تبریک قبولی

 

 

مدیریت سایت سادات قیری قبولی آقای سید آرش محمویان فرزند خانم ژاله هرمزی و آقای سید محمد رضا محمودیان را در آزمون دکترا رشته زراعت دانشگاه آزاد کرج به ایشان و پدر و مادر و همچنین همسر گرامیشان خانم نوشین زیربافی تبریک عرض نموده موفقیت روز افزون جوانان سادات قیری و وابستگان محترم را از خدای منان آرزومندیم.
مدیریت سایت سادات قیری
مهرماه ۱٣٩۵

Comment (10)

  • به به آرش جان ماشاله عمو آفرین خیلی خوشحال شدم با آرزوی موفقیت روزافزون در زندگی تبریک به خودت مامان و بابا و نوشین خانم و آرزوی موفقیت بیشتر جوانان فامیل و وابستگان

  • ارش جان تبريك
    ماشالله مسابقه موفقيت بين شما و خانم محترم شما برقرار است
    تبريك فراوان به همت و بزرگي شما
    تبريك به جناب آقاي محمد رضا محموديان به داشتن فرزندان و وابستگان موفق و همچنين خسته نباشيد به مادر بزرگوار ايشان

  • آرش عزیزم ازاینکه می بینم تحت هرشرایط درزندگی تحصیل برایت جایگاه ویژه ای داردبه خودم می بالم که همچون پسربرادری دارم امیدوارم همیشه پله های ترقی رایکی پس ازدیگری همچنان فتح نمایی

  • ازتبریکات وابرازلطف سروران گرامی تشکر میکنم. موفقیتهای تحصیلی وکاری اخیر جوانان برومند فامیل مارا نسبت به اینده درخشان فامیل سادات قیری مطمئن میکند. از زحمات مدیریت سایت هم که موجب ارتباط بیشترونزدیکتر افراد فامیل شده اند ممنونم.

  • آرش جان مبارک است اینشاا..
    به امید روزی که خبر پایان تحصیلات و اخذ مدرک دکترای تو را نیزشاهد باشیم که مایه ی افتخاری برای فامیل و خانواده محترم خواهد بود.
    و تبریک مخصوص به والدین گرامی برای حمایتهای بسیار تاثیر گذار از شما فرزندان خوب و لایق.
    موفق و پیروز باشی

  • آرش نازنیم ، از صمیم قلبم برای موفقیتت خوشحال شدم ، امیدوارم همواره مانند الان باعث افتخار خانواده و فامیلت باشی ،

  • درود بر شما آرش عزیز! این موفقیت را که با داشتن وظیفه سنگین اداره خانواده ، از صمیم قلب شادباش می گویم و همچنین به همسرت و همه خانواده نیز تبریک می گویم.

  • ارش عزیز
    موفقیت بدست آمده شما و همسر گرامیتان سربلندی و افتخاری برای همه ما است . به امید آنکه بزودی شاهد فارغ التحصیلی و ارائه تز دکتری شما باشیم .

  • آرش جان از شنيدن خبر موفقيت تحصيلي خودت و همسر دانا و توانمندت نوشين عزيز و مهربان بينهايت خوشحال شديم. با عرض معذرت بخاطر تاخير در عرض تبريك. من الان اين مطلب را ديدم . تبريك فراوان برأي موفقيت شما عزيزان. اميدوارم همواره شاهد پيروزي و موفقيتهاي شما نورچشمان عزيز باشيم. با بهترين آرزوها برأي شما و نوشين جان و نهال عزيز.

Leave Your Comment

Skip to content