نامه‌ای با عشق و محبت فامیلی

نامه زیر دست نوشته ای است

از زنده یاد سید محمد نبی ریاضی پور که نزدیک به نیم قرن پیش برای زنده یاد سید بزرگ قیری زاده نوشته است و در آن از دلتنگی خود نسبت به فراق یاران سخن به میان آورده است.
سادگی و زیبایی جملات به همراه خطی خوش آنقدر شیوا و رسا هستند که خواننده را ضمن مطالعه، به حال و هوای آن دوران و روابط بسیار عمیق و حقیقی فامیل آشنا می سازد و هر کلمه در متن و شعر بسیار پر معنی و سرشار از عشق و محبت آن بزرگ مرد فامیل که لقب عمو نبی را برای همه گان داشت آشکار می سازد.
یاد و خاطره تمامی این بزرگ مردان و زنان فامیل سادات قیری که بسیاری از آنها اکنون در میان ما نیستند گرامی باد.
نامه مذکور به همت و لطف بانوی بزرگوار فامیل ، حاجیه خانم بی بی نرگس پیشنماز همسر زنده یاد سید بزرگ قیری زاده در اختیار سایت سادات قیری قرار داده شده است که برای ایشان آرزوی سلامتی و سعادتمندی را از پروردگار مهربان خواستاریم.
مدیریت سایت سادات قیری

آبان ماه ۱۳۹۷

Comment (7)

  • سلام و خسته نباشید ،خیلی ممنون هستم از نامه ی زیبایی که به اشتراک گذاشتید و یاد پدر بزرگ عزیزم را برای من زنده کردید ،روح همه ی بزرگان و عزیزان از دست رفته شاد و بازهم ممنونم

  • بسیار عالی . دستت زن عمو درد نکند . خدا بیامرزد این بزرگواران را و سلامت باشند خانواده محترمشان .

  • درود به مدیران سایت و حاجیه خانم بی بی فخری پیشنماز یا حباب فخری خودمان!
    بسیار خاطره امگیز است این نامه. من شخصا شاهد دوستی و رفاقت شادروانان پدرم و دایی بزرگ بوده ام. با تشکر فراوان از مدیر محترم و حاجیه خانم که خاطرات زیادی را برایم تازه کرد.با خواندن اشعار ناگهان به یاد تنهایی های پدرم در تابستان های گرم مسجدسلیمان افتادم که خانواده را برای رهایی از گرما به تهران می فرستاد و خودش تنها می ماند تا ما خانواده او در راحتی و تفریح باشیم.بار دیگر از مدیر و حاجیه خانم سپاس فراوان دارم.

  • جای خالی بعضی ها هیچ وقت پر نمی‌شود
    مرحوم عمو نبی مردی که فراتر از زمان خودش بود
    روحش شاد یادش گرامی

  • با خواندن این نامه به پاکی و صداقت و صمیمیت و عشق فامیلی که در خون و رگ بزرگانمون بود پی میبرم . روح بزرگشون شاد و قرین رحمت الهی !

Leave Your Comment

Skip to content