ضــــــــــیــــــــــــافــــــــــــت افــــــــــــطــــــــار یــــــــــــاوران شوشتر

 

 

باسلام مراسم ضیافت افطاری یاوران شوشتر امسال روز جمعه 11 تیر 95 در سفارت سابق امریکا واقع در خیابان طالقانی تهران نبش خیابان مفتح به صورت خانوادگی برگزار می شود. لطفا تعداد نفرات را به خانم نانوازاده که با شما تماس می گیرد و یا به اینجانب محمد کفاشان (09123169298)علام فرمایید.قابل ذکر است که 1-خانم های محترم حتما برای ورود به سفارتخانه(محل برگزاری)می بایست با چادر وارد شوند.2-چنانچه همشهریان محترم قصد مشارکت مالی در مراسم را دارند به شماره کارت 6274129009224232بانک اقتصادنوین آقای مسعود داریوندی شوشتری واریز فرمایید.3-از تمامی همشهریان درخواست می شود کلیه شوشتری هایی را که در تهران واطراف آن نظیر کرج ساکن هستند و به دلیل نداشتن شماره از آنان دعوت به عمل نمی آید ،دعوت نموده و حتما شماره آنان را جهت ثبت در سامانه یاوران شوشتر به اینجانب اعلام نمایند و نیز تعداد نفرات آنان را جهت پیش بینی امکانات پذیرایی هم اطلاع دهند. 4-قابل ذکر است منظور از شوشتری بودن کلیه کسانی است که در شوشتر و حومه ساکن بوده و الآن درتهران و حومه ساکن شده اند.5-در برنامه امسال تجلیل از پیشکسوتان ، بزرگان و افتخارآفرینان شوشتری همراه با بهره مندی از شعرخوانی شعرای بزرگ شوشتری و ارایه نمایش طنز توسط هنرمندان شوشتری و با حضور مدیران ارشد شوشتر و ارایه گزارش برخی از آنان پیش بینی شده است.
در خاتمه دو نکته را مجددا تاکید می کنم حتما افرادی که قصد شرکت در مراسم را دارند تعداد نفرات را اعلام کنند و حتما خانم های محترم برای ورودچادر همراه داشته باشند. با احترام محمدکفاشان- جمعیت یاوران شوشتر

ارسالی از خانم سیما قیری زاده

تیرماه 1394

www.sadatghiri.ir

Comment (1)

  • خیلی پیشنهاد جالبی است در همین کرج هم انجمن شوشتری ها وجود دارد و چندین بار از من دعوت شده تا شرکت کنم ولی متاسفانه نشده یا بهتر بگویم نخواستم شرکت کنم . در هر صورت اگر بشود در این مراسمات شرکت کنیم توان و وجهه اجتماعی ما توسعه پیدا خواهد کرد. جا دارد کمی بفکر بیفتیم که چرا در این گرد همائئی ها شرکت نمیکنیم ؟

Leave Your Comment

Skip to content