آیا می شناسید؟

عکس زیر عکسی بیاد ماندنی  و سراسر خاطره انگیز مربوط به سالیان دور.
هرچند تنی چند از این بزرگواران در قید حیات نیستند ولی افرادی هم هستند که هم اکنون به لطف پروردگار در فامیل حضور دارند که برایشان توفیق و تنی سالم آرزومندیم.
آیا اسامی افراد حاضر در عکس را می شناسید؟
مدیریت سایت سادات قیری
آبان ۱۳۹۶

Comment (5)

  • با سلام و تشکر بسیار از مدیریت سایت گرانقدر سادات قیری از راه اندازی این قسمت
    بزرگان این عکس که متاسفانه ما از وجود گرانقدرشان سالهاست محرومیم از راست به چپ آقایان :سید بزرگ قیری زاده , سید کاظم جزایری , پدربزرگ نازنینم سید حسن تجلی و عموی عزیز سید نبی ریاضی پور
    کوچکترها به گمانم مرحوم سید محمد تجلی مادر عزیزم صدیقه تجلی, محمد بزرگزاد , محمد ریاضی پور و عالیه تجلی

  • به به چه عکس زیبایی از همه عزیران دل . بزرگان که مرحومان عموبزرگ ، عموتجلی ، دایی کاظم ،عمونبی ،
    بچه ها .. زندایی صدیقه .. داداش بهروز ،، آبجی آذر ،، آبجی فریده و آبجی پروین .
    ولی اون آقا پسری که جلو ایستاده و اون کوچولوی دیگه ایی که بغل عمو بزرگ نازنینمه رو نمیشناسم .♥

  • با عرض سلام و‌خسته نباشی ، چقدر این قسمت جدید در سایت بجاست و به دل میشینه . دست شما درد نکنه . خداوند رحمت کنه رفتگان این عکس تاریخی رو و بقای عمر عزیزان در قید حیات .
    مرحوم عمو بزرگ و آقای محمد بزرگزاد ، مرحوم دایی کاظم جزایری و فرشته عزیزمان . مرحوم عمو‌نبی و فریده جان . مرحوم عمو‌تجلی ( اینو از افسانه جان با اجازه اش تقلبی کردم ، ببخشید) اقای بهروزی بزرگوار و مرحوم محمد تجلی و زندایی صدیقه عزیز و آبجی آذر عزیزمان. با آرزوی سلامتی و پیروزی برای تک تک فامیل عزیزمان . تشکر فراوان

  • با تشکر از مدیریت محترم با راه اندازی این قسمت عکس های ماندگار امید عزیزانی که عکس های قدیمی دارند شرکت کنند. عکس فوق ایستاده ردیف عقب پروین بغل عمو بزرگ دائی کاظم اما بچه بغل ایشان را نمیدانم عمو تجلی ردیف جلو از راست محمد تجلی آذر تجلی خودم و زندائی مهدی . خداوند رفتگان عزیز را آمرزیده رحمت نماید.

Leave Your Comment

Skip to content