سپاس از همدردي‌های شما

 

 

آنگاه كه حبيب ما به حبيب خود پيوست ، آنگاه كه غم جان سوزش به جان ما آتش كشيد، آنگاه كه چشمه اشكمان از غم بي مادري خشكيد، آنگاه كه با خاموش شدنش خاموشي و اندوه فراوان بر جان ما افكند اين شما عزيزان بوديد كه با در اغوش كشيدن ما و همدردي ، همگامي ، تماس تلفني ، پيغام و پيامهاي خود توان تحمل اين غم هميشه جاري را در روح و روان ما تابيديد و عطر زندگي و روح عشق ورزيدن را به ما يادآور شديد.
براستي با كدامين زبان و قلم ميتوان سپاس گذار و قدر دان عزيزاني بود كه قبل از رسوخ سرما به جسم مطهر مادرمان گرماي مهر و محبت شان آرام بخش قلبهاي سوخته ما گرديد.
با روحي همچنان پر درد و قلبي شرحه شرحه از فراغ مادر و يار و ياور و حبيبه خود ولي با همتي بلند كه درسی دگر از او به ما بود از تمامي شما عزيزان ، دوستان و سادات نسبي و سببي قيري كمال تشكر و قدر داني را داشته يگانه آرزوي ما جبران اين همه عشق و محبت و مهرباني در ايام شادي شما عزيزان است. باشد كه رهرويي شايسته و فرزنداني خلف از ايشان باشيم انشالله.
افسوس كه دست اجل فرصت إبراز پيام دلتنگي هاي ما براي ” پدر ” “پري ” و “رحمت ” را فراهم ننمود . روحشان شاد يادشان گرامي جايگاهشان هميشه خالي و بزمشان هميشه در كنار حبيبشان شاد.
فاطمه ، مهدي ، پروانه ، مسعود و فروغ شريف زاده

Comment (3)

  • خواهران و برادران عزیزم فاطمه ، آقا مهدی ، پروانه ‌، فروغ و مسعود امیدوارم خداوند مرحمی بر دلهای داغدارتان باشد
    روح همگی رفتگان شاد و یادشان گرامی

  • با ارزوي علو درجات و هم نشيني با سيده بانوان جهان جده محترمش حضرت فاطمه زهرا (س) و تسليت مجدد به فرزندان برومند اين سفر كرده . جا دارد يادي از مرحوم عمويي عزيز سيد محمد تقي شريف زاده نموده و فانحه اي نيز به ياد ايشان قرائت نماييم.

  • با عرض تشكر مجدد از فاميل عزيزم كه با حضور خود و تماسهاي تلفني و پيغامهاي مهرآميز خود محبت و مهرباني خود را مثل هميشه ثابت كردند همگي در پناه حق باشيد .

Leave Your Comment

Skip to content