عکسهایی خاطره انگیز

 

 

دیدن عکسهای قدیمی و مشاهده چهره اشخاصی که شاید فقط نامی از آنها شنیده باشیم چقدر می تواند لذت بخش باشد و مشاهده چهره کودکان قدیم ومادران و پدران امروز چقدر به روابطمان لطافت می بخشد
از آقای سید مجید اخلاقی عزیز برای ارسال عکسها سپاسگزاریم و از اینکه مارا هم درخاطرات خود شریک نموده اند کمال تشکر را داریم.
منتظر ارسال سایر عکسها از اعضاء محترم هستیم
مرداد1394

 

از عکس سمت چپ به راست:

سید مهدی اخلاقی

بی بی ملکه مطهر

حاج سید محمد قیری

سید مهدی قیری و بی بی عالیه قیری

 

Comment (4)

  • با تشکر از آقای اخلاقی بخاطر ارسال عکسهای خاطره انگیز خدا رحمت کند رفتگان را و عمر باعزت برای سید مهدی و بی بی عالیه آرزومندم تمامی عزیزان در عکسها خاطرات کودکی بنده در مسجد سلیمان و شوشتر را در رابطه با این عزیزان یاداوری نمودند . به امید ارسال عکسهای قدیمی از تمام عزیزان و ایجاد آرشیو کاملی از تمام اعضای فامیل در سایت سادات .

  • عزيز دل آقا مجيد اخلاقي:

    اولا: بسيار عمل زيبا و نيكويي انجام دادي به شخصه ديدن عكس خاله عزيزم سركار حاجيه خانم بي بي ملكه خانم مطهر و مرحوم بزرگوار عمو مهدي اخلاقي باعث خوشحالي شد و صد البته عكس پسر عموي عزيز اقا مهدي قيري و همچنين عكس زيبا و معصوم عاليه خانوم .
    اما خدا ميداند كه ديدن عكس حاج سيد محمد قيري برايم شادي مضاعفي دارد چرا كه اين حقير شخصا در حال تهيه شجره نامه كامل فأميل هستم ( به روش نوين و با عكس) كه كمبود بسيار شديدي از ناحيه عكس هاي فأميل عزيز و بزرگوار كه برخي در شهرستان شوشتر و ديگر شهرهاي خوزستان تشريف دارند هستم. و فكر ميكنم شما بتوانيد به من كمك كنيد.
    درثاني:
    براي ملاقات و بعضي هماهنگي ها با فاميل محترم در خوزستان قصد دارم به اتفاق اقا مهرداد عزيز قيري زاده ( مدير محترم و زحمت كش سايت سادات قيري ) به شوشتر أمده تا أهداف ذيل نائل اييم
    الف ؛ زيارت بزرگان و عرض دست بوسي
    ب؛ زيارت عزيزان جوان و دعوت به همكاري هاي نزديك تر با عزيزان فأميل مستقر در ديگر شهرهاي ايران
    پ؛ بررسي و مطالعه شرايط تشكيل اولين مجمع سادات قيري در شهرستان شوشتر
    و انشالله چندين مورد ديگر از جمله با كسب اجازه تهيه عكس از أفراد فاميل
    در اين راستا شديدا نيازمند همكاري شما فرزندان برومند و پاك سرشت هستيم كه جمعي از شما عزيزان را حتي هنوز زيارت نكرده ايم ( متاسفانه بدليل وانفساي زندگي هاي امروزه و صد البته دوري و زندگي خارج از كشور و مخفي نماند سستي و كاهلي كه انشالله نيت داريم جبران كنيم)
    مجيد جان نگاهي به متن بالا به راحتي به شما نشان خواهد داد كه چقدر ميتوانيد در اين حركت هاي خدا پسندانه كمك كنيد.
    ثالثاً:
    استدعا دارم با ارسال إيميل به ادرس إيميل به اينجانب ( در انتهاي اين يادداشت إيميل ادرس بنده را ميتوانيد مشاهده فرماييد ) با ذكر تلفن خود اجازه دهيد تا با ارتباط بيشتر با شما هماهنگي هاي مورد نياز براي موارد ذكر شده در بالا را شروع كنيم. انشالله
    ارادتمند شما خويشاندان عزيز مستقر در خوزستان .
    سيد علي ( رضا ) آباد
    Reza_abad@yahoo.com

  • به به عجب عکسهائی آفرین به آمجید عزیز که چنین عکسهای بیادماندنی را در سایت گذاشت مخصوصأ برای من که عمو حجی عمو مهدی و حباب ملکه را دیده بودم روح همه رفتگان شاد و دل بازماندگان لبریز از شادی و نشاط.

  • مجید جان دستت درد نکنه واقعا عکس های جالبی هستند خصوصا عکس عمو حجی که همیشه فقط نامش را شنیده بودم.
    امیدوارم سایر اعضاء فامیل نیز این حرکت را ادامه دهند.

Leave Your Comment

Skip to content