از فامیل چه خبر (قسمت پنجم)

 

 

با خانواده شادروان سید محمدتقی شریف زاده بیشتر آشنا شوید.
زنده یاد سید محمدتقی شریف زاده فرزند سید باقر و بی بی ساره مرعشی و نوه سید آغائی با زنده یاد حاجیه حبیبه خانم مطهر ازدواج کردند که حاصل این وصلت فرخنده دو پسر و چهار دختر میباشد.
پسرها بنام : سید مهدی و سید مسعود و دخترها بنام : زنده یاد سیده پری سیده پروانه سیده فاطمه و سیده فروغ هستند.
سید مهدی با سیده نسرین جزایری دختر زنده یاد سید علی جزایری ازدواج کرده که صاحب دختری بنام سیده کیمیا و پسری بنام سید اشکان میباشند.
سید مسعود نیز با خانم آذر زرگرطالبی ازدواج کرده اند که صاحب پسری بنام سید مانی میباشند.
زنده یاد سیده پری با پسر عموی خود حاج سید محمد شریف زاده ازدواج کردند که صاحب دختری بنام سیده ساناز و دو پسر بنام های سید سینا و سید سهند میباشند.
سیده پروانه با پسر خاله خود زنده یاد سید رحمت آباد ازدواج کردند صاحب دختری بنام یاسمن و پسری بنام نریمان میباشند .
سیده فاطمه با آقای رحیم حسن نژاد ازدواج کرده صاحب سه پسر بنام های احسان و امیر و انیس میباشد.
سیده فروغ با پسر دائی خود سید رضا مطهر ازدواج کرده صاحب دو پسر بنامهای آرمان و پارسا بوده و در آمریکا زندگی میکنند.

سید محمد علی بهروزی

دیماه ۱٣٩۵

Comment (9)

  • بادرودوسپاس فراوان خدمت اقای بهروزی عزیز.درموردعمویم مرحوم سیدمحمدتقی شریف زاده وزن عمویم مرحومه حاجیه بی بی حبیبه مطهربایدبگویم که خانواده ای خون گرم ،صمیمی ،گشاده رووبسیاربامحبت بودندازایشان خاطره های فراوان وبیادماندنی مثل شب نشینها،مسافرتهای نوروزی واصطلاحات شیرینی که مخصوص خودعموتقی بود به یاد دارم و هرگزازیادم نخواهدرفت.انشاالله روح این بزرگواران قرین رحمت الهی ویادشان گرامی بادازخداوندطول عمرباعزت همراه باسلامتی برای فرزندانشان که همچون خواهروبرادرانم میباشندخواستارم

  • با گرامیداشت خاطرات خوب عموتقی و زن عموی گرامی و پری خانم عزیز
    موفقیت و شادکامی برای تمای اعضای خانواده آنها را خواستارم .

  • درود بر فرزندان شادروانان عمو تقی و حباب حبیبه!
    کمتر فردی از فامیل است که خاطره ای از ایشان نداشته باشد. عمو تقی مردی با صفا و شوخ طبع بود که همه در کنار ایشان احساس خوشی داشتند.من هرگز خشم ایشان را ندیدم.حباب حبیبه که مظهر محبت و صبر و استقامت بود و از زنان بزرگ منش فامیل. هردو این شادروانان دوستی عمیقی با پدر و مادر اینجانب داشتند و بهمین سبب خاطرات فراوان با آنها داشتیم. در پایان برای فرزندان آنها سرفرازی و تندرستی آرزو دارم.

  • تشكر فراوان از آقاي بهروزي گرامي و اقوام محترم كه يادي از پدر و مادر مرحومم كرديد. خدا رفتگان شما را هم بيامرزد و براي تك تك شما آرزوي سلامتي و موفقيت دارم .
    فاطمه شريف زاده

  • با عرض سلام خدمت همگي عزيزان فاميل . كمال تشكر از پسرعموي گرامي آقاي بهروزي عزيز براي گردآوري بخش گيراي “از فاميل چه خبر” . پسرعموهاي گرامي ام كه همچون برادرانم برايم عزيزند، آقاحسين و آقا علي فواد و آقا محمد ، متشكرم كه از پدر و مادر مهربانم ياد كرديد. شهناز عزيزم خوش گفتي كه ما همچون خواهر و برادر در دل هم جاي داريم . خداوند روح عموي بزرگوارم را شاد كند و سايه زن عمو بزرگوارم هميشه بالاي سرمان باد.
    پروانه شريف زاده

  • عموشریف زاده وزن عموالگوئی ازمهربانی وعاشق خانواده میتوان نام برد.خدارحمت کنداین دوبزرگواررا جشن ازدواج آنهادردوخانه بمدت دوالی سه روزاجراشد آخرین روزجشن درخانه ای درخیابان خاقانی بسمت شمال پارک هتل که اکنون این هتل وجودنداردوپاساژی جای آن ساخته شده است اجراشدآن وقتها رسم بودکه برای جشن عروسی حتما خواننده رقاصه واصولامطرب دعوت میکردند.خانمی که جزو مطربهابوددرساعتی خاص دراجرای یک تاترخانگی یک کوزه رامیزدزمین ومیشکست یادم می آیدبرای آن لحظه همه جمع میشدن تااین شکستن کوزه راببینند.روح این دوبزرگوارشاد

  • ممنون و متشكر از آقاي بهروزي عزيز ، و همينطور دخترعمو و پسرعموهاي بزرگوارم از يادآوري خاطرات خوب و خوشي كه با خانواده ما داشتند. خداوند رحمت كند رفتگان شما عزيزان را.

  • شادروان سيد محمد تقى شريف زاده و مرحوم عمه عزيزم از گلهاى سر سبد فاميل بودند و به يقين ميتوانم بگويم كه ديگه مثلشان نخواهد امد.
    تابستانهاى دوران دبستان را به منزل عمه كه در خيابان احمدى بود ميرفتم كه كلى به من خوش ميگذشت. عمو تقى گاه و بيگاهى مهدى و من را با خود به اداره دارايى ميبرد و در مقابل كمك كوچكى كه به ايشان ميكرديم پول تو جيبى ميداد و برايمان از حاج حبيب بستنى ميخريد و كلى به ما ميرسيد.
    مرحوم عمو تقى ادم شوخ طبعى بود. او هميشه در همه مسايل زندگى جايى براى شوخ طبعى و خنديدن پيدا ميكرد. اين شوخ طبعى هم خود او را سر حال نگاه ميداشت و هم مردم را ارام و راضى نگاه ميداشت. درود بر انسانهاى خوب انان كه در انديشه ديگران تصوير زيبا مى نگارند تا انجا كه ياد و خاطرشان همواره در دلها مى ماند.
    روح اين دو بزرگوار شاد و براى تمام فرزندانشان سلامتى ارزو مىكنم. تشكر از برادر بزرگوارمان اقاى بهروزى عزيز براى جمع اورى اين مقاله.

Leave Your Comment

Skip to content