تبریک مراسم عقد

به مبارکی و میمنت

پیوند عقد آقای سید سپهر بهروزی، جوان رشید سادات، فرزند خانم سیده فرشته جزایری و آقای سید محمد علی بهروزی با خانم ساناز کاظمی ر ا که در روز پنجشنبه مورخه ۱٧ اسفند ماه ۱۳۹۶ در کرج برگزار گردید را به این زوج دوست داشتی و مهربان و والدین گرامی و همچنین حاجیه خانم بی بی زری ریاضی و حاجیه خانم بی بی بتول سلامی و خانواده های محترم بهروزی و جزایری و کاظمی تبریک عرض نموده برای این دو زوج جوان سعادت و خوشبختی و برای خانواده ها سلامتی و تندرستی آرزو می کنیم.
مدیریت سایت سادات قیری

۱٨ اسفند ۱٣٩۶

Comment (13)

  • با آرزوى خوشبختى براى عروس خانم زیباو آقا داماد گل و همچنین تبریک بسیار زیاد به این زوج عزیز و دوست داشتنى و خانواده هاى بزرگوار و محترمشون

  • سلام علیکم
    به به پسر عمویی عزیز ودختر عمویی گرامی فرشته خانم
    ان شالله همیشه دستتان به کار خیر مبارک است ان شالله بحق مولود این ماه فاطمه زهرا عاقبت بخیر شوند اولاد صالح خدا بهشان عنایت فرماید
    مخلص همه سادات هفت تن شهید
    سید نورالدین اخلاقی شهر باقلا وکنار

  • بسیار ممنون از تمام کسانی که زحمت کشیدند و تشریف آوردن و پوزش فراوان از تمام کسانی که جایشان خالی بود و به علت کمبود امکانات افتخار میزبانی و سعادت همراهمیشان را نداشتیم.
    از اینکه عضو کوچکی از سادات هستیم احساس غرور میکنیم
    ارادتمند

  • جناب آقای بهروزی و فرشته خانم
    خانواده اینجانب سید فرخ مطهر , این پیوند خجسته را خدمتتان تبریک عرض می نمایند .
    ان شاء الله ایام همیشه به کام باشد .
    ناهید عظیمی و سید فرخ مطهر

  • تبریک به دایی بهروزی و فرشته عزیز و همه بزرگان عروس و داماد. سپهر جان و ساناز عزیز خوشبخت و سعادتمند باشین

  • این وصلت فرخنده را خدمت عروس و داماد نازنین و خانواده های بزرگوارشون تبریک میگویم و امیدوارم یک زندگی پر از عشق و خوشبختی در انتظار این دو عزیز باشه

  • تبریک و تهنیت عرض میکنیم این وصلت فرخنده رو به هر دو عزیز سید سپهر و ساناز خانم انشالله سراسر زندگی شادی و تندرستی را در کنار هم تجربه کنن. هم چنین عرض تبریک و شاد باش داریم به دایی بهروزی عزیزمان و زندایی فرشته مهربانمان. انشالله سایه اتان بر سر عزیزان مستدام.

  • تبریک ویژه به سپهر عزیز و ساناز دوست داشتنی برای پیوند مبارکتان ، امیدوارم روزهای بسیار خوبی همراه با عشق و محبت به هم پیش رو داشته باشید.
    و تبریک مجدد به فرشته مهربان و بهروز بزرگوار و البته خانواده محترم کاظمی آرزومندم کانونتان سرشار از خبرهای خوش و شادی باشد.

  • با درود به عروس و داماد و عرض شادباش برای آنها خوشبختی و شادکامی آرزو می کنم.

  • تبریک بسیار به زوج عزیزمان سپهرجان و ساناز جان ، خوشبخت باشید در کنار هم سالهای سال با عشق و همدلی و همسری . تبریک بسیار به آقای بهروزی و فرشته جان این عزیزان خوب و با محبت فامیل . امیدوارم همیشه جمعتان جمع و شاهد خوشبختی فرزندانتان باشید .

  • سپهر جان با پوزش از تاخیر در ارسال این پست
    عرض تبریک به خانوادهای محترم کاظمی و بهروزی

    ساناز خانم کاظمی من سعادت زیارت شما رو نداشتم ولی به شما و انتخاب شما افرین و تبریک میگم.
    به اقا بهروزی و ابجی فرشته خانم و بقیه برادر های گل اقا سپهر به کل سادات قیری و وابستگان تبریک عرض میکنم
    مبارک باشه انشالله

  • آقا سپهر و ساناز خانم عزیز پیوند فرخنده تان را به شما و خانواده های محترم و بزرگوارتان تبریک و تهنیت عرض میکنم . با بهترین آرزوها براى شما عزیزان .  

  • سلام فراوان بهمه عزیزانم که ابراز لطف فرموده و شادباش گفته اند آرزو میکنم همه جوانان خصوصأ جوانان فامیل خوشبخت و سعادتمند باشند و بیاری پروردگار در زندگی مشترک پیروز و بهروز باشند و در پناه خدا و جد بزرگوارمان بخوبی و خوشی زندگی کنند. از همه بزرگواران سپاسگزارم.

Leave Your Comment

Skip to content