خانواده‌ی «سادات قیری» چه کسانی بودند

 

 

مقاله حاضر تحقیقی است که توسط خانم مریم اسماعیلی انجام ودرمجله مشعل (نشریه کارکنان صنعت نفت ایران) شماره ی 772 به تاریخ 10 بهمن 1394 به چاپ رسیده است.

درمقاله ی مذکور  نگاهی گذرا به پیشینه ی سادات قیری و نحوی تولید قیر و موضاعات ونگرانی های مختلف مطرح درآن زمان وقرارداد معروف سادات قیری با دارسی اشاره گردیده که به قرارداد (قیری – دارسی)معرف می باشد وحتی به افرادی مانند سید لطف اله و سید کریم و سید آقایی و… اشاره گردیده است.

ضمن تشکر از آقای سید محمد حسین شریف زاد برای ارسال مقاله ی مذکور وتشویق همگان به مطالعه این تحقیق ، این موضوع را نیز به آگاهی شمابزرگواران سادات قیری نیز میرسانیم که خوشبختانه با همت وتلاش همه ی دست اندکاران سایت سادات قیری و علاقمندان به سرفرازیاین فامیل بزرگوار ، خوشبختانه سایت به نقطه ای از رشد و تعالی رسیده است که بعنوان مرجع در مقالات و تحقیقات به اسناد و مطالب موجود درآن اشاره می گردد واین مهم تنها به همت همه ی افراد فعال ودلسوز میسر گردیده است وامیدواریم با مشارکت بیشتر اعضاء شاهد شکوفایی بیش ار پیش سایت سادات قیری باشیم.

مدیریت سایت

بهمن 1394

(برای نمایش بزرگتر، روی عکس کلیک کنید)

mashal 001

 

Comment (3)

  • متشكر و ممنون از ارسالي. ذكر نام پدربزرگهاو پدر پدربزرگها واقعا به دل مي نشيند.مخصوصا وقتي يادآوري بارها و بارها شنيدن داستانهاي شيريني از آنها بوده ايم كه در شب نشبني هاي فاميلي از زبان بزرگترها گفته ميشد.

Leave Your Comment

Skip to content