پیام تسلیت

هوالباقی

با کمال تاسف مطلع شدیم که در روز جمعه مورخه 4/دیماه/1394حاجیه خانم سیده حبیبه مطهر دختر مرحوم سید مهدی مطهر و همسر زنده یاد سید محمدتقی شریف زاده در اهواز دارفانی را وداع گفتند.
هیئت موسس سایت سادات قیری از طرف خود و فامیل و وابستگان، فقدان چنین بانوی بزرگوار که در فداکاری و مهربانی الگوئی بی نظیر بود را به فرزندان برومندش و خانواده بزرگ مطهر و شریف زاده تسلیت عرض نموده، جا دارد تا از بزرگ منشی و سجایای اخلاقی شایسته ایشان بعنوان همسری دلسوز و فداکار و مادری مهربان و متعهد و عضوی صمیمی و رئوف از سادات قیری یاد شود. برای آن بزرگوار روحی شاد و جایگاهی رفیع در جوار جده اش فاطمه زهرا مسئلت می نمائیم.

مراسم تدفین این بانوی بزرگوار در صبح دوشنبه مورخه 7/دیماه/94 در بهشت آباد اهواز برگزار  گردید.

همچنین مجلس یادبودی نیز درروز پنجشنبه مورخه 10/دیماه/94 در مسجد امام رضا واقع در  کیانپارس اهواز ازساعت 14:30 الی16:00برگزار گردید.
روحش شاد و یادش برای همیشه گرامی باد.
هیئت موسس سایت سادات قیری

Comment (26)

  • به ياد حبيب:
    ديروز كسي دعوت حق را لبيك گفت كه وقتي ديگران گفتند اول به او ميگفتيم. آنقدر ديده بود و آنقدر كشيده بود كه چگونه ديدن و چگونه كشيدن را به ما مي اموخت. از هر چهار سوي اين قوم ناله اي بر مي خاست سنگيني بار دلمان با طي فاصله گفتن به او سبك ميشد. به او كه ميگفتيم ديگر مسؤوليتي نداشتيم اسوده ميگشتيم پنداري نقطه پايان داغمان بود و بعد او علمدار ميدان ميشد و ما فرمان بران.
    أشك هامان خشكيد و ديگر جاري نمي گردد قلبهامان سنگين است و جايي براي سبك كردن نيست امروز به كه بگوييم ؟
    ديروز كسي رفت كه چون او نخواهد آمد. ديروز چراغي خاموش شد كه خود در خاموشي ديگران كارش نور بود. ديروز علمي افتاد كه كسي را ياراي حمل آن نمي يابيم. ديروز كسي رفت كه با رفتنش تنها شديم. يكديگر را داريم اما يكديگر را پيدا نمي كنيم. كار او همين بود كه به ما بياموزد در مأتم از دست دادن عزيزانمان چگونه بايستيم. ديروز مظهر چگونه ايستادنمان افتاد. بيچاره ما ….
    اآنقدر چشيده بود كه كافي بود جرعه اي بياشامدت أرام ميشدي امروز اما بار دل به كه بگوييم امروز چگونه بايستيم وقتي معلم ايستادگي مان رفت.
    گفت:
    مادرش را قبل از شناختن گم كرد. پدرش را بعد از بلوغ نديد. خواهرش را در قربت نهادند و ديگر خواهر را از قربت اوردند و ديگر خواهر و ديگر خواهران . ميوه دلش كه رفت يك بالش سوخت ولي برادر بود دريغا كه او نيز پر كشيد و دگر برادران هم. نوبت همسر كه شد نوبت دگر بال رسيد، و سوخت . چتر دخترش هم كه افتاد باز هم ايستاد. بيچاره ما، امروز به كه گوييم و از كه ايستادن اموزيم وا مصيبتا علمدار عزا رفت.

    ديروز كسي كه همیشه ايستاده بود رفت.
    امروز اما جايي بزمي بر پاست. حبيبشان رسيد.
    رضا آباد

  • با عرض تسلیت به همه دختران و پسران آن مرحومه،برای بازماندگان صبر و برای این بانوی بزرگوار آمرزش وشادی روحش را از درگاه الهی خواستارم.

  • با عرض تسليت به خانواده سادات قيري ، مطهر و شريف زاده تاسف ميخورم بزرگ ديگری از ميان ما رفت از طرف خودم و خانواده كراماتيان مجددا تسليت ميگم

  • خاله حبیبه صمیمی ترین دوست مادرم بود و هیچکس دیگری را سراغ ندارم که به اندازه او با مادرم صمیمی باشد و به همین خاطر فقدان ایشان ضایعه بزرگی شاید به اندازه از دست دادن مادر برای من باشد . روحش شاد و یاددلنشینش همواره گرامی باد . صمیمانه ترین تسلیت را در درجه اول به فرزندان محترم مرحومه و بعد به همشیره و برادر گرامی ایشان و در انتها به تمام سادات قیری ، عرض میکنم .

  • درگذشت بانوی بزرگوار سیده حبیبه مطهر را به تمامی فامیل بزرگ سادات قیری بالاخص فرزندان مرحومه آقا سید مهدی و مسعود و خواهران گرامی فاطمه ، پروانه و فروغ و نسرین عزیز و خانواده بزرگ و محترم شریف زاده و تمامی بستگان ، ازصمیم قلب تسلیت میگویم رفتن مادر دردی نیست که درمانی داشته باشد افسوس و صد افسوس

  • باکمال تاسف درگذشت ان بانوی بزرگوار را به همه فامیل سادات قیری وفرزندان گرامیش خصوصا مهدی عزیزم تسلیت میگویم وبرای همه صبر وسلامتی ارزومندم روحش شاد یادش گرامی

  • بی شک با رفتن این بانوی صبور وگرامی ، سادات قیری مظهر آرامش ومتانت دربیان و گفتار خودشان را ازدست دادند و فقدان او برای ما همیشه دردناک خواهد بود .خداوند روحش را درجوار جده اش قرارداده و همواره شاد گرداند.
    همچنین از پروردگار مهربان برای بازماندگان خصوصا فرزندان برومندش صبر وشکیبایی آرزومندم.
    آرزوی سلامتی برای سایر بزرگان این فامیل را نیز مسئلت دارم

  • تقدیم به مادر :
    آنقَدَر وسوسه دارم بنویسم که نگو…
    تو کجایی مادر…؟!
    آنقَدَر حسرت دیدار تو دارم که نگو…
    بسکه دلتنگ تو ام ،از سر شب تا حالا…
    آنقَدَر بوسه به تصویر تو دادم که نگو…
    جانِ من حرف بزن!
    امر بفرما مادر
    آنقَدَر گوش به فرمان تو هستم که نگو…
    کوچه پس کوچه ی این شهر پر از تنهاییست
    آنقَدَر بی تو در این شهر غریبم که نگو…
    مادرای یاد تو آرامش من…!
    امشب از کوچه ی دلتنگیِ من میگُذری؟!
    جانِ من زود بیا
    بغلم کن مادر.!
    آنقَدَر حسرت آغوش تو دارم که نگو…
    به خدا دلتنگم!
    رو به رویم بِنِشینی کافیست
    همه دنیا به کنار…
    گرچه از دور ولی، من تو را میبوسم
    آنقَدر خاک کف پای تو هستم که نگو…

    درگذشت مادر مهربان رو به فاطمه، مهدى، پروانه ، مسعود وفروغ عزيزم تسليت ميگم . مادر تنها عاشق بى توقع و بى تكراره . من رو در غمتون شريك بدونين .

  • اندوه ما در غم از دست دادن ان عزیز بزرگوار در واژه ها نمیگنجد تنها میتوانیم از خداوند برایتان صبری عظیم و برای آن مرحومه روحی شاد و آرام طلب کنیم

  • تسلیت واژه کوچکیست در برابر غم بزرگ شما
    از خداوند صبر برای شما و خانواده محترم خواهانم
    امیدوارم که غم آخر زندگیتان باشد.

  • با سلامی بر گرفته از ماتم به خاندان سادات قیری !
    زنی صبور،مهربان و دلسوز که همچون شمعی می سوخت و به همه روشنایی می داد و با وجود از دست دادن عزیزان بسیار مانند دختر گرامی اش و برادران جوان و دامادش همیشه چون کوه استوار بود و به همه دلداری می داد. فقدان این بانوی بزرگوار و کریمه را به خانواده های مطهر،شریف زاده و فرزندان داغدارش از صمیم قلب تسلیت گفته و برای بازماندگان طلب صبر و بردباری می نمایم. روانش شاد

  • درگذشت مادر دلسوز و مهربان را به همه بازماندگان آن مرحومه تسلیت عرض مینمایم.

  • این مصیب را
    خدمت تمامی فامیل محترم
    بخصوص سادات اخلاقی که بعد از رفتن بی بی ملکه جای خالی او را برای ما پر کرده بود تسلیت عرض می کنم

  • انا لله و انا اليه راجعون
    گلچين روزگار عجب خوش سليقه است
    مى چيند ان گلى كه به عالم نمونه است
    تسليت قطره اى است در برابر غم دريا گونه شما
    خاموش شدن اين شمع نورانى (عمه از جان عزيزترم) را به خانواده هاى شريف زاده و مطهر و فرزندان داغدارش بخصوص به همسر گراميم فروغم از صميم قلب تسليت گفته و از خداوند برايتان صبرى عظيم و براى ان مرحوم روحى شاد و ارام طلب می كنم.
    محمد رضا مطهر

  • انقدر غم در سینهٔ خاندان سادات قیری جمع شده که هر کاری کنیم بی‌ فایدست. از دست دادن خاله حبیبه که مادر همهٔ ما بود نفس همه رو در سینه حبس کرد.
    این حسرت رو از طرف خودم و بقیهٔ کسایی‌ که دوری بهشون اجازه نمیده تو روزهای سخت دلشون کنار باقی‌ اقوام آروم بگیره تسلیت میگم.

  • با عرض تسلیت بمناسبت فقدان بانویی دوست داشتنی و صمیمی به محضر فرزندان برومند مرحومه و شادی روح ان بزرگوار

  • با قلبی پرازدردوالم درگذاشت جانسوز شادروان سرکار خانم حبیبه مطهر را تسلیت عرض نموده واز خداوند بارتعالی صبر و شکیبا یی برای بازماندگان آن عزیز از دست رفته و رحمت الهی را برای آن مرحومه راداریم سیما و سیف

  • با قلبي آكنده از اندوه درگذشت سركار خانم حبيبه مطهر را به فرزندان شادروان تسليت گفته صبر و شكيبايي براي بازماندگان را از درگاه ايزد منان مسئلت دارم . منصور رياضي پور و خانواده

  • با اینکه در مراسم خاکسپاری این عزیز حضور داشتم ولی برایم باورکردنی نیست که زنعمو حبیبه ی عزیز دیگه در بین ما نیست . از صمیم قلبم از خداوند مهربان صبری عظیم را برای فرزندانه برومنده اون عزیز آرزومندم
    خودشون این بیت شعرو دوست داشتن و برای آرامشه من برایم میخواندند
    هر گل که بیشتر به چمن میدهد صفا
    گلچین روزگار امانش نمیدهد
    روحشون شاد

  • داغ غم انگیزی بر دل فامیل نشست.من هم خیلی متاسف و متاثر شدم.برای فرزندانش آرزوی صبوری و تحمل دارم و به همه شما فامیل گرامی تسلیت عرض میکنم.

  • هیچ کلمه ای پیدا نمیکنم که تسلای اندوه بزرگ ازدست دادن مادر باشد .
    برای بازماندگان خصوصا فرزندان ان عزیز ارزوی صبر دارم .وآرزوی صبری عظیم برای فروغ نازنینم که سالها صدای گرم ودعای مادر تنها یار غربتش بود .

  • با قلبي سرشار از اندوه درگذشت مرحومه بزرگوار شادروان سركار خانم حبيبه مطهر را خدمت فرزندان آن شادروان ، خانواده محترم شريف زاده ، فاميل محترم سادات قيرى و تمامي بستگان آن مرحومه مهربان و بزرگوار تسليت ميگويم و براى همگان صبر و سلامتي آرزومندم. روحشان شاد باد و يادشان گرامي.

Leave Your Comment

Skip to content