پیام تسلیت

 

 

با کمال تاسف به اطلاع میرساند که آقای مهندس سید علی تجلی فرزند زنده یادان سید حسن تجلی و بی بی ساره قیری زاده درروزچهارشنبه مورخه 12/اسفند/94 دار فانی را وداع گفته اند.

مراسم تشیع و خاکسپاری

این مرحوم در روز جمعه مورخه 14 اسفند در بهشت سکینه کرج  برگزار گردید.
هیئت موسس سایت سادات قیری از طرف خود و کلیه اعضا فامیل و وابستگان، این مصیبت وارده را به خانم ثریا موسویان همسرو همچنین آقای سید شهاب و سیده دزیره (شیوا) پسر و دختر ایشان و خانواده های تجلی و موسویان تسلیت عرض نموده سلامتی و طول عمر بازماندگان را از خدای بزرگ مسئلت مینمائیم.

روحش شاد و یادش همواره گرامی باد

IMG_2016-03-03 19:15:12

 

12/اسفند/1394

 

Comment (25)

  • واقعا متاثر و متاسف شدم از شنيدن اين خبر از خداوند متعال صبر براى بازماندگان اين عزيز از دست رفته خواستارم.

  • با عرض تسليت به بازمانگان خانواده آقاي سيد علي تجلي و كليه خواهران و برادران و وابستگان و كل سادات قيري.
    بار ديگر كاروان سفر، عزيز ديگري را سوار بر مركب خود كرد. من قلبا بسيار متأسف و ناراحت شدم و بسيار شرمنده كه امكان حضور در مراسم ايشان را در اين مقطع ندارم
    علي آقا از خوبان فأميل ما بود و تقريبا همه ما با تمام تفاوت هاي سني كه با ايشان داشتم ولي از او خاطرات شيريني در ياد و ذهن خود داريم
    خدايش رحمت كند و جايگاه او در بهشت نزديك عمويي عزيز سيد حسن تجلي و زن عمويي عزيز مرحومه بي بي ساره تجلي باد
    تسليت قلبي و ارزوي بقاي عمر و سلامتي براي بازماندگان ان مرحوم بسيار عزيز

  • هو الذی حی لا یموت
    اینجانب و پدر و مادر بزرگوارم حاج سید عبدالحسین مطهر و حاجیه خانم سیده ماه پری شریف زاده ، مصیبت وارده را خدمت خانواده محترم تجلی تسلیت عرض نموده و بقای عمر بازماندگان محترم را از خداوند متعال خواستاریم .
    سید فرخ مطهر

  • درگذشت نابهنگام اقاعلي تجلي را به همه بستگان و اطرافيان ايشان بخصوص همسر مهربانشان زن دايي ثريا وفرزندان ايشان سيد شهاب و بي بي دزيره تسليت عرض ميكنم.
    از خداوندمنان رحمت و مغفرت براي ايشان و صبرجميل براي بستگانشان خواستارم.
    يادشان گرامي

    ازطرف شيرين قدسي و سحاب ناظمي

  • آبجي صديقه، آبجي آذر و محمود تجلي عزيز:
    تألم واقعي و قلبي مرا بپذيريد و كوتاهي در همراهي شما براي به بار كشيدن اين غم سنگين به واسطه دوري بسيار زياد من و همسرم ازاده را پذيرا باشيد.
    باشد كه در اولين فرصت بتوانم انشالله روي ماه شما را بوسيده و همدردي نمايم.

  • افسانه خانم ، آقا رضا ، رزيتاي عزيز، انيتا خانم ، آقا عليرضا رياضي،
    سحر و سوزان بسيار عزيز تجلي
    الهام خانم، مرجان خانم و مهيار عزيز مرعشي پور
    سپيده خانم و ملينا خانم مقدم
    بهناز خانم و آقا فرزاد تجلي
    هديه خانم تجلي
    تسليت صميمانه به همراه تألم بسيار شديد بنده و همسرم ازاده را بپذيريد از صميم قلب براي شما بازماندگان آن عزيز سلامتي ، بردباري و صبر در اين غم سنگين را ارزو داريم .

  • سركار خانم ثريا موسويان ، شيوا خانم و آقا شهاب تجلي:
    در گذشت نا به هنگام همسر و پدر بزرگوارتان مرحوم سيد علي تجلي را از صميم قلب تسليت عرض نموده، صبر و بردباري شما را از خداوند متعال خواستارم
    كوتاهي عدم حضور اينجانب به لحاظ فاصله زياد و فرصت كم را پذيرا باشيد

  • بازگشت همه بسوی اوست ، باز هم دست قضا وروزگار گلی از گلستان سادات قیری را چیده و به بهشت که جایگاه همیشگی آنان است اعزام داشت ، درگذشت شادروان آقای مهندس علی تجلی را تسلیت گفته وبرای آن مرحوم علو درجات ، وبرای بازماندگانش بخصوص همسر وفرزندان محترمش صبر وشکیبا یی آرزو مندیم سیما وسیف

  • بدون شک آقاعلی تجلی ازافرادی بود که همه ی ما برای همیشه از وی خاطرات شیرین و برخوردی متینش به یادمان خواهد ماند و مطمئن هستم که تمام افرادی که در مدت عمر نسبتا کوتاه وی با این بزرگوار برخورداشته اند بامن هم عقیده می باشند لذا جایش بزای همیشه درمیانمان خالیست هرچند که یادش همواره درذهنمان زنده است.
    خداوند روحش را شاد و به همسر مهربانش و فرزندان عزیزش صبر و بردباری عطاء نماید.
    اینشاا..

  • مصیبت واره را به خانواده تجلی و تمام خاندان قیری تسلیت عرض میکنم و از خدا علوه درجات را خواستارم و برای روح آن مرحوم طلب آرامش و مغفرت از خداوند دارم انشالله که غم آخر همون باشد

  • درگذشت سیدعلی تجلی پسر خاله عزیزم را به خانواده محترم و بازماندگان تسلیت عرض می نمایم و در غم خود ما را شریک بدانید

  • سرکارخانم موسویان!
    همدردی ما را در این غم فقدان ،بپذیرید.ایشان در چشم ما صمیمی،علاقمند و بسیار خونگرم بودند.بخاطر کوتاهی ما،کمتر زیارتشان کرده بودیم؛اما آن صفات کمیاب در نزد ایشان دریاد ماباقی مانده است.یاد و رفتارشان برای ما همیشگی باد.برایتان صبر،آرامش و سربلندی و برای ایشان درجات رفیع الهی آرزومندیم…با احترام،سید محمود مطهر و خانواده

  • با درودی آکنده از غم و اندوه به خاندان سادات قیری!
    با عرض تسلیت به مناسبت درگذشت شادروان سید علی تجلی به کلیه فامیل و در درجه نخست به همسر گرامی ،صبور و با وفای ایشان خانم ثریای بزرگوار و فرزندان آقا شهاب و دزیره خانم و همچنین خواهران و برادر ارجمندشان ،آرزوی شکیبایی و استقامت برای به دوش کشیدن بار این اندوه بزرگ ،سلامتی و طول عمر برای همگی آنها را از خداوند خواستارم.
    روحش شاد و قرین رحمت باد

  • آبجي آذر عزيز و زندايي صديقه و محمود جان ما را در غم خود شريك بدانيد. با آروزي صبر و شكيبايي براي شما و شادي روح مرحوم از خداوند منان.
    فروغ شريف زاده و سيد محمد رضا مطهر

  • انالله و انا الیه راجعون
    در کمال تأسف باخبر شدیم که عمو علی تجلی دار فانی را وداع گفت. این ضایعه بزرگ را به خانواده محترم ایشان وسادات قیری تسلیت عرض می نماییم و از خداوند متعال برای ایشان  طلب مغفرت کرده و برای خانواده محترمشان صبر جمیل مسئلت می نماییم.

  • ثریا خانم شهاب و دزیره عزیز ، فقدان آقای تجلی ما را نیز بسیار متاثر نمود . به امید آنکه در نبود ایشان خانواده شما با روحیه مضاعف به پیشرفت و بالندگی که بی شک آرزوی قلبی ایشان بوده است ، ادامه دهد .
    از اینکه در این ایام غمناک در کنار شما نیستیم ، عذر مارا بپذیرید .
    علی فواد ریاضی پور و خانواده

  • زن دایی ، آبجی آذر و محمود گرامی فوت نابهنگام آقا علی که بخشی جایی ناپذیر از دوران زندگی همه ما بود بسیار غمناک است ولی گریز و گزیری از سرنوشت وجود ندارد . بقای عمر موفقیت آمیز برای شما عزیزان و فرزندان و تمام بازماندگان عمو تجلی و زن عموی گرامی را خواستاریم .
    علی فواد ریاضی پور و خانواده

  • درگذشت نابهنگام دایی علی عزیز بسیار مایه بهت و تاثر شد. لیکن از این تقدیر مقدر گریزی نیست. ضمن ابراز تاسف از عدم امکان شرکت در مراسم ایشان به علت راه دور از طرف خودم و همسرم شروین به زندایی ثریا دوست داشتنی و شهاب و دزیره عزیز تسلیت گفته و صبر و سلامتی برای ایشان و همه بزرگان فامیل آرزو می کنم.
    شروین شهریار و سیدروزبه قیری زاده

  • و هر از گاه در گذر زمان در گذر بی صدای ثانیه های دنیای فانی

    جرس کاروان از رحیل مسافری خبر می دهد

    که آغازی بی پایان را می سراید

    درگذشت مهندس تجلی را یه خانواده محترم تسلیت عرض نموده

    و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم مغفرت وبرای بازماندگان صبر جمیل خواهانیم
    سیدمسعود مطهر وخانواده

  • از طرف خودم و همه خانواده تجلی از همدردی یکایک شما عزیزان سپاسگزارم و عذرخواهی مرا از اینکه زودتر قدردان لطف شما عزیزان نبودیم بپذیرید

Leave Your Comment

Skip to content