پدر

 

 

تقدیم به تمامی پدران دلسوز و بامحبت .
هیئت موسس سایت سادات قیری ضمن عرض تبریک و تهنیت به مناسبت فرارسیدن روز پدر به تمامی پدران و مردان غیور وبردبارخصوصا کلیه پدران و مردان فامیل بزرگ سادات قیری و آرزوی سلامتی و طول عمر برای تمامی آنها ، از شما اعضاء محترم تقاضا مندیم تا در این جشن فرخنده مشارکت نموده و پیامهای زیبای خود را جهت اهدا به تمامی این عزیزان برایمان ارسال نمایید.
آرزو داریم که با این حرکت کوچک ذره ای از محبت ومهربانی این عزیزان را پاسخگو باشیم.اینشاا…
هیئت موسس سایت سادات قیری
9/اردیبهشت/1392

Comment (18)

  • کودکی نقاشی کشیده بود و در آن خورشید را سیاه کرد .
    وقتی از او پرسیدند که چرا خورشید را سیاه کرده ای گفت :
    خورشید را سیاه کردم تا دیگه دستای بابام از آفتاب سیاه نشه و نسوزه .
    پدر یعنی ستون و خیمه زندگی .
    پدر یعنی کوله بار درد و غصه اما با صورتی خندان .
    پدر یعنی پشت کردن به خستگی .
    پدر یعنی خود نخوردن و خانواده خوردن .
    پدر یعنی سر در چاه ناله کردن .
    پدر یعنی نشاط از موفقیت فرزند .
    پدر یعنی پنهان کردن غم و غصه .

    سلامتی برای همه پدرهای در حیات
    غفران الهی برای همه پدرهای سفرکرده

  • تولد مولا علی پدر همه سادات رو به تمام پدرای خوب فامیل عزیزم و منسوبین محترمش از صمیم قلبم تبریک میگم. الهی سالهای سال سایشون بالای سر خانوادشون باشه.
    درضمن این روز رو به برادرای خوب خودم و برادرهای نازنین رحمت عزیزم، و مخصوصا داوود گلم که دیگه حالا مرد زندگیمه ،تبریک میگم. الهی خداوند به همه این عزیزان سلامتی و طول عمری با عزت عطا فرماید

  • با درود بیکران به پدران ارجمند
    فرارسیدن روزتان را تبریک گفته و از خدای بزرگ سلامتی و طول عمرتان را خواستارم. متن زیبای فرخ جان گویای همه چیز است . امیدوارم هیچ گاه پدران شرمنده خانواده نشوند و در تامین زندگی مادی و معنوی خانواده موفق و سرفراز باشند.

  • بابا خوبه -بابا جونه -بابای گلابه به جون پدر میدونم پیشم نیستی ولی دیشب خوابتو دیدم که نگران من و بچه های دیگه ات هستی –راهمون زیاده ولی دستتو میبوسم و روزتو بهت تبریک میگم … روز پدر به همه پدرای مهربون بخصوص برادر خودم تبریک میگم . سیدمسعود شریف زاده

  • با سلام و تبریک تولد حضرت امیر و روز پدر به تمام پدران و با یاد و خاطره تمامی پدران درگذشته و با امید به اینکه بتوانیم از خصایص والای حضرت امیر در عمل استفاده نماییم و تذکر به جوانانی که هنوز سایه پدر برسرشان است و قدر شناسی از این نعمت .

  • با درود فراوان به تمامی فامیل!
    ضمن تشکر از مدیریت سایت ، باید بگویم که غیر از مناسبت روز پدر در این ایام دو مناسبت دیگر نیز وجود داشت که یکی اول ماه مه مصادف با 11 اردیبشت روز جهانی کارگر و دیگری 12 اردیبهشت روز معلم که در اینجا به معلمان عزیز بویژه آموزگاران فامیل و کارگران زحمتکش از جمله بطور اختصاصی کارگران فامیل روزشان تبریک میگویم و برای همگی سلامتی و موفقیت آرزو میکنم.

  • با سلام
    روز پدرو به تمام پدرهای مهربان و فداکار فامیل تبریک میگم و امیدوارم خداوند سا یه ی پدرهای مهربون رو حفظ کنه و روح پدرانی که دربین ما نیستند را قرین رحمت و شادی
    فرخ جان متنت عالی بود من از همینجا به عموی نازنینم تبریک ویژه میگم وامیدوارم اون چهره نورانی که واقعا جلوه ای از قلب مهربونشونه همیشه خندان و شاد باشه .
    عموجان واژه ها از بیان محبت وبزرگواری شما عاجزند .

  • درود به همه آقایون و پدران با محبت دلسوز و فداکار

    امیدوارم سربلند باشید ومانند ستونی محکم تکیه گاه عزیزانتون باشین . جایگاه بسیار مهمی در زندگی دارین .
    شاد و سلامت باشین.

  • پدرلطف خدابرادمیزاد/پدرکانون مهروعشق وامداد / پدر مشکل گشای خانواده / پدریک قهرمان فوق العاده/ این روز بزرگ وعزیزرا به تمامی اقایان وپدران فامیل عزیزم تبریک می گویم همیشه سلامت وپایدار باشید درود بی پایان به پدران نازنینمان درست است که از لحاظ فیزیکی درجمع ماجایشان خالیست ولی یادشان وافتخارشان درتمام لحظات زندگی با ماست یادشان گرامی وروانشان شاد امین

  • باسلام
    متن های زیبائی درباره پدرنگاشته شده است هرچه فکرکردم نتوانستم متنی بنویسم . کلمات ازگفتاردرباره پدرم قاصرند .گاهی نمیشود از آنچه دردل میگذرد چیزی نوشت.
    فقط به پاسداشت این روز عکسی را ضمیمه کردم تا همیشه برایمان روز پدرباشد.
    سال 93 درحال نوشتن خاطرات زندگی .

  • …وقتی دیشب دیدمش هوا خوب و نسیم خنکی میوزید .ولی امروز ساعت ده هوا کمی گرم شده بود … هرچه بیشتر نزدیکتر میشدم قدمهایم بزرگتر میشدن .انگار می خوام به دلدار برسم . عرق پیشانی با اشکهایم قاطی میشدند. شیشه ای خریدم و راه افتادم. همینطور که با خودم حرف و گلایه میکردم یاد حرفهای مهربانش افتادم که چقدر دوست داشتنی بودند – در شیشه را که باز کردم و اولین قطره را که بهش دادم زیرلب گفت ….اخیش و من ذوق زده و هول تمام گلاب را با اشتیاقبه دیدار -بر سر سنگ قبر اقاجون خیلی تشکر میکرد و من شرمنده که چرا تا وقتی زنده بود قدرش را نمیدانستم …. که پدر مانند سلامتیه —تا وقتی که داریمش قدرشو نمی دونیم . اه حسرت میخوریم و ….و…..و……. اقاجون دوستت دارم تا اخر دنیا…………………..

  • عمو واقعا يكي از پدرهاي نمونه فاميل هستند. انشاالله هميشه تنشان سالم باشند.
    روز پدر را به تمامي پدرهاي نمونه فاميل تبريك مي گويم. انشاالله هميشه سايه شان بالاي سر خانواده باشد. روزتان مبارك.

  • سلام. به زعم خودم روز پدر رو به همه پدران بزرگوار زمینی و آسمانی تبریک میگم.

  • عموجان دوستت دارم همانند پدرم .ایام عید که دیدمت این حس را بیشتر حس کردم و همیشه نصیحتی که بمن میکنی اویزه گوشم میکنم ……. به غمخارگی نخارد کسی پشت من جز سرانگشت ناخن دست من ببخشید احساساتی شدم و اصل شعر را یادم رفت .ولی همین موزون را دارد …..

  • تبریک به تمام پدرهای سادات قیری و همه مردانی که در آینده پدر خواهند شد و آمرزش برای همه پدران از دنیا رفته خصوصا پدر خودم و پدر مرحوم همسرم .یاد عمو محمد علی شریف زاده بخیر وقتی رادیو داشت حدیث نبوی(ص) را قرائت میکرد که فردی از حضرت رسول(ص)عرض کرد به چه کسی خدمت کنم و حضرت فرمود اول به مادرت ؛ دوم به مادرت که عموجان دقت زیادی کرد و انتظار داشت که حتما سوم پدر را میفرمایند که باز هم فرمودند سوم به مادرت که در حالی که داشتند کم کم گله مند و گفتند که بابا کجا رفت خوشبختانه دنباله حدیث فرمودند چهارم به پدرت خدمت کن و به نوعی از پدران دلجویی شد که اگر چهارم هم مادر بود چهره عموجان دیدنی میشد . یادشان گرامی

  • من نمیدونم چه چیزی در عشق به پدر نهفته ست که بیشتر از چند ثانیه بهش فکر کردن چشمای آدم رو خیس میکنه. پدرها به نوع خاصی مقدس اند. روز پدر مبارک

  • روز پدر را به تمامى پدران عزيز و فداكار فاميل تبريك عرض مى كنم.
    عمو جان خيلي دوستت دارم . هميشه سالم و شاد باشي در كنار عزيزانت.

Leave Your Comment

Skip to content