پاسخ آیا می دانید 5

ضمن تشکر از اعضاء محترم و بزرگوارانی که به نوعی پاسخ های خود را در سایت درج نمودند، بایستی اذعان داشت که پاسخ دادن به این سوال ضمن شکرگزاری از درگاه خداوند و باتوجه به تعدد این بزرگان در فامیل بسیار مشکل خواهد بود و به همین جهت است که دقیقا نمی توان پاسخی کامل برای این سوال بنا به دلایل ذیل عنوان کرد.

درسادات قیری مردان و خصوصاً زنان محترمی به صورت سببی در ادوار مختلف وارد شده اند که پس از گذران سالها در این فامیل اکنون خود نمادی از سادات محترم قیری شده و می باشند و ارزش این موضوع بدان امر است که بدانیم از ابتدا خویشاوندی خونی باسادات قیری نداشته اند.

از این بزرگواران می توان به بانوان محترمی اشاره نمود از جمله :

حاجیه خانم بی بی صغرا امامی همسر محترم مرحوم سید نور الدین محمودیان که همه ی ما ایشان را زندایی محمودیان می شناسیم و الحق که برای همه ی ما زندایی گرامی هستند و نیز بانوانی همچون :

جاجیه خانم بی بی زهرا مرعشی همسر محترم مرحوم سید محمدعلی شریف زاده

حاجیه خانم بی بی نرگس (فخری) پیشنماز همسرمحترم مرحوم سید بزرگ قیری زاده

حاجیه خانم بی بی بتول حسینی همسر محترم مرحوم سید رضا شریف زاده

حاجیه خانم بی بی مریم اسدی همسر مرحوم سید علی مهینی

حاجیه خانم بی بی صدیقه حسینی همسر محترم سید حسن میهنی

حاجیه خانم بی بی بتول کیانی همسر محترم مرحوم سیداسماعیل آباد

و بزرگان دیگری که خداوند سایه ی همه ی آنها را بر سرمان مستدام نماید. اینشاا…

ولی در رابطه با پنج نفربزرگی که رابطه خویشاوندی و خونی با سادات قیری دارند می بایست بر اساس اولویت تولد به نام های زیر اشاره کرد:

[ws_table id=”6″]

بدیهی است در صوررتی که در ذکر نامها و یا تاریخ ها و اولویت نوشتاری اشتباهاتی صورت پذیرفته باشد، از اعضاء محترم درخواست می گردد تا در رفع این مشکلات ما را از طریق ایمیل یاری نمایند.

مدیریت سایت سادات قیری

Comment (1)

  • بنام خدا
    سايه همگي مستدام باد
    الحمدالله خداوند زندگي پر از عزت به اين سروران عطا نموده و انشالله همگي در پناه خدا سالم و خندان همچون گذشته راهنماي ما كوچك ترها باشند . انشالله

Leave Your Comment

Skip to content