اطلاعیه صندوق قرض الحسنه ابولفضل العباس (سادات قیری)

اعضاء محترم فامیل بزرگ سادات قیری: 
احتراما به آگاهی شما بزرگواران می رسانیم که اولین جلسه هیئت مدیره صندوق قرض الحسنه ابولفضل ( سادات قیری ) به منظور رسیدگی به تقاضا های درخواست وام اعضای محترم در روز شنبه مورخه ۶ آبان ۱۳۹۶ تشکیل و به درخواست های ارسالی رسیدگی و پس ار بحث و تبادل نظر و با توجه به اولویت های مصوب و مقادیر درخواستی و شرایط صندوق با تمامی ۷ مورد ارسالی موافقت و به اطلاع درخواست کنندگان رسید هر چند که در مواردی با توجه به شرایط صندوق و مصوبات هیئت مدیره ، مقادیر درخواستی تغییر که با هماهنگی درخواست کننده این امر منظور گردید.

امید آن داریم که در آتیه بتوانیم پاسخگویی گوشه ای از نیازهای مالی اعضاء محترم باشیم.

همچنین اعضاء هیئت آقای سید محمد علی بهروزی را بعنوان هماهنگ کننده و مسئول اطلاع رسانی و روابط عمومی صندوق از میان خود انتخاب نمودند.

ضمنا با توجه به شرایط ایجاد شده از زمان اعلام شروع به کار صندوق و روند درخواست ها و مسائل مطرح شده از سوی اعضاء محترم، تغییراتی جزیی در فرم تقاضا و شرایط درخواست وام ایجاد گردید که اعضاء محترم با رجوع به سایت سادات قیری و مشاهده این شرایط میتوانند ضمن مطالعه از فرم و شرایط اعطاء وام پرینت تهیه نمایید.

هیئت مدیره صندوق قرض الحسنه ابولفضل عباس ( سادات قیری ) متعهد می باشند که کلیه مشخصات درخواست کننده وام اعم از نام و فامیل و علت درخواست و سایر موارد، بصورت امانت نزد آنها بوده و همواره ملزم به رعایت این مهم باشند.

با آرزوی موفقی و سربلندی فامیل بزرگ سادات قیری
هیئت مدیره صندوق قرض الحسنه ابولفضل ( سادات قیری )
۷ آبان ۱۳۹۶

Comment (6)

  • با درود به بنیان گذار و هییت مدیره صندوق!
    با سپاس از شما در انجام این کار نیکو امید است همواره تندرست و پاینده در امر نیکوکاری باشید.

  • با تشکر از باعث و بانی این صندوق که بسیار کار خداپسندانه ای است اگر در کنارش صندوقی باشه که با پرداخت حق عضویت همه بتوانند استفاده کنند بد نیست

  • تشکر فراوان از تمامی زحمات شما دلسوزان فامیل. بسیار کار پسندیده ای ست . هیئت مدیره یک از یک بهترین هستن . خداوند پشت و‌پناهتون که گره از کار فامیل باز می کنید .

  • با تشکر از عزیزان که اظهار نظر فرموده اند امیدوار هستیم تا برای رفع مشکل فامیل بزرگ سادات قیری بخصوص جوانان عزیز قدمی موثر برداریم و حقیقتأ نیازمند اظهار نظرات همه عزیزان برای خدمات بهتر بوده تا این آرزوی دیرینه علاقمندان و دلسوزان درگذشته و در حیات فامیل و بیاری خدا و همت بانیان خیر فامیل تحقق پیدا کند. امیدوار هستیم این قدم خیرخواهانه ضمن محو تداعی همه خاطرات تلخ صندوق قبلی سادات قیری که بهر دلیلی موفق نبود بتواند افراد علاقمند را برای تکامل اهداف عالیه خدمت به فامیل به تکاپو وادار کند تا ثابت شود که خواستن توانستن است. انشاله. از طرف هیئت مدیره صندوق قرض الحسنه حضرت ابوالفضل العباس : سید محمدعلی بهروزی

Leave Your Comment

Skip to content