پیام تبریک

 

 

به مبارکی و میمنت مطلع شدیم که دوشیزه خانم ساینا جمسی دختر آقای دکتر غلامرضا جمسی و خانم سیده زهره قیریان در تاریخ هفتم بهمن ماه 94 با آقای اسماعیل معینی و همچنین آقای نیما جمسی پسر گرامیشان با دوشیزه خانم شراره حسینی در تاریخ 28 بهمن 94 پیوند زندگی مشترک خود را در شهرستان اهواز جشن گرفتند.
هیئت موسس سایت سادات قیری از طرف خود و فامیل و وابستگان، این وصلت فرخنده را به آقای غلامرضا جمسی و سیده زهره قیریان و همچنین به عروس خانم ها و آقا دامادها وخانواده گرامیشان صمیمانه تبریک عرض نموده برای آنها خوشبختی و سلامتی و برای خانواده های آنها شادکامی و کامروائی آرزومندیم.
هیئت موسس سایت سادات قیری

Comment (9)

  • مبارک باشد انشالله در کنار یکدیگر زندگی و خوش و آرامی را تا 120 سال داشته باشند

  • به به تبریک میگم به آقای جمسی عزیز و دوست داشتنی و خواهر عزیزم زهره خانم و عروس و دامادها سایه لطف خدای بزرگ و پدر و مادر بر سر آنها و آرزوی خوشبختی ابدی . مبارکا باشد

  • دختر عموي بسيار عزيز و مهربان زهره خانم قيريان و دوست گرامي جناب آقاي دكتر غلامرضا جمسي:
    هزاران هزار الحمدالله و شكر خداوند و تبريك صميمانه به شما زوج محترم كه توانستيد با عزت و آبرومندي و با تربيت فرزندان صالح شرايط ازدواج و شروع زندگي مشترك براي اين عزيزان را فراهم نماييد. خسته نباشيد و خدا قوت.
    به اميد شنيدن اخبار اين چنين و بيشتر از فرزندان برومند مرحوم بزرگوار جناب آقاي سيد علي اكبر قيريان ( رحمت الله ) عمويي عزيز سادات و مرحومه محترم سركار خانم بي بي بتول اخلاقي ( رحمت الله ) زن عمويي عزيزمان.

    همچنين تبريك ويژه و خاص به اين ٢ زوج خوشبخت و ارزوي مستدام در زندگي با عشق و خوشبختي روز افزون. به اميد ديدار همگي شما عزيزان و به اميد اينده اي كه ديگر اين فواصل فاميلي برداشته شود و بتوانيم همچون دوران نوجواني و جواني ملاقات هاي بيشتري داشته باشيم. انشالله
    مبارك باشد و به سلامتي.

  • با درود به خاندان سادات قیری!
    اینجانب نیز پیوند این دو زوج جوان را به خودشان و پدر و مادران گرامیشان شادباش می گویم و برای آنها عمر طولانی و خوشبختی آرزو می کنم.

  • با عرض تبريك به سايناي عزيز و دوست داشتني و همسر گراميش و همينطور زهره جان و آقاي جمسي . با آرزوي سالهاي سال خوشبختي و همدلي و صميميت براي دو زوج عزيز.

  • شادباش فراوان به خانواده محترم جمسی و فرزندان گرامی عمو اکبرقیریان .
    به امید پایداری پیوند جوانان و سروسامان یافتن تمام جوانان سادات قیری .

Leave Your Comment

Skip to content