گزارشــــــــــی از یـــــــــــک ضیـــــــــــــــافـــــــــــــــت خــــــــانــــــــوادگــــــــــی

 

 

در تاریخ جمعه بیستم شهریور به همت وفرخوان حاجیه خانم بی بی زری ریاضی و با حضور خود ایشان و جمع چهل نفری فرزندان، نوه ها، نتیجه ها و عروس و دامادهای وی در باغی باصفا در پانزده کیلومتری کرج به قزوین ضیافت ناهار به میزبانی این بانوی گرانقدربرگزار گردید.

جمع صمیمی اعضاء خانواده مرحوم سید عبداله قیری زاده و بی بی زری ریاضی که بعضا جهت حضور  از شهرستان نیز آمده بودند و ساعات خوشی که درکنار هم گذراندیم، خاطره رسم ورسوم قدیمی گردهمائی های فامیلی را زنده کرد. این حرکت ها چه بسا بتواند الگوئی برای جوانان و بچه های خانواده باشد تا همبستگی و تعهد به فرهنگ خداپسندانه دید و بازدیدهای قدیمی فامیل را کماکان زنده نگهدارند. ما همه وابستگان به بی بی زری ریاضی برای ایشان و سایر بزرگان فامیل که گر چه انگشت شمارند، اما از هر انگشت نسلی صالح و پایدار تداوم یافته است، آرزوی سلامتی و طول عمر داریم .

خانواده بی بی زری ریاضی

شهریور 1394

 

برای مشاهده باقی عکس ها کلیک کنید

 

ziafat_photo_big

Comment (10)

  • با عرض ارادت به تك تك أعضاء اين خانواده محترم.
    اميدوارم كه ديگر خانواده ها نيز چنين مجالسي داشته و شاهد خبرهاي بعدي در همين زمينه از ديگر عزيزان باشيم. اين حركت خيلي قشنگ بود و كاش الگو بشه.
    فقط كاش جوان هاي اين جمع عكس ها بيشتر رو تهيه و ارسال ميكردند تا با چهره هاي جديد خانواده آشنا و قطعا خوشحال تر شويم

  • چقدر از ديدن اين عكس خوشحال شدم. متشكر از ارسال اين عكس تاريخي. خداوند انشالله سايه زن عموي عزيزمان را از سر ما كم نكند. هميشه تني سالم و دلي شاد داشته باشند.

  • بسیار حرکت زیبا وپر محتوایی بوده است وامیدوارم که پروردگار توفیق آموختن و یادگیری از حکمت بزرگان فامیل را نصیبمان نماید.
    جای ما هم خالی خصوصا جهت صرف غذاهای بسیار خوشمزه آن روز

  • با درود فراوان و پاک به فامیل محترم و بویژه خانواده خالو عبدالله و بی بی زری!
    ابتکار جالبی است و امید است که از سوی بقیه نیز تکرار شود.
    با آرزوی سلامتی و شادکامی برای همگی.

  • از لطف همگی بعنوان عضوی از این خانواده تشکر میکنم ، حقیقتا جای همه شما عزیزان خالی بود . امیدوارم یه روز همه فامیل دور هم جمع بشیم ، خداییش خیلی خوش میگذره

  • رويا عزيزم از راهي دور مي بوسمت كه اينقدر با محبتي . چه خوش گفتي ، همه فاميل دور هم . چه شوووود.

  • فروغ نازنین ممنون از اظهار لطفت ، منم از دور روی ماهتو میبوسم و آرزو میکنم تمام شما عزیزان که در غربت هستید سالم و تندرست و خوشبخت باشید ، به قول مامانم ،، غریب و تندرست ،،،

Leave Your Comment

Skip to content