اطلاعیه بســیار مهم هیئت موســس ســایت ســادات قیــری

َ

َ

به نام پروردگار خوبیها

اطلاعیه

نظر به اینکه یکی از اهداف مهم و عالیه سایت سادات قیری اطلاع رسانی موفقیت های فامیلی به همدیگر است، به همین منظور هیئت موسس سایت سادات قیری از همه اعضا و منسوبین محترم صمیمانه تقاضا دارد بدلیل عدم امکان دسترسی به منابع موثق، هر یک از اعضاء فامیل یا خود ذینفع که مشمول موفقیتی خوشحال کننده از جمله ازدواج، موفقیت تحصیلی، تولد و سایر موارد میشود،  بذل عنایت فرموده مراتب را به مدیریت سایت به آدرس info@sadatghiri.ir  و یا به شماره تلفن های 09122395597 یا 09354514601 اعلام نموده، تا با کسب اجازه از ذینفع، برای اطلاع عموم در سایت منعکس شود.

هیئت موسس بدلیل فواصل زمانی ومکانی وعدم دسترسی به کلیه اعضاء ، امکان کسب خبر های شادی بخش و…. درکوتاه ترین زمان را نداشته و ضمن پوزش از کاستی ها،  انتظار دارد کلیه اعضاء محترم و منسوبین عزیز در این زمینه احساس مسئولیت عاطفی نموده ومارادراطلاع رسانی یاری نمایند.

به امید موفقیت روزافزون سادات قیری

هیئت موسس

12/اردیبهشت/1393

Comment (1)

  • با سلام و خسته نباشيد:
    چشم حتما در حد توانيي همكاري مي نمايم اما؛
    پيشنهاد دارم بخش خاصي يا قسمت خاصي براي اين گونه اخبار در صفحه اول سايت در نظر گرفته شود ( بنام خبرهاي كوتاه يا اخرين خبرهاي روز يا چيزي شبيه به اين ألفاظ) چرا كه معمولا اين گونه خبرها با تفسير يا توضييح طولاني نمي ايد و طبعا براي مثال نمي شود مانند خبر عروسي يا ملاقات با بزرگان يا خبر ترميم اسناد سادات هم رديف گردد. چرا كه بعد از كوتاه مدت صفحه اول سايت به لحاظ اين خبرها أشغال و مكان مناسب براي متون و نوشته ها و اخبار دسته جمعي و عامه پسند مقدور نمي باشد.
    البته اين نظر شخصي بنده است و أصراري به قبول ان از طرف مديران و گردانندگان سايت ندارم و فقط بعنوان يك پيشنهاد ساده ارايه گرديده.
    ارادتمند. رضا آباد

Leave Your Comment

Skip to content