شادباش زندگی مشترک

 

 

به مبارکی و میمنت در تاریخ 95/4/17 دوشیزه سیده مریم ریاضی پور دختر آقای سید علی فواد ریاضی پور و خانم آبجهان پناهی با آقای مسعود برنا اولین شب زندگی مشترک خود را در شاهین شهرجشن گرفتند.

مدیریت سایت سادات قیری از طرف خود و فامیل و وابستگان عزیز این وصلت فرخنده را به عروس و داماد و والدین گرامی آنها و خانواده های محترم ریاضی پور و برنا صمیمانه تبریک عرض نموده خوشبختی عروس و داماد و سایه لطف خدای منان و بزرگترها را بر سر آنها آرزومندیم.

مدیریت سایت سادات قیری

 

www.sadatghiri.ir

Comment (11)

  • مریم و مسعود عزیز
    برایتان زندگی همراه با عشق و محبت به همدیگر آرزو داریم
    آبجهان گرامی و علی عزیز
    خسته نباشید و اینشاا.. که همواره خبرهای خوش و موفقیت آمیز از شما شنیدار باشیم.
    خانواده های محترم ریاضی پور و برنا سلامت و شادکامی برایتان آرزوداریم.

  • بسلامتی ومیمنت..انشالله زیباترین ره اورد باهم بودن را که همانا عشق ورزیدن بهم میباشد سالهای سال تجربه کنند واز ان لذت ببرند

  • تبريك به يلدا جان و آقاي برنا، با آرزوي سالهاي سال زندگي مشترك با عشق و تفاهم . و همينطور به آقا علي فواد و آبجهان عزيز خسته نباشيد و اميدوارم هميشه شاهد شادي و موفقيت فرزندانتان باشيد.

  • با آرزوی خوشبختی برای عروس و داماد صمیمانه ترین تبریکات خود را به علی جان و آبجهان عزیز تقدیم میکنم همیشه شاد و خندان باشید آقا مسعود عزیز به خانواده بزرگ سادات قیری خوش آمدید در کنار مریم جان خوشبخت و سعادتمند باشید.

  • هزاران تبريك و شاد باش و هزاران هزار سبد گل تقديم به مريم خانم عروس با وقار و متين سادات قيري. عرض تبريك و شاد باش و خوش امد به اقا مسعود برنا و ارزوي خوشبختي روز افزون.
    خواهر مهربان أب جهان خانم واقعا خسته نباشي مبارك باشه انشالله. دست شما درد نكنه و الحمدالله كه ثمره هاي زندگي پر معنا و با عزت با علي اقا يك به يك به سر منزل مقصود و خوشبختي ميرسند.
    جناب علي فؤاد رياضي پور پسر عموي دانشمند و اهل مطالعه و خوش ذوق و سليقه، دست مريزاد ، خسته نباشيد،
    مبارك باشد انشالله.
    انشالله زير سايه تجربيات شما و أب جهان عزيز هر روز خوشبخت تر باشند.
    “روزي بقيه بچو كنا ايشولا”

  • مریم ومسعودعزیزتبریک من راهم پذیراباشیدوآرزومیکنم سالهای سال درکناریکدیگرروزهای خوش وپرخاطره ای رابگذرانید. خانواده محمودیان

  • با درود به یلدا و مسعود عزیز!
    آغاز زندگی مشترک شما را تبریک می گویم و برایتان آرزوی خوشبختی و تندرستی می نمایم. همچنین به خانواده های ریاضی پور و برنا این پیوند را شادباش می گویم.

  • مریم و مسعود عزیز برایتان زندگی پر از عشق و شادی آرزومندیم تبریک به شما زوج جوان و علی فواد و آبجهان عزیز
    رضا و افسانه

  • از همه عزیزانی که ما را مورد لطف و محبت خود قرار داده اند تشکر فراوان داریم .
    بدون شک یکی از وظایف اصلی هر پدر و مادری به خانه بخت فرستادن فرزندان دلبند است و این مهم به همان اندازه که استرس زا و مهم است به همان نسبت نیز شادی بخش است .
    از اینکه با محبت خود به شادی ما افزودید متشکریم .
    به امید خوشبختی همه جوانان ایرانی بخصوص جوانان برومند سادات قیری.
    علی فواد و آبجهان

  • به خانواده محترم ریاضی پور تبریک گفته وارزوی سعادت وشادکامی برای عروس وداماد عزیز دارم.

  • چقدر از پیامها و آرزوهای قشنگتون خوشحالم. از طرف خودم و مسعود از شما عزیزانم تشکر می کنم و دستتون رو میفشارم. امیدوارم همیشه شاد و خوشبخت و سعادتمند و سلامت باشید.

Leave Your Comment

Skip to content