فراخوان نظر سنجی رنگ لوگو خاندان سادات قیری

در حال حاضر یک لوگو و آرم موقتی برای وب سایت خاندان سادات قیری در نظر گرفته شده است که با چهار رنگ متفاوت می باشد. در صورتی که با طرح و رنگ یکی از طرح ها موافق هستید نظر خود را از طریق قسمت نظرات و دیدگاه ها که در انتهای همین صفحه است برای ما ارسال نمایید.

01 04 03 02

Comment (35)

  • برادر عزيز
    اقا مهرداد گل كه دلم هم برات تنگ شد
    رنگ سبز متناسب تره داداش
    اميد وإرم بقيه هم مثل من زود نظر خودشون رو بدن
    رضا اباد اورتي

  • به امیداینکه سادات قیری همیشه سبز وخرم باشند بیاین همگی رنگ سبز را برای لوگو و آرم سادات انتخاب کنيم.
    مخلص همه سادات قیری

  • سلام
    رنگ مشکی به نظرم قشنگ تره. درسته که مشکی بیشتر در فرهنگ ما معنی عزا و غم داره، اما از طرفی، رنگ سیاه یک رنگ رسمی و مجلسی هست و نشان دهنده ی رسمی بودن کار است

  • با سلامي گرم از راهي بسيار بسيار دور به تمامي فاميل عزيزم . رنگ سبز نماد زندگي و رويش جديد است. خانواده ما هم همه سبز را انتخاب كردند. خصوصا ارمان. موفق و برقرار و پيروز باشيد. جدا خسته نباشيد با اين همه زحمت اقا مهرداد و پسرخاله عزيزم رضا اباد. واقعا اباد بون اي قيريو ….

  • برای این آرم به نظر من رنگ قرمز مناسب تره.
    چون برای این فرم از نظر بصری و رنگ شناسی رنگ قرمز حس محکم بودن رو به آدم میده. همچنین که مثل یه مهر هم میمونه. پس برای این فرم قرمز بهتره که حس مهر محکم و مقاومی میده.
    رنگ سبز اما رنگ تازگی و طراوته که با این فرم همخوانی نداره.

  • با سلام به تك تك اعضاي سادات قيري
    سوزوم سوزه
    سوزه وأريه
    سوزه سيدي
    رنگ سبز رنگ شايسته اي است.

    • نه عزیزم. ما خوزستانیا فقط فولادی هستیم. نه استقلالی نه پرسپولیسی. شما هم توبه کن

      • راستش یه بار خواستم توبه کنم ، ایمیل زدم به خدا جواب داد ” بنده ی عزیزم چون دیگران اشتباه میکنن دلیل نمیشه شما هم همون اشتباه رو بکنی ” .. من هنوز دارم سعی میکنم اگر توانستم به جرگه ی فولادیها بپیوندم حتما شما را هم در جریان میگزارم .. !!!

  • با سلام و احترام
    خسته نباشید اقدام شما در راه اندازی این سرای صمیمی در دنیای مجازی مبارک و قابل تقدیر است.در خصوص طرح مورد اشاره ،طرح مهر انگشتر زیبا است و لی هنوز جای کار کردن بیشتر و نقش و نگار گری دارد.در ضمن سبز رنگ سیادت است اما سیاه با سابقه تاریخی و نام خانوادگی هم خوانی دارد و بگونه ای هم نشان سیادت است.وب سایت هم نیاز به طراحی بهتر و ساماندهی دارد.البته برای شروع عالی است

    • برادر بسيار گرامي جناب اقاي اخلاقي
      ضمن عرض سلام و خوش امد گويي به شما بسيار خوشحال و شاد مان از نظرات مدبرانه و انديشمندانه شما گرديديم نگاه لطيف و دوستانه شما در همين چند خط بارز و درخشان است.
      استدعا داريم با همياري و همكاري خود ما را در اين راه ياري نماييد باشد تا كوتاهي ها و نقصان هاي اين حركت ( سايت سادات قيري ) خدا پسندانه و منحصر به فرد برطرف گردد. بدون شك اميد ما به همين إرشادات و نصايح بر گرفته از دانش و تجربيات عزيزاني چون شما بوده است .
      ارادتمند رضا آباد

  • ضمن تشکر فراوان بابت افتتاح این وبسایت که در این عصر ارتباطات مجازی فرصت در کنار هم قرار گرفتن را در اختیار ما تکنولوژی زدگان قرار دادید و به امید روزی که دور همی های لذتبخش پیشین را این بار در فضای مجازی تجربه کنیم خصوصا برای امثال ما که کیلومترها دورتر از سایرین هستیم.
    من هم به مشکی بیشتر تمایل دارم چون نشان از تاریخ ماست ولی اگر بتوان طرحی درست کرد که از سبز هم استفاده کرد زیبا تر میشود.

  • رنگ فقط رنگ سبز چرا که نه آبی و نه قرمزه بنده نه طرفدار آبیم و نه قرمز و طرفدار تمامی تیم هایی هستم که مقابل این دو بازی میکنند یک باز تعصب را کنار بگذار تا ببینی طرفداری از تیم های رقیب این دو تیم و دیدن بازیهای آنان چه لذتی داره

  • بنام خداوند متعال از نظر بنده نظرات همه مورداحتراما رنگ سبز سر سبزی و شادابی است از نظر بنده موفق باشید

  • بنام خدای بزرگ اصولاسادات رابارنگ سبزیامشکی میشناسند.که من دراینجارنگ سبزراترجیح میدهم

  • سلام مهردادخوب وقشنگم
    همه خوبه خودت میدونی رنگ سادات سبزه سبنز بهتره سلام گرم من به سادات قیری بحق خدا قدرهمدیگررابدانیددراین دوره زمانه وانفسا کسی به کسی نیست صله رحم وهمدیگررا قدربدانید

Leave Your Comment

Skip to content