مژده تولد و سلامتی

 

 

به قرار اطلاع در تاریخ 25 اردیبهشت ماه گذشته نوزاد تازه متولد شده آقای کورش کبیری و خانم مهرنوش موسویون ، دختر آقای موسویون و مهین خانم شریف زاده به نام نیک آفرید ،خوشبختانه بعد از سپری نمودن دوران نقاهت به سلامتی در آغوش پر مهر مادر و پدر خود قرار گرفت. هیئت موسس سایت سادات قیری از طرف خود و فامیل و منسوبین محترم به پدر و مادر نوزاد و همچنین آقای موسویون و مهین خانم وخانواده کبیری صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده سلامتی و تندرستی همه اعضاء خانواده ها را از خدای بزرگ مسئلت می نمائیم.

28/خرداد/1394

Comment (7)

  • مهرنوش وکوروش عزیز ، امیدوارم با ورود این دختر زیبا، کانون خانوادتان شادتر وگرمترازهمیشه گردد و به سهم خودم هم قدم نورسیده را به استاد گرامی عمو موسوی عزیز وآبجی مهین بزرگوار و دوست داشتنی تبریک عرض می کنم.

  • جناب آقای کبیری و خانم موسویون خبر تولد و سلامتی نوزاد شما مارا هم مسرور نمود به امید سلامتی و رشد و بالندگی تمامی فرزندان و بخصوص نوزاد عزیز شما و تبریک و عرض ارادت به استاد موسویون و مهین خانم .

  • خدا را شکر به مهرنوش خانم و اقای کبیری همچنین سرور عزیزم آقای موسویون و مهین خانم عزیز تبریک عرض نموده سایه پر مهر شما مستدام تندرست باشید

  • با تبریک فراوان به مادر،پدر،پدر،مادر بزرگ ها و پدربزرگ ها! قدم نورسیده خوش یمن باشد و با سلامتی زیر سایه خانواده به مدارج عالی در زندگی نایل گردد.

  • كورش عزيز و مهرنوش دوست داشتني؛
    چشم همه فاميل به نور چشم تازه از راه رسيده روشن باشد. شكر گذاريم منت خداي را به فرزندي سالم و با نشاط. الحمدالله.
    استاد بلامنازع جناب اقاي موسوي و خواهر عزيز تر از جان ابجي مهين خانم شريف زاده. هزاران هزار شاد باش و تبريك و شكر خدا. مباركتان باشد اين مژده شيرين.

  • مهنوش جان دوباره مادر شدن را به شما ي عزيز تبريك ميگم . انشالله هميشه سايه شما و همسر گراميت بر سر فرزندان دلبندت باشد . بسيار اسم برازنده اي را انتخاب كرده اي. تبريك

Leave Your Comment

Skip to content