شـــادبـــاش ســـالـــروز تـــولـــد اعضا در مـــــــــــــاه دی

 

 

متولدین عزیز دی ماه

با عرض تبریک به مناسبت سالروز تولد شما عزیزان مندرج در لیست زیر، هیئت موسس سایت سادات قیری افتخار دارد که تولد شما را که بشارتی بر موفقیت و اعتلای آوازه سادات قیری است مبارک باد عرض نموده ، برای شما و خانواده محترم  آرزوی سال و سالیانی توام با شادی و پیشرفت را از خدای منان آرزو می نماییم.

همچنین درخواست داریم که چنانچه نام شما عضو عزیز و یا یکی از عروس ودامادهای فامیل و فرزندان دلبندشان و آشنایانی را که از سادات قیری می باشند و در این ماه به دنیا آمده ولی نامشان در جدول فوق درج نگردیده اند می شناسید ،موضوع را با ذکر نام و تاریخ کامل تولد به آدرس زیر اعلام نمایید.

ضمنا جهت ارسال پیامهای تبریک شخصی میتوانید به قسمت لیست اعضاء مراجعه و به آدرس الکترونیکی فرد مورد نظز ایمیل ارسال نمایید.
از همکاری تمامی عزیزان پیشاپیش سپاسگزاریم.
Info@sadatghiri.ir
مدیریت سایت

[ws_table id=”11″]

Comment (23)

  • اولین ماه از فصل سرد سال را به همه عزیزانی که در این ماه به دنیا آمده اید را تبریک میگم.مخصوصا به همسر عزیزم مهرداد جان که با گرمای وجودش 22 سال سردی زندگی را حس نکردم .همیشه من و دخترا به تو افتخار میکنیم.زادروزت خجسته باد.❤❤❤❤

  • تولد همه متولدین این ماه مبارک بخصوص تولد بابای مهربونم. بابا جونم تولدت مبارک. خیلی خیلی خیلی دوست داریم.

  • بزار يه قصه برات تعريف كنم. قصه عشق:
    يكي بود ………… چند سال پيش، خيلي سال پيش توي ماه دي روز هفدهم خدا يه كودكي رو به دنيا فرستاد به اسم ازاده كه قبلا گفته بودم خودش ازاده بود ولي منو أسير عشق خودش كرد الان سي ساله كه سر گرم و سرمست عشقشم و هر روز كه از خواب پا ميشم انگار اولين صبح زندگي مشترك ماست.
    عزيزم ، عزيز جونم تولدت مبارك تولدت خيلي خيلي مبارك چقدر خدا منو دوست داشت كه تو رو براي من فرستاد. كاش ميشد بگم خدايا دمت گرم دمت خيلي گرم كه آنقدر به قول جوان هاي اين دوره زمونه به من حال أساسي دادي.
    شكر يا رب العالمين

  • عمرم تموم شد اخرش هم نفهميدم. رفيق بهتره يا فاميل
    اما يه چيزي رو خوب فهميدم فاميلي كه رفيق باشه از هر ٢ بهتره
    مهرداد بهم “مهر” ميده و به “داد” دلم ميرسه. تولدت مبارك رفيق فاميل
    براي همتون ارزو ميكنم يه رفيق فاميل فابريك مثل من داشته باشيد

  • زندگی موسیقی گنجشک هاست
    زندگی باغ تماشای خداست
    زندگی یعنی همین پروازها
    صبح ها
    لبخندها
    آوازها…..

    یک عمر زیبا زیستن را برای تک تک عزیزان آرزو دارم .
    تولدتون مبارک

  • عزیزان متولد دی ماه فامیل گرانقدر و ارجمند قیری ، تولد یکایک شما عزیزان را از صمیم قلب تبریک میگویم مخصوصا مهرداد عزیز امیدوارم عمر با عزت و سلامتی و شادمانی پیوسته همراهتان باد

  • درود به خاندان سادات قیری!
    تولد همه عزیزان متولد در دی ماه را به آنها و خانواده هایشان تبریک گفته و آرزوی سلامتی و طول عمر برای تک تک آنها را از خداوند خواستارم.

  • به راستی دانستن و خواندن و شنیدن احساسات دیگران نسبت به خودت چقدر میتواند دلنشین باشد چرا که حس بودن و زیستن را درفرد تقویت می نماید. ازهمسر فدارکار و دختران مهربانم برای ایجاد چنین حسی دروجودم سپاسگزارم و همچنین رضای عزیز که همیشه به عنوان فامیل و رفیق و راهنما و سنگ صبور و مخزن الاسرارم بوده نیز ممنونم. وازسایر بزرگوارانی که مرابانام خطاب قرار دادند نیز ممنون و سپاسگزارم. خنده برلبانتان باد.اینشاا..

  • من نیز به سهم خود تولد کلیه دیماهی های عزیز را تبریک عرض می کنم و برای همه روزهایی خوش و باسعادت درطول سال آتی آرزو مندم.
    همچنین تولد آزاده ی عزیز نیز مبارک باد که هم ماه بودن تولدمان ،مهر و محبتش را برای من صدچندان میکند. برایت روزهایی خوش همراه با سلامتی درکنار رضای عزیز ازپروردگار خواستارم.

  • با سلام و بهترین آرزوها به کلیه عزیزان متولد اولین ماه زمستان تبریک میگم , به ویژه به شبنم جان خانم برادرم سپهر , آقا مهرداد گل دوست عزیزکه خیلی زحمت سایت رو میکشن , زن عمو جان ماه پری خانم و آقا محمود پسر عمو . دلتون شاد , لبتون خندون , تنتون سالم در پناه ایزد باشین .

  • آقا رضا آفرين بر شما كه قدردان محبت همسرتون هستين ، سعادت اشنايى با ايشون رو نداشتم اما متون زيبايئ كه در وصف ايشون مينويسين بيانگر شخصيت جذابشون هست پروردگار شمارو براى هم حفظ كنه

  • دختر خاله محترم سركار خانم فاطمه شريف زاده:
    خواهر عزيز تولدتان مبارك انشالله شما و فرزندان برومند شما در پناه خدا و زير چتر هميشه گسترده دوست عزيز جناب أقاي حسن نژاد سرفراز، خوشبخت و شاد باشيد.

  • جناب آقاي سيد منوچهر (محمد) سميع پور
    تولدتان مبارك. بسيار مشتاق ديدار شما هستيم بزودي انشالله

  • جناب آقاي مرتضي فخاريان:
    تولدتان مبارك. بسيار مفتخر از حضور شما در جمع سادات قيري هستيم.

  • پريسا خانم بزرگزاد:
    خانم واقعا خانم ، گل به تمام معنا تولدت مبارك عزيزم. خوشبخت تر باشي الهي

  • سركار خانم سيده نسرين سعادت:
    تولدتان مبارك باشد انشالله. سلام گرم بنده را خدمت همسر مهربان و با محبت خودتان جناب علي آقا صمدي را ابلاغ فرماييد خداوند فرزندان شما را در پناه خود حفظ فرمايد
    همچنين عرض ارادت به ابوي محترم و مادر بزرگوارتان

  • سركار خانم سروناز تجلي عزيز:
    تولدتان مبارك. شاد و خوشبخت باشيد
    سلام بنده را خدمت پدر محترم و مادر پر مهر و صفاي خودتان را ابلاغ فرماييد

  • تولدتون مبارک باشه انشاالله 1000 ساله بشین وسالیان سال درکنار خانوادتون سالمو تندرست باشید :)):):)):):)

  • سالگرد تولد کلیه عزیزان سادات قیری را در دی ماه به تمام عزیزان ، بخصوص به خواهر عزیزم پوران ریاضی پور تبریک عرض نموده و آرزومند سلامتی و شادکامی برای خود و خانواده هایشان هستم .

Leave Your Comment

Skip to content