یک عکس هزار خاطره

عکس فوق مربوط به سالیانی است که

در روزهای شروع سال جدید همه تلاش داشتند که ساعات و لحضات بسیار خوشی درکنار یکدیگر داشته باشند و چه زیباست که در عکس به عدم تفاوت سنی بزرگواران حاضر، هم توجه داشته باشیم.
این عکس به همت و پشتکار و هنرنمایی برادر عزیز و فرهیخته آقای سید محمود مطهر از سری عکسها و نگاتیوهای قدیمی به عکسی جدید و با کیفیت توسط دستگاه جدید مبدل ، تهیه و برای سایت و نمایش عموم ارسال گردیده است تاهمه ما به این نکته ظریف توجه کنیم که قابلیت تبدیل نگاتیو و عکسهای قدیمی به عکسی جدید وبا کیفیت دیجیتال به همت همه عزیزان و ارادتمندان فامیل مهیا گردیده است.

کافیست کمی همه ما به این مهم همت کنیم تا حسرت عدم آشنایی با گذشتگان خود را نخوریم.
یا علی

مدیریت سایت سادات قیری

دیماه ۱۳۹۷

 

 

Comment (6)

  • چقدر روابط در گذشته به نسبت متفاوت بوده است و چقدر همدلی بیشتر بوده است.
    افراد حاضر در عکس در یک مکان که به احتمال بسیار شوشتر هم می باشد ، نشانه همین همدلی و مهر و محبت و دوستی های آن زمان را هویدا می کند.
    امیدوارم افرادی که در عکس هستند و خدا را شکر در قید حیات هم هستند خاطرات خود را از آن روز و زمان و مکان بیان کنند.

  • بسیار عکس خاطره انگیزیه این تصویر ، یاد همه رفتگان بخیر و خداوند به بقیه عزیزان در این عکس هم سلامتی و سعادت عطا کنه . خوشا اونهمه با هم بودن و رفت و آمد ها . ♥

  • این عکس سخنها میگوید . چقدر خاطره های قدیمی را زنده میکند. تشکر بسیار از سهیم کردن ابن عکس با ما.

  • چه ابتکار تخصصی و جالبی سید محمود مطهر عنوان کرده اند که میتواند عکس های قدیمی را علاوه بر محتوا از نظر کیفی هم ماندگار سازد. راه کار آن را کاش ا سید محمود اعلام میکرد و اینکه آیا همه میتوانند این روش را خودشان انجام دهند. در عکس جالبی که هست اگر اشتباه نکنم مرحوم عمو محمدعلی شریف زاده محمود عمو نعمت آ حسین و محمد شریف زاده قابل تشخیص هستند .

    • سلام بر آقاسید محمدعلی بهروزی.امیدوارم همه افراد فامیل ، ایامی به کام داشته باشند.راستش قبلا من خدمت دوست عزیز وبرادرم (آقا مهرداد قیری زاده) اعلام کردم که این کار توسط دستگاه اسکنری که توسط آقا سید رضا آباد زحمت تهیه اش را کشیده اند انجام شده و این امکان برای اعضای خاندان هست که نگاتیوهایی را که در اختیار دارند و قابل نمایش می دانند به صورت امانت در اختیار هییٌت مدیره محترم قرار داده تا بعد از اسکن کردن آنها مجددا” به ایشان عودت داده شوند.تا بشود آنها را در دید عموم اعضا قرار داد

Leave Your Comment

Skip to content