جمع یاران

 

 

یادبادآن روزگاران یاد باد
عکس زیر به همت تیمسار عزیز حاج سید فخرالدین محمودیان برای سایت ارسال گردیده که یکی از مجموعه عکسهای ارسالی توسط ایشان می باشد و سری کامل آن  در بخش عکسهای ارسالی توسط کاربران درج می باشد  اعضاء محترم می توانند باورود به بخش مذکور سایر عکسها رانیز که بسیار قدیمی و خاطره انگیزهستند را ملاحظه نمایند.
ضمن تشکر مجدد از محبت نامبرده از سایر اعضاء نیز درخواست می گردد تا عکسهای خاطره انگیز را برای سایت ارسال نمایند.
مدیریت سایت
شهریور 1394

 

(برای نمایش بزرگتر، روی عکس کلیک کنید)

7-1

Comment (6)

  • بسيار بسيار از ديدن عكسها لذت برديم. دست پسرعموي گرامي درد نكند. راستي اين عكس در كجا گرفته شده ؟ به نظر مي آيد در بلمهاي معروف شادگان ؟

  • به به چه عکس جالبی و چه شخص بزرگواری همچون آفخرالدین که این عکس خاطره انگیز را فرستاده . منهم در این عکس پشت سر عمونبی و جنب عمو محمدعلی هستم چقدر هیجان انگیز بود . راستی آنموقع ها جمع فامیل با هر سن و سالی برگزار میشد و بزرگ و کوچک در کنار هم لذت میبردیم همه عزیزان از دست رفته را خداوند بیامرزد روحشان شاد. و عزت و سلامتی نثار بازماندگان انشاله. ممنون آسید فخرالدین

  • چقدر عکس زیبایی است وچقدر چهره این عزیزان شاد و فرحبخش به نظر می رسد خدا همگی آنها که رفتند رحمت و طول عمر به عزیزانی که هستند عنایت کند و ایکاش چنین جمع هایی نیز امروزه برگزار میشد تا درآینده نیز عکسی به یاد گار وجود داشته باشد.
    تیمسار مثل همیشه سپاسگزارتم.

  • با درود فراوان به خاندان سادات قیری!
    واقعا این عکس ها تاریخی و فراموش نشدنی هستند و جالب اینجاست که در آن روزگار با وجود امکانات کم نسبت به اکنون ولی شور و شوق و شادابی باعث میشد تا خانواده دور هم باشند . روابط انسانی واقعا زیبا و هیجان انگیز است . اما جلو گذر زمان و تحولات جامعه را نمی شود گرفت.
    فقط می توانم بگویم: افسوس

Leave Your Comment

Skip to content