یک عکس و هزاران خاطره

 

 

براستی که عکسهای قدیمی، هیچگاه کهنه و قدیمی نمی شوند و دیدن آنها درهمه حال و هر زمان لطف خود رادارد.

از خانم افسانه ریاضی  برای ارسال عکسهای قدیمی و به اشتراک گذاری آنها با فامیل محترم سادات قیری بسیار سپاسگزاریم و امیدواریم که سایر اعضاء نیز همت بیشتری نموده و عکسهای خودرا ازطریق ایمیل و یا کانال تلگرام  برایمان ارسال نمایند.

ضمنا بعضی از عکسهای ارسالی ایشان را نیز میتوانید دربخش عکسهای ارسالی از سوی کاربران مشاهده نمایید. (ورود به بخش عکسهای ارسالی)

مدیریت سایت

بهمن 1394

آدرس اینترنتی:

Info@sadatghiri.ir

شماره های تلگرام:

09354514601    آقای محمد علی بهروزی

09127125560    آقای محمد ریاضی پور

 

Comment (7)

  • دیدن بزرگان در هر لحظه خاطره ای از این عزیزان برایمان زنده میکند.از خواهرم بسیار سپاسگزارم که عکس های قدیمی را چون گنجی نگهداری میکند.

  • با تشکر از مدیریت محترم سایت سادات بزرگ قیری که امکانی فراهم نموده اید تا بتوان عکسهای عزیزانمان را به اشتراک بگذاریم

  • سپاس بیکران از افسانه عزیز بخاطر ارسال عکسهای خاطره انگیز قدیمی
    عکسهایی که یکدنیا خاطرات شیرین را برایمان زنده میکند و یاد عزیزان رفته را یاد اوری . به امید شادی و موفقیت همه اعضای سادات قیری . در زمان عروسی دایی من چهار ساله بودم و به یاد دارم که بخاطر ازدحام و شلوغی جشن که در خانه مرحوم عمو تجلی برگزار میشد مرتب در حال نق زدن به جان پدر و مادرم بودم اما با این وجود آن شب فراموش نشدنی را هنوز به یاد دارم .

  • افسانه خانم:
    زحمت تان واقعا جاي تقدير دارد. انشالله بتوانيم عكس هاي بيشتري را از البوم خانواده محترم شما مشاهده كنيم. دست شما درد نكنه.

  • به به چه عکسهای خاطره انگیزی آفرین افسانه جان مطمئن هستم که نوه و نتیجه ها هم که پدر بزرگ های خود را ندیده اند از دیدن این عکسها هیجان زده میشوند. یاد همه آنها زنده و جاوید.

  • متشكر افسانه جان . چه عكسهاي قديمي خوبي ! منتظر ديدن عكسهاي ديگر شما هستيم. سلام مخصوص به زن دايي عزيز برسان . عجب عروسي فاميلي ديدني داشته اند.

  • سلام به همه عزیزان.
    خیلی خوشحالم که این سایت طراحی شده و باعث شده هر کدوم از اعضاء هر کجا که هستند میتوانندخاطراتشون رو با هم به اشترک بگذارند. با سپاس.

Leave Your Comment

Skip to content