پاسخ آیا می دانید 2

اعضا محترم سادات قیری ضمن تشکر از حس کنجکاوی شما عضو محترم به آگاهی می رسانیم که در حال حاضر بیشترین جمعیت سادات قیری در تهران سکونت دارند و پس از آن، شهرهای اهواز و کرج در رتبه های بعد قرار می گیرند.

خوب است بدانیم تعداد 17 نفر از سادات قیری در خارج از کشور سکونت و فعالیت اقتصادی دارند که در میان آنها آمریکا در رتبه ی اول سکونت  قرار دارد.

نکته جالب اینکه در حال حاضر فقط 1 نفر از سادات (سیده خدیجه مطهر) در مسجدسلیمان زندگی می کند و شوشتر که زمانی قطب تجمع و سکونت سادات بوده اکنون تنها 39 نفر از سادات قیری در آنجا سکونت و فعالیت دارند.

نکته جالب که کمتر به آن توجه شده سکونت و فعالیت تعداد 17 نفر از سادات قیری در گنبد کاووس می باشد (آیا این موضوع را می دانستید؟)

سایر اطلاعات تفکیکی را می توانید در جدول زیر مشاهده نمایید. ذکر این نکته نیز ضروریست که احتمال وجود اشتباهاتی در جدول زیر وجود دارد که در همین جا از اعضا محترم درخواست می گردد در صورت مشاهده و یا مغایرت آماری مراتب را از طریق آدرس زیر برای مدیریت سایت ارسال تا اشکال احتمالی تصحیح گردد

شما عضو محترم، نگاهی به همسایه و هم محله ای خود داشته باشید شاید یکی از سادات در کنار شما زندگی می کند (حتی در خارج از کشور)

 

مدیریت سایت سادات قیری

info@sadatghiri.ir

 

برای نمایش بهتر، روی جدول کلیک کنید

جدول-ساکنین-سادات-قیری

Comment (3)

  • بسیار جالب بود چه جالب که در نقاط مختلف دنیا فامیل داریم خدا حافظ و نگهدار همه فامیل عزیزمان. باشد در هر کجا که هستن

  • آمار بسیار جالبی است بخصوص که از اقامتگاه سایر اعضاء سادات قیری مطلع میشویم تا از دید و بازدید و احوالپرسی از آنها غفلت نکنیم . این اطلاعات روحیه همبسته گی و مهر و محبت را بوسعت فاصله ها زیاد میکند . خدا پشت و پناه همه فامیل و منسوبین در هر کجای دنیا که هستند.

  • به نوبه خود از بانیان این اقدام که در جهت شناسایی افراد فامیل با یکدیگر بسیار موثر است تشکر و قدردانی می شود

Leave Your Comment

Skip to content