یاد باد آن روزگاران‎

 

 

عکسهای زیر توسط خانم سحر تجلی از اعضاء سایت ارسال گردیده و درآنها زنده یاد مهندس سید محمد تجلی با خانواده دیده میشود.نامبرده بسیار زود ازمیانمان رخت بربست و به دیدار حق شتافت ولی یاد و خاطراتش برای تمامی ما ودرسنین مختلف همواره جاودان است.
مدیریت سایت از خانم سحر تجلی کمال تشکر راداشته و برای ایشان و خانواده محترمشان آرزوی سربلندی و سلامتی را خواستاریم.

 

برای نمایش بزرگتر، روی عکس کلیک کنید

6

7

Comment (11)

  • چه عکس های زیبائی و از چه عزیزانی متشکر سحر گل عمو باز هم از این عکسها در سایت بگذار . چه روزگاری و چه دورانی خدای بزرگ یادگاران با ارزش محمدجان سحر و سوزان عزیز را برای ما حفظ کند و رضوان خانم عزیز و دوست داشتنی را همواره در کنار دخترها نوه و نتیجه هایش سالم و با نشاط نگهدارد و همه اعضا خانواده تندرست و موفق زندگی کنند. یاد آن دوران برای آنها که ازآن دوران خاطره دارند همیشه گرامی باد.

  • ميدوني:
    محمد يه صلابت خاصي توي شخصيت و رفتارش بود صلابتي كه توام با غرور و كبر نبود و برعكس پر بود از محبت پر پر. خدا رحمتش كنه محمد خيلي خوب بود خيلي . حيف كه زود رفت.

  • چه عکس زیبایی.سحر جان ممنون. دایی جان همیشه سراسر مهربون و جون سوز خانواده بود حیف و صد حیف که زود رفت.یادش همیشه گرامی.هیچوقت خنده هاش یادم نمیره

  • سحر جان چه كار خوبي كردي عزيزم، يادش گرامي و روحش شاد. چقدر محبت و صميميت و عشق فاميلي شما من را ياد پدر بزرگوارت ميندازه . مطمئن ام هميشه در كنارتون هست . سلام مخصوص خدمت مامان گرامي ات برسان .

  • چه عکسهای زیبایی ممنون دختر دایی عزیز که با این عکسها یاد و خاطره دایی عزیزتر از جانم رو دوباره زنده کردی هرچند که یادش همیشه در قلب ما زنده است :
    هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق
    دایی سراسر عشق بود و محبت
    دلتنگتم دایی عزیزم و یقین دارم که همچنان نزدیک ما هستی

  • سحر جان چه عكسهاى قشنگ و خاطره انگيزى ، ياد پدر عزيز و بزرگوار و مهربانت آقا محمد گرامي و روح بزرگش شاد باد، هميشه به ياد محبتها و خاطرات خوبي كه از ايشان داشتيم، هستيم. گلي بود كه خيلي زود پرپر شد. خداوند مادر عزيز و مهربانت رضوان خانم را برايتان حفظ كند. به ايشان و سوزان عزيز و آقاى بهجتي خيلي سلام برسان. اميدوارم بزودى ديدارها تازه شود.

  • سحر جان عكسهاي زيبايي است ، روحش شاد و بازماندگان سلامت باشند . هيچوقت آن خنده ها و لبخندهايش از خاطرم نميرود. خيلي زود از ميان ما رفت.

  • سلام.
    واقعا زیباست و تونستم بشناسم که کی هستن واقعا عکسهای خاطره انگیزه و قشنگیه.

Leave Your Comment

Skip to content