اطلاعیه

 

 

فامیل محترم و بزرگ سادات قیری:
۱ – مدیریت سایت سادات قیری بدینوسیله اعلام میدارد که این سایت کاملأ فامیلی بوده و کلیه اعضاء سایت عضو فامیل بزرگ سادات قیری میباشند و هیچگونه ارتباطی با سایر گروه های تلگرامی فامیلی و یا غیر فامیلی نداشته و تنها مرجع رسمی خاندان بزرگ سادات قیری می باشد و خادمان این فامیل محترم و سایت همواره تلاش کرده اند تا اخبار و مطالبی صحیح و در شان این فامیل در سایت ارائه نمایند.
۲ – همچنین کانالهای تلگرامی که در حال حاضر با نام سادات قیری و یا منتصب به سادات قیری خود را معرفی کرده و فعالیت می نمایند به هیچ وجه مورد تایید سایت سادات قیری و هیئت موسس نبوده و صحت و مسئولیت مطالب مندرج در آنها به فرد و یا افراد مسئول مربوط می باشد.
۳ – بنابراین خواهشمندیم که اعضا علاقمند به ارسال مقالات ، تصاویر و یا پیام های خود صرفا از طریق سایت سادات قیری چه بصورت مستقیم یا صرفا ازطریق لینک تلگرام انحصاری سایت سادات قیری به آدرس زیر که قبلا نیز اعلام گردیده اقدام فرمایند و از ارسال مطالب به گروههای منتصب به نیت سایت سادات قیری خودداری نمایید.
sadat_ghiri@
۴ – شایان ذکر است که در صورت تشکیل گروه تلگرامی فامیلی قطعا اینکار با اطلاع قبلی و حتما با نام و لوگوی اختصاصی سادات قیری انجام خواهد شد.
به امید سرافرازی فامیل بزرگ سادات قیری

مدیریت سایت سادات قیری
شهریور۱٣٩۶

Comment (3)

  • با سلام بسیار خوشحالم که مدیریت سایت سادات قیری بالاخره نسبت به گروههای تلگرامی اعلام موضع کردند . پیروز و مؤید باشید

  • بنظر من سایت میتواند از امکانات و فن آوری پیشرفته تلگرام استفاده بهینه در جهت گفتگو و تشکل بیشتر فامیلی استفاده کند بالطبع وقتی از این ابزار مهم استفاده نمی کنیم گروه های با نام سادات قیری ایجاد میشود . اخیرا هم یک گروهی تحت عنوان گردانندگان سایت سادات قیری تشکیل شده که افراد ان ناآشنا و معلوم نیست به چه منظور ایجاد شده است

Leave Your Comment

Skip to content