از فامیل چه خبر (قسمت دوازدهم)

 

 

با خانواده زنده یاد سید علی مهینی بیشتر آشنا شوید
مرحوم سید علی مهینی فرزند سید امین تجلی و نوه سید شاه محمد قیری و برادر زاده مرحوم سید حسن تجلی با خانم مریم مهینی ازدواج نموده آنها در کشور عراق ساکن بودند. و در سال ۱۳۵۲ به ایران مراجعت کردند. سپس در شهرستان گنبد کاووس محل خانوادگی همسر خود ساکن شدند. فرزندان ایشان شش پسر بنام های زنده یاد سید حسین، سید عباس، سید محسن ، سید مهدی، سید هادی و سید محمد میباشند.
مرحوم سید علی و پسر بزرگ ایشان سید حسین در شهرستان گنبد فوت نموده و در همانجا مدفون هستند.
سید حسین با خانم پروین معلم دوست ازدواج نموده و صاحب دو پسر بنام های سیدعلی و سید سعید هستند.
سید عباس با خانم مریم ابراهیمی ازدواج نموده صاحب یک پسر بنام سید مرتضی و یک دختر بنام سیده فاطمه میباشد. و در شهرستان گنبد زندگی میکنند.
سید مهدی با خانم پروین معلم دوست زن برادر مرحوم خود سید حسین، ازدواج نموده صاحب پسری بنام سید وحید و دختری بنام سیده حلم السادات میباشند. و در شهرستان گنبد زندگی میکنند.
سید محسن با خانم سوسن شهسواری ازدواج نموده صاحب سه دختر بنام های سیده فاطمه و سیده مائده و سیده هانیه سادات و پسری بنام سید پوریا میباشند و در شهرستان گنبد زندگی میکنند.
سید هادی با سیده مرضیه میهنی دختر عموی خود ازدواج نموده صاحب دختری بنام سیده زهرا و پسری بنام سید حسین میباشند و در اصفهان زندگی میکنند.
سید محمد مجرد و در شهرستان گنبد زندگی میکند.
با آرزوی شادی روح برای درگذشتگان و توفیق روز افزون برای خانواده های محترم مهینی
سید محمد علی بهروزی
شهریور ۱٣٩۶

Comment (4)

  • خداوند روح زنده یاد عمویی عزیز و فامیل دوست را همواره شاد نگه دارد همینطور روح سید حسین فرزند برومندش را و عمری باعزت همراه با سلامتی و تندرستی به زن عموی عزیز عنایت کند
    انشاا..
    به شکرانه خدا توانسته ام با تعدادی از این فامیل محترم ملاقات داشته باشم و به مانند تمامی فامیل بزرگ سادات قیری آنها هم قلبی مهربان و رویی گشاده و خندان دارند و امیدوارم شاهد حضور این عزیزان در جمع های فامیلی هم باشیم.
    والبته بایستی یادی از از دایی عزیزمان دایی مهدی ریاضی کنیم که همواره زنجیره ارتباط این عزیزان با فامیل بود روحش شاد.

  • با عرض سلام خدمت خانواده محترم مهینی:
    اولا عرض ارادت به کل خانواده مهینی دارم و بسیار شرمنده هستم که عرض کنم خدمت هیچکدام از این عزیزان تا کنون نرسیده ام که این قطعا کوتاهی از بنده بود و البته جبر و شرایط روزگار.
    ولی از بابت همین ارتباط کمی که از طریق سایت برقرار شده بسیار خوشحالیم و امیدوارم این شروع روابط بیشتر برای اینده باشد. بدون شک اگر این ارتباطات از طریق سایت سادات قیری برقرار نمیگردید تا چند سال دیگر حتی باور داشتن چنین اقوامی (برای هر ٢ طرف ) سخت بود.
    بیایید قدر یک دیگر را بدانیم.

  • درود به خانواده شادروان سید علی!
    زمانیکه ایشان و برادرش به ایران آمدند من بیست ساله بودم و در تهران خانه خاله زری بودم و یادم می آید که مردی جوان و بسیار آداب دان و با ملاحظه بودند اما متاسفانه خیلی زود از میان ما رفتند و بعلت بعد مسافت کمتر فرصت شد که بدیدار خانواده ایشان برویم اما هنگامیکه در بهشهر کار می کردم یکبار همراه شادروان دایی مهدی و دیگر عزیزان به گنبد رفتیم. اما برادر گرامی ایشان حاج حسن که در محمود آباد ساکن هستند مرتبا دیدار داشتم و چند بار خدمت ایشان رسیدم و خود حاج حسن هر جمعه که برای شرکت در نماز جمعه به شاهین شهر می آمد لطف کرده و سری به ما می زدند.امیدوارم فرزندان و خانواده این بزرگوار با تندرستی و شادکامی روزگار بگذرانند.روح سید علی شاد قرین رحمت باد.

Leave Your Comment

Skip to content