افتخاری ملی

 

 

بر اساس اعلان رسمی اخبار سراسری   اولین هواپیمای ایرباس خریداری شده از کشور فرانسه پس از توافق برجام در مورخه ٢٣ دیماه ۱٣٩۵ وارد کشور عزیزمان ایران  گردید و از آنجا که کاپیتان این هواپیما جناب آقای بهنام شیرزاد همسر خانم مهوش محمودیان می باشد , مدیریت سایت سادات قیری این موفقیت ملی و تاریخی را به استاد خلبان جناب آقای بهنام شیرزاد و همسر مهربانش  و خانواده های محترم شیرزاد و محمودیان  و همچنین سادات محترم قیری و وابستگان تبریک عرض نموده موفقیت روزافزون این عزیزان را از خدای بزرگ خواهانیم.
مدیریت سایت سادات قیری

٢٢ دیماه ٩۵

 

photo_2017-01-11_21-04-25

 

photo_2017-01-13_15-47-01

Comment (13)

  • جناب آقای استاد شیرزاد
    احتراما , موفقیت و سربلندی اخیر را از طرف پدر عزیز و مادر گرامی ام و اینجانب , خدمت جنابعالی و همسر محترمتان تبریک عرض می نمایم .
    به امید موفقیتهای بیشتر .

  • تبریک فراوان به آقا بهنام عزیز و دوست داشتنی حقیقتأ بشما افتخار میکنیم تبریک فراوان بشما و مهوش عزیز و دخترهای گلتان و خانواده دائی محمودیان و همه سادات قیری

  • چقدر شیرین و غرورانگیز است دیدن عکس کاپیتان شیرزاد درهنگام رخداد چنین واقعه تاریخی.
    کاپیتان بهنام خان شیرزاد و مهوش خانم عزیز و گرامی
    بی شک رسیدن به چنین جایگاهی تلاش و همت و گذشت فراوان میخواهد که دروجود شما بسیار دیده میشود.
    برای شما و خانواده های محترم شیرزاد و محمودیان و همه ی عزیزان آرزوی سلامتی و سرافرازی دارم

  • باعث افتخار است بدینوسیله این موفقیت بزرگ را ابتدا به آقای شیرزاد و سپس،همسرشان مهوش خانم محمودیان تبریک صمیمانه عرض می نماییم انشالله شاهد موفقیتهای بیشتر و سلامتی و سعادت همه این عزیزان باشیم

  • پیام دلگرم کننده شما فامیل عزیز و مهربان مایه مباهات بنده و خانواده است. بسیار سپاسگزارم . بهنام شیرزاد

  • بهنام جان ، مهوش جان اين موفقيت ملي و شادي بخش را به شما عزيزان و به خودمان و كليه سادات محترم قيري تبريك ميگوييم و از خداوند متعال همواره سرفرازي و سلامتي و سعادت شما عزيزان را خواهانيم. بهنام جان شما نه تنها در حيطه كاري موفق و سربلندي، همچنين برادري دلسوز و يار و ياور و پشتيباني هميشگي هستي. خداوند حفظت كند. مهوش عزيز و بي همتا واقعا شما نيز مصداق مسلم اين گفته هستي كه : ” در پشت هر مرد موفقي يك همسر خوب است.” با بهترين آرزوها برأي شما عزيزان.
    مريم و بيژن مهرزاد

  • تبريك فراوان به آبجى مهوش وعمو بهنام عزيز ،افتخار ميكنيم كه اين اتفاق غرور آفرين توسط شما رقم خورد(الهام و جواد)

  • افتخار ملي،
    اين ٢ كلمه نيازي به توضييح ندارد. آقا بهنام شيرزاد چنين القابي در طول تاريخ به همه كسي ابلاغ نميشود و اين حقير هيچ شك ندارم كه شما از همه بهتر تعريف ان را ميدانستيد، چرا كه موفق كه كسب ان شده ايد. سرمستي و ذوق كردن از ما لياقت و شايستگي و بزرگي سهم شما و مهوش خانم مهربان و محبوب.
    تبريك و افتخار به تك تك أفراد خانواده محترم شما.

Leave Your Comment

Skip to content