اطلاعیه

 

 

اعضائ محترم فامیل بزرگ سادات قیری
باسلام،
هیئت راهبردی سایت سادات قیری با توجه به مسائل مطرح شده چند روز اخیر در سایت و بعضی کانالهای تلگرامی وپس از بررسی مجدد موضوعات با اهداف سایت سادات قیری، مطالب زیر را جهت آگاهی شما فامیل گرامی به حضور تقدیم می دارد:

۱- هیئت راهبردی سایت سادات قیری تاکید مجدد دارد که سایت سادات قیری دارای گروه تلگرامی نبوده و کلیه گروه هایی که به نامهای مختلفی مانند (پیوند ، گردانندگان سایت ، سادات و ….) تشکیل و فعالیت می نمایند بطور شخصی ایجاد و مطالب و موضوعات مطرح در آنها به عهده گردانندگان آنها می باشد.

۲ -این هیئت مجدد تاکید دارد که ایجاد چنین گروهی قطعا با اطلاع رسانی قبلی و در نظر گرفتن کلیه جهات سیاسی و فرهنگی و اجتماعی و فامیلی و عقیدتی انجام خواهد شد. اعضاء هیئت همواره در پی تنظیم نظر سنجی علمی و برآورد خواستهای واقعی فامیل می باشد، تا خدای ناکرده سلیقه و خرد شخصی، جایگزین خرد و سلیقه جمعی نشود و بر این باور هستیم که پس از به روز رسانیهای در دست اقدام سایت، دیگر شبکه های اجتماعی متعارف و در شان فامیل محترم و بدور از موازی کاری و مشابه سازی در صورت نیاز راه اندازی شده که حتما پیش از آن ادمین مربوطه ، نحوه عضویت و مرامنامه و هدف گروه  به اطلاع  فامیل محترم خواهد رسید. 

۳ – همچنین این هیئت با توجه درخواست کتبی و نوشته آقای سید فخرالدین قیری زاده به منظور کناره گیری از عضویت درهیئت راهبردی سایت سادات قیری که مکتوب در هر دو گروه رسما اعلام نمودند ، ( در گروه تلگرامی به نام پیوند و گروه اختصاصی هیئت راهبردی سایت )، با اتفاق آرا و با کمال احترام با کناره گیری ایشان از هیئت راهبردی موافقت نموده و ضمن تشکر از همکاریها و حضور همیشگی در جلسات و راهنمایی هایی که در این مدت به هیئت راهبردی داشته اند برای ایشان در بقیه اموری که شخصا به گردن خود قرار داده اند آرزوی موفقیت می نماید.

انشاا…

هیئت راهبردی سایت سادات قیری
مهرماه ۱۳۹۶

Comment (9)

  • باسلام و خسته نباشید به عنوان عضو کوچکی از سادات گرانقدر قیری با نظر هیئت محترم راهبردی سایت در مورد تشکیل گروه های مختلف شبکه های اجتماعی زیر نظر سایت کاملا موافقم و تنها در ابنصورت حاضرم عضو این شبکه ها باشم
    موفق و پیروز باشید

  • با سلام وخسته نباشید ابا واقعا نباز به راه اندازی دیگر شبکه های اجتماعی داریم ؟ زیرا همگان امروزه عضو یک و یا شاید چندین گروه هستند و مطمینا از خواندن تمامی مطالب انها عاجز میباشندحال چه لزومی دارد سایت اقدام به ساخت چنین گروهی در شبکه های اجتماعی نماید . درست است این شبکه ها عضویت بیشتری بدلیل سهل بودن به دسترسی دارند ولی به همان نسبت افراد فعال در این گروه ها بسیار پایین است و همگان بیشتر ارسال کننده هستند تا خواننده .
    با ارزوی سلامتی و شاد کامی برای تمامی افراد فامیل و بستگان

    • رضای عزیز
      تصمیمی قطعی برای ایجاد چنین گروهی درحال حاضر وجود ندارد و همانطور که خود اشاره نموده ای حجم مطالب معمولا خارج از حوصله خوانندگان است ولی اگر ضرورت آن هم برای همگان ثابت گردید حتما بایستی چاچوب های مشخص در آن رعایت گردد.

  • سخنی با برادران راهبردی
    از اهداف سایت ،که لابد همانا جمله کلیشه ای (همبستگی)میباشد که بگذریم ،من فکر میگنم وظیفه اصلی ان هئیت محترم تهیه نقشه راه برای رسیدن به اهداف میباشد ونه تطبیق رفتارها با اهداف
    ۲-ایا بدرستی اعضای محترم میدانند می خواهند به کجا برسند؟وچگونه؟
    ۳-باتوجه به سپری شدن چند سالی از تاسیس سایت چه گامهایی در راستای پویایی و جذابیت ان برداشته شده و چه گامهایی قراراست برداشته شود؟
    ۴-بنظر ان عزیزان سایت موجود چه فرقی با یک کانال تلگرامی دارد؟
    ۵-بدیهی است با توجه به تکنولوژی موجود هر کس میتواند و مجاز است گروهی راه بیندازر وپر واضح است که مسئولیت انرا بعهده دارد.
    ودرخاتمه ایا وظیفه هئیت راهبردی جز انست که با رصد کردن وشناخت سلایق گروه هدف،نسبت به اعمال تغییرات در سایت وپویایی ان اقدام نماید؟تا روز بروز بر مخاطبان خود بیفزاید.
    موفق و موید باشید..بدرود

  • سلام. من به شخصه با گروه تلگرامی موافقم. چون تبادل اطلاعات و ارتباط با اعضای گروه در آن راحت تر می باشد

  • با عرض سلام
    تصور من همیشه از سایت رسمی سادات قیری ، چتری است بسیار عظیم و باشکوه که همگی فامیل با امنیت کامل و خاطری جمع زیر آن هستیم . مطالب حساب شده و با حساسیت خاص مدیریت آن کاملا از فیلتر بهتر و ارزشمند بودن رد شده اند. مطالب طولانی تر و بسیار آموزنده هستن . کمی آنطرفتر گروه تلگرامی رو می بینم که بیشتر شبیه زنگ تفریح و خودمانی تر هست . مطالب کوتاهن و سریع و شعف آور . خیلی سریع از فرسنگها دور جویای حال عزیز فامیلی میشویم که در چه حال هست ؟ . برای ما که آشنایی به تلگرام و واتس اپ و کانالهای اینترنتی ایران رو نداریم ، عضو هیچ گروه دیگری هم نیستیم . این گروه با اینهمه عضو حتی اگر هم فقط خواننده و یا فرستنده باشند هنوز جذابیت خود را دارد. و تک تک مطالب رو وقت میگداریم و میخونیم . موضوع علاقه خالص فامیلی است . شما وقتی فامیل دوست واقعی باشی فرقی نمیکند ، سایت رسمی سادات و یا گروه تلگرامی . همه یک هدف دارید ، فامیل بزرگ رو در کنار هم داشتن ، چه از این بهتر؟ حالا یا زیر چتر عظیم سایت رسمی و یا گروه تلگرامی . من هردو را علاقه وافر دارم چون در هردو زحمت کشیده شده و با عشق و علاقه فامیلی عجین شده . زنده باد فامیل بزرگ سادات قیری .

    • فروغ خانم عزیز
      کاملا با شما موافقیم و از این رو اعتقاد داریم که ایندو موضوع کاملا جدا می باشند و اصلا قابل مقایسه با هم نیستند و از این رو هم نبایستی مشابه سازی گردند
      در تشکیل و ایجاد گروه های تلگرامی همگان مجاز هستند و هم اکنون به تعداد بیشماری از این گروهها وجود دارد
      ولی لازم نیست که حتما ایندو مقوله را بهم ارتباط دهیم چون دو موضوع کاملا متفاوت هستند.
      با آرزوی موفقیت برای همه و سربلندی سادات قیری

      • بله با نظر شما موافقم کاملا از هم متفاوتند . از نظر برنامه ریزی و بنیاد اصلی و اطلاع و توانایی حل مشکلات جانبی این گروه به نظر من باید با برنامه ریزی بهتر و آگاهی بیشتری از مشکلات جانبی دوباره بازسازی شود . با کمک خالصانه همه فامیل دوستان عزیز .

  • با تشکر از زحمات هیئت راهبردی و وقتی که برای بهبودی و پیشبرد سایت میگذارند و همچنین هیئت مدیره و آقارضای آباد.و تشکر از عزیزانی که نقطه نظرات خود را بیان نموده اند و خواهش از دیگر عزیزان که در این باره نظر بدهند .
    به عرض میرساند :
    تقریبا تمام آنچه را که میخواستم مطرح نمایم جناب بزرگزاد عزیز مطرح نموده اند و مطلبی را نگفته نگذاشته اند .
    اما باید اضافه نمایم که
    ۱- صرفنظر از تعیین مشخص اهداف سایت که کمابیش در مطالبی آورده شده تا کنون بطور کتبی و مشخصی آیا تعیین شده است و اگر شده لطفا در اطلاعیه ای به آگاهی اعضا رسانده شود .
    ۲ – بعد از تعیین اهداف – برنامه عملی رسیده به اهداف تعیین شده لطفا باز هم بصورت اطلاعیه برای آگاهی عموم منتشر شود .
    ۳ – بر اساس برنامه تعیین شده سایت و هیئت راهبردی لطفا تقسیم کاری و تعیین وظایف اعضاء به اطلاع عموم رسانده شود .
    ۴ – آیا هیئت راهبردی تا کنون جمع بندی از اقدامات و نتایج آن و برنامه ای برای بهبود عملی کار خود اگر داشته باز هم به اطلاع برساند .
    ۵ – در خصوص گروههای اجتماعی و بخصوص گروه تلگرامی وابسته به سایت بنظر بنده کار لازمی است که تاکنون هم به تاخیر افتاده است .
    ۶- درخصوص تشکیل و لزوم گروه تلگرامی میتوان جداگانه صحبت و نظرخواهی نمود و نظرات فروغ خانم شریف زاده را بسط داده و باز نمود و بیشتر صحبت کرد که در موقع لزوم و اگر عزیزان هیئت بخواهند در خدمت آنان خواهم بود و نظراتم را به حضورشان میرسانم .

    .
    با معذرت اگر مطالب تکراری و یا طویل بودند .

Leave Your Comment

Skip to content