از فامیل چه خبر(قسمت هفتم)

 

 

با اعضا خانواده زنده یاد سید محمد نبی ریاضی پور (آباد) بیشتر آشنا شوید
زنده یاد سید محمدنبی ریاضی پور پسر سید حسن قیری نوه سید آقائی و بی بی هاجر از سادات محترم مرعشی با بی بی بتول ریاضی دختر سید رضا ریاضی ازدواج کردند.
حاصل این ازدواج فرخنده چهار پسر بنام های : سید محمد، سید علی فواد، سید منصور و زنده یاد سید محمدرضا و دو دختر بنام های سیده فریده و سیده پوران میباشد.
سید محمد با زنده یاد سیده مهناز قیری زاده ازدواج کردند که صاحب پسری بنام سید فواد میباشد. سید محمد پس از درگذشت ناگهانی آن مرحومه با خانم مرضیه بلخی ازدواج کرده اینک در کرج زندگی میکنند.
سید علی فواد با خانم آبجهان پناهی ازدواج کردند صاحب دو دختر بنام های سیده مریم و سیده مینو و همچنین یک پسر بنام سید رئوف میباشند. آنها در شاهین شهر اصفهان زندگی میکنند. سیده مریم با آقای مسعود برنا ازدواج کرده در شاهین شهر اصفهان زندگی میکنند. سیده مینو نیز در تهران مشغول کار است.
سید منصور با خانم فرشته جهانمردی ازدواج کرده صاحب پسری بنام سید یوسف میباشند و در اصفهان زندگی میکنند.
سیده فریده با آقای سید ظفر دانیالی ازدواج کرده صاحب دو دختر بنام های سیده پریسا و سیده پریا و یک پسر بنام سید رضا میباشند. و در کرج زندگی میکنند. سیده پریسا با آقای سید روزبه اجلالی پور ازدواج کرده در تهران زندگی میکنند. سید رضا نیز با خانم مونا معظمی ازدواج کرده صاحب پسری بنام سید رایان هستند و در کرج زندگی میکنند.
سیده پوران نیز با زنده یاد سعید حامدی ازدواج کرده صاحب پسری بنام امیر حسین بوده در تهران زندگی میکنند.

سید محمد علی بهروزی

فروردین 1396

Comment (7)

  • با درود به روان پاك مرحوم عمو نبي نازنين و مرحومه عمه بتول مهربان و فاميل دوست عزيزمان. هر دو اين عزيزان چنان خوش اخلاق و مهربان و خوش سخن بودند كه من هر وقت به ياد خاطرات كودكيم مي افتم، حتما چهره دوست داشتني اين عزيزان و خاطرات خوشي كه با ايشان و فرزندان فرهيخته و دانشمندشان داشتيم را بياد مي آورم. خداوند روح بزرگشان را قرين رحمت كند و به فرزندانشان و خانواده هاي اين عزيزان عمر طولاني و نيكبختي عطا فرمايد. خاطرات بسيار زيبايي كه بخصوص با فريده جان دوست داشتني داشتيم را همواره بياد دارم، چه دوران خوشي بود، بياد دارم روزي در منزلمان با فريده نازنين فيلمي با شركت آنتوني كويين به نام “جاده” ميديديم و در صحنه اي از فيلم هنرپيشه زن فيلم جمله خنده داري با صداي ” تودماغي” بيان كرد كه من و فريده تا سالها وقتي به هم ميرسيديم اين جمله را با همان حالت بيان ميكرديم و كلي ميخنديديم. و خيلي خاطرات خوش ديگر از اين عزيزان دارم. خاطره شعرهاي زيبايي كه مرحوم عمو نبي برايمان مي خواندند. از خداوند بزرگ همواره شادي و سلامتي و موفقيت برأي اين عزيزان خواهانم.

  • خداوندآن بزرگواران رابیامورزد و به فرزندانشان طول عمرباعزلت و سلامتی عطا کند . عمو نبی گرامی بسیار با محبت بودند و به همه ، بزرگ و کوچک احترام میگذاشتند . حقیقتا” که آینده را به ما چه روشن نوید داده بودند . یادشان گرامی باد .

  • درود به خاندان سادات قیری!
    درود به مریم خانم و حسین آقا و سپاس از ابراز محبت و لطف شما نسبت به پدر و مادرم و خانواده ، امید است که همگی سالها با تندرستی در کنار یکدیگر باشیم.

  • مرحوم عمو نبي و مرحومه زن عموي مهربان و صبور دوستي عميقي با مرحوم بابا و مامان داشتن. هميشه شاهد صحبتهاي صميمي و گرم و شوخي هاي دوستانه آنها بوده ام. از مشخصات بارز مرحوم عمو نبي ، روشن فكري ، مهر و محبت به خانواده و فاميل ، سخنوري شيوا و منطقي بودن و….. بود و چه واضح اين خصوصيات رو در فرزندان بامحبت و فرهيخته عمو و زن عمو مي بينيم . وجود و حضورشان در فاميل و دلسوزي آنها در سايت و گروه هاي فاميلي مايه افتخار است . مسلما روح عمو و زن عمو شاهد و روانشان هميشه شاد هست . براي تك تك آنها آرزوي سلامتي و موفقيت مي كنم .

  • حقیقتأ کمتر کسی در هر سنی که هست پیدا میشود که خاطره شیرین و خوشی از مرحوم عمو نبی و خاله بتول نداشته باشد. خداوند هر دو را قرین رحمت خود قرار داده و بچه ها و نوه نتیجه های آنها را حفظ نماید. من و امثال من خاطرات شادی بخشی از عمو نبی داریم که حقیقتأ هرگز فراموش نمیشوند. جالب اینکه علیرغم شرایط و محیط رشد عمو نبی ولی وی دارای فکری روشن و جوان پسند بودند. و همه از مصاحبت با وی لذت می بردند. خدایشان بیامرزد.

  • با درود به فروغ خانم و آقا بهروز!
    با سپاس فراوان از ابراز محبت و لطف شما عزیزان نسبت به پدر و مادر و خانواده اینجانب،واقعا خاطرات مشترک لااقل برای نسل ما فراموش نشدنی و شیرین است و امید است که سالهای زیادی در کنار هم باشیم.

  • با سلام بسیار خرسندم نام دایی و زن دایی خودم و فرزندان دوست داشتنیشون را میبینم .
    من سیدجابر دانیالی خواهر زاده سید ظفر دانیالی شوهر سیده فریده عمه خانواده شما هستم .
    درود بیکران بر دایی و زن دایی عزیزم

Leave Your Comment

Skip to content