باتشکیل چنین جلساتی شرایط برای همفکری بیشتر میان کلیه اعضاء فراهم گردد وشاهد رشد روزافزون سایت سادات قیری باشیم . اینشاا..

باآرزوی سربلندی بیشتر برای کلیه فامیل وبه امید تشکیل اولین گردهمایی عمومی کل فامیل سادات قیری
هیئت موسس
9/خرداد/1394

 

اسامی شرکت کنندگان به شرح زیر می باشد:
خانمها :
شهناز محمودیان – آزاده رضازاده – رزیتا ریاضی – مهسا مطهر

آقایان:
فخرالدین محمودیان – محمد علی بهروزی – صدرالدین تجلی – محمد حسین شریف زاد – محمد ریاضی پور – محمد بزرگزاد – محمد رضا محمودیان -مسعود مطهر – رضا آباد -فخرالدین قیری زاده – مهرداد قیری زاده – آرش محمودیان – سپهر بهروزی – نریمان آباد

 

IMG_0397

Comment (10)

  • به لطف خداوند در جلسه سایت سادات قیری شرکت
    نمودم ، ابتدا از زحمات بانیان این سایت
    آقایان : رضا آباد و مهرداد قیری زاده و
    پذیرایی گرم خانواده محترم آقای رضا آباد
    کمال تشکر را دارم . بحمدالله دیداری تازه
    شد از اقوام و دوستان که خود از اهداف مهم
    این سایت محسوب می شود . پیشنهادات همگی جهت
    پربار نمودن سایت و بخصوص تشویق شرکت
    جوانان عزیز سادات قیری و همراهی بیشتر
    آنها بمنظور ایجاد ایده های نو با تفکرات
    جوان ، بود . اینجانب بعنوان فردی از این
    خانوادهء معظم از جوانان عزیز و برومند
    سادات قیری تمنا دارم بمنظور انسجام بیشتر
    این خانوادهء بزرگوار و آشنایی با دیگر
    عزیزان خود ورود خودرا به سایت بیشتر و
    پررنگتر نمایند . از خداوند آرزوی سلامتی و
    تندرستی برای کلیهء سادات قیری و موفقیت
    بیشتر برای بانیان و حضور فعال و پرتلاش
    جوانان عزیز را دارم .

  • روز جمعه هشتم خرداد94 ساعت 16 قطعأ خاطره جالب و بیادماندنی برای من و سایر حاضرین در اولین گردهمائی هیئت راهبردی سایت سادات قیری خواهد بود که در آن به میزبانی رضا و آزاده عزیز لحظاتی شیرین و با نشاط را تجربه کردیم.
    صرفنظر از گزارش مبسوط و جالب آسید مهرداد قیری زاده از روند سایت سادات قیری و همچنین سخنان دلنشین و بزرگوارانه آسید فخرالدین محمودیان بعنوان رئیس سنی جلسه و اظهار نظرات با ارزش حاضرین که جای خود دارد، لیکن نکته مهمتر پذیرائی و تدارکات مفصل و تشریفات حقیقتأ در خور ستایش جلسه بوسیله آسید رضا آباد عزیز و همسر با محبت و صمیمی ایشان آزاده خانم و در منزل آنها را نمیتوان فراموش کرد.
    با کسب اجازه غیابی از حاضرین در آن جلسه مختصر و مفید، از خدای بزرگ پیشبرد اهداف عالیه سایت سادات قیری را آرزومندیم و همچنین از زحمات بی شائبه آسید مهرداد قیری زاده قدردانی نموده، حمایت و پشتیبانی خدا پسندانه آسید رضا آباد دوست داشتنی و همچنین آزاده خانم عزیز و صمیمی را همراه با آرزوی سلامتی و موفقیت روزافزون برای آنها را صادقانه ارج میگذاریم.
    ارادتمند : سید محمدعلی بهروزی

  • بنده هم از زحمات تمامی گردانندگان و پذیرایی مناسب آرضا آباد و همسرگرامیشان و تلاشهای ارزشمند آمهرداد به نوبه خود تقدیر و تشکر مینمایم لیکن لازم است چند مورد مهم از جلسه که به نوعی به آن اشاره نشده را جهت اطلاع اعضای محترم اشاره نمایم
    1- هیئت راهبردی بالاترین مقام تصمیم گیرنده بوده و علاوه بر انتخاب نفرات اجرایی ، نحوه بودجه بندی ، وظایف محوله جدید به سایت از قبیل احیای صندوق ، رفع مشکلات جوانان ، خدمات جدید و موارد رفاهی و تصیمیم گیری در خصوص پیشنهادات واصله را بعهده خواهد داشت که بزودی جلسه ایی در روزهای آتی در این خصوص تشکیل و مصوبات مربوط به هیئت راهبردی به اطلاع عموم اعضای محترم خواهد رسید .
    2- در خصوص مرمت سردر مسحد قیری و بنای هفت شهیدان که تنها اماکنی است که هویت فامیل سادات قیری زا بیان میکند ، محل دیگری که در جلسه مذکور روی آن تاکید شد که همه ایرانیان و مورخین توجه خاص به آن دارند محل چاه شماره یک مسجدسلیمان است که نصب تابلو که حاوی مستندات تاریخی حضور سادات قیری به عنوان اولین کاشفان نفت میباشد میتواند برای همه بازدید کنندگان اطلاع رسانی شود و هویت سادات قیری را که در برخی کتب به آن اشاره شده متبلور نماید
    3-تاکید جناب آقای آباد که زحمات مادی و معنوی سایت را کشیده اند و جا دارد تا از همه خدمات ایشان تقدیر و تشکر بشود پرهیز از قائم به شخص بودن و محول نمودن کلیه امور به هیئت راهبردی همانند تشکیلاتی که قبلا تحت عنوان صندوق سادات قیری بوده و همه احساس میکردند که صندوق متعلق به خودشان میباشد بوده که بنظر میرسد که تغییر در کادر اجرایی هم که زحمات طاقت فرسایی را کشیده اند میتواند در ادامه روند جذب بیشتر اعضای فامیل موثر واقع گردد .
    4- ما به غیر از سایت سادات قیری تشکیلات دیگری نداریم لذا مواردی از قبیل احیای صندوق سادات قیری ، پیگیری مدارک و مستندات زمین ها اعم از افزایش کرایه و مالکیت آنها و پیگیری حقوقی نگهداری مدارک در موزه اسنادملی که دوباره سرنوشت از بین رفتن مدارک پیش نیاید و هرچیزی را که در آینده در پیشنهادات افراد فامیل مطرح میگردد را به نوعی از این تشکیلات سایت میخواهیم و بالاترین مقام هم هیئت راهبردی است بنابراین پیشنهاد میکنیم هر مطلبی را که افراد فامیل سراغ دارند که امکان اجرایی آن وجود دارد را به هیئت راهبردی اطلاع و یا در سایت که قرار است قسمت پیشنهادات در آن گذاشته شود اعلام نمایند ارادتمند سید فخرالدین قیری زاده

  • با سلامي گرم به تك تك دست اندركاران جلسه سادات و تمامي شركت كنندگان عزيز ، خداي من شاهد است كه چقدر روز جلسه قلب و روح من در ميان شما عزيزان بود. همگي خسته نباشيد . متشكر از احساس مسئوليت شما.

  • ضمن ابراز مسرت از تشکیل جلسه و عذرخواهی از عدم حضور خودم امیدوارم که اعضای هیئت در امور محوله موفق و پیروزباشند همچنین از هییت موسس کمال تشکر را دارم .

  • ضمن قدردانی و سپاس بیکران از موسسین سایت سادات قیری آسید رضا آباد و آسید مهرداد قیری زاده لازم دانستم تا با کسب اجازه از کلیه علاقمندان به این سایت، مطالبی در باره هیئت راهبردی پیشنهادی از طرف موسسین عزیز باستحضار برسانم. عنوان تشکیل چنین هیئتی صرفأ بمنظور همفکری و مساعدت در محقق شدن اهداف عالیه سایت از جمله همبستگی فامیلی و با خبر بودن از یکدیگر در این دنیای بیگانه است که یکی از هزاران انگیزه و هدف موسسین با ذوق و مشتاق سایت بوده است. بنابراین ارائه نظر و پیشنهادات در جهت ارتقاء کیفی سایت مطرح است و من خیلی دوستانه و فامیلی اعلام میکنم که علیرغم فروتنی موسسین که انتقاد را نیز پذیرا هستند، باید بعرض برسانم که نفس عمل ایجاد سایت که بر پایه ذوق و علاقه به فامیل بوده و همه جنبه های مالی و عملیاتی بصورت خودجوش و نه کلاسیک و تشریفاتی و تنها با همت و تلاش آسید رضا آباد و آسید مهرداد صورت گرفته، اساسأ جائی برای انتقاد باقی نمیگذارد.
    با اینکه هیئت موسس صرفأ از روی حسن نیت، راهبرد آتی سایت را به علاقمندان این سایت محول کرده اند و تکیه کلام درویش ماآبانه آنها خدمتگذاری است نه مدیریتی، و هنوز هم این هیئت راهبردی تشکیل جلسه نداده تا شرح وظایفی برای کمک و همفکری به پیشبرد سایت باشد، اما مطمئن هستم که همه فامیل اقدام هیئت موسس را ارج نهاده و کاملأ بی انصافی است تا آنها در تصمیمات و راهبرد های سایت منفعل باشند.
    مطمئن هستم که هم رضای عزیز و هم مهرداد عزیز مایل نیستند تا نقش هر یک از آن دو در تاسیس سایت جدا از هم باشد، لیکن نباید فراموش کرد که اگر رضای عزیز سنگ بنا و اسپانسر این سایت است، مهرداد نیز توانسته بدون ادعا با کم و کاستی هائی که همواره در اولین تجربه ها طبیعی میباشد پروسه پیشبرد سایت را بخوبی مدیریت کند و بنده اشراف کامل دارم که زحماتی بیدریغ در این باره متحمل شده است.
    برای رضا و مهرداد عزیز آرزوی توفیق روزافزون و برای یکایک فامیل و وابستگان خوشبختی و سلامتی آرزومندم. با ارادت خالصانه :
    سید محمدعلی بهروزی
    13/خرداد/94

  • از دیدن نام سحر جان ، خوشحال شدم . امیدوارم جوانان ما با وجود مشغله کار یا تحصیل ، نسبت به سایت فعال تر شده و با روحیه و شادابی که همزاد دوره جوانی است ، به ما بزرگترها البته از نظر سن ، نیز انرژی و شادابی را عرضه کنند. جوانی یعنی خلاقیت و پویایی و این نیرویی است که خستگی نمی شناسد. درود به همه جوانان عزیز و دوست داشتنی فامیل.

  • سلام. از زحمات آقای آباد و بزرگترها تشکر میکنم.
    امیدوارم بستر بیشتری برای حضور جوان تر ها فراهم شود. بهره برداری از تخصص های اونها برای سایت و برای ایجاد ارتباط باهم میتونه مکمل خوبی باشه برای انگیزه بیشتر حضور و ایجاد ارتباط. همچنین پی ریزی این مورد به مرور معلول ایجاد پل ارتباطی بین بزرگترها و وارد شدن به دنیای ارتباطات اونا میشه.
    به شخصه بسته های پیشنهادی دارم که خوشحال میشم باهاتون به اشتراک بگذارم.
    با آرزوی موفقیت.

Leave Your Comment

Skip to content