هفـــت سيـــــن بـــــدون محمود رضا و امين

 

 

اقاي سيد فخرالدين محموديان و اقاي سيد عبدالكريم آباد، سركار خانم پروین دخت گودرزی و سركار فروزان خانم؛
هفت سين أمسال نه محمود رضا دارد نه أمين و چگونه ميتوان جاي خالي اين عزيزان را ديد و خون نگريست اگر بودند همچون سال گذشته و سالهاي قبل پشتوانه و دلگرمي پدر بودند و عصاي دست مادر، يقينا اين دو هميشه عزيز سال گذشته در چنين أيامي در تكاپوي مقدمات معمول و سفره هفت سين جامه نو كردن ، خانه تكاني و يقينا نور منزل و مايه اميد و أورنده خنده و شادي و يار پدر و غم خوار مادر و تبلور عشق و اميد. ولي أمسال …..
هيچكدام از ما حتي اجازه تصور ان را به خود نميداديم اما گل چين زمانه ٢ غنچه را چيد كه سالها زحمت و عشق و اميد و تلاش برايشان صرف شده بود. براستي نبود انان سخت ولي در چنين أيامي سخت تر است.
با اجازه أعضاء محترم سايت سادات قيري و به نمايندگي از ايشان و ديگر عزيزان و بزرگان قصد داريم بار ديگر از صميم قلب و دلي پر از اندوه ياداور شويم همچنان خود را در كنار شما و غم خوار شما ميدانيم، نيت داشتيم عرض كنيم اين فقط شما نيستيد كه گم شده خود را در اين ايام خاص جستجو ميكنيد. بلکه هفت سين كل سادات قيري أمسال ديگر نه محمود رضا دارد نه امين . ما را در كنار خود احساس كنيد زيرا كه ما خود را در كنار شما مي بينيم و همواره غم خوار شما. خداوند متعال مقام انان را در بهشت برين والاتر قرار دهد. كس چه داند ازآینده خود و روزگار.

از كليه كاربران عزيز سايت دعوت مينمايم تا با پيامي هر چند كوتاه شريك غم اين خانواده ها در ايام شور و شادي باشند انتظار ميرود اين همدردي برگي زرين بر تاريخ اين خانواده باشد. اينجانب از بزرگان و سروران استدعا دارم در هنگام تحويل سال و ارتباطات معمول اين ايام نام اين ٢ خانواده را در راس ليست خود قرار دهند باشد تا بار ديگر يك دلي و اتحاد خاص اين قوم نمود و همگي يك صدا بخوانيم
“هفت سين هميشگي ما ديگر نه محمود رضا دارد و نه امين”

خاك پاي سادات قيري
رضا آباد

Comment (8)

  • با تشکر از پسر عموی عزیزم حاج آقا رضا ، واقعا که سخن از قلب ما گفتی . من نیز بنوبه خود به خانواده های محترم محمودیان و آباد که بار سنگین فقدان نورچشمان را بدوش میکشند ، تسلیت گفته و امیدوارم که ما را شریک غم و درد جانکاهشان بدانند. یادشان گرامی باد.

  • راستش با خوندن این مطلب به جا و زیبا نا خود اگاه به ذهنم میرسه که چقدر باید قدر عزیزامون رو بیشتر بدونیم چون واقعا باور نکردنیه از دست دادن این گل پسرها…دقیقا پارسال همین روزا مراسم ازدواج فاطمه خواهر امین بود غافل از اینکه خود امین الان کنار ما نیست..افسوس

  • پسرعموگرامي آقاي محموديان ، پسرخاله عزيزم كريم جان، من را درغم خود شريك بدانيد . خدا صبر عطا فرمايد. جايشان خالي!

  • سلام
    ضمن عرض تسلیت خدمت پدرومادر و خانواده این عزیزان ازخداوند شادی روح مرحومین را خواهانم و مطمئنم این دو عزیزخیلی پررنگ تر از گذشته کنار پدرومادرو خانواده سر سفره هفت سین حضور داشته اند.

  • بنده هم به نوبه خود فقدان این عزیزان را تسلیت گفته و برای انها علو درجات مسئلت می کنم

  • پسر عموي عزيزم اقاي محموديان و پسر عمه عزيزم اقاي اباد:
    با اندوه فراوان فقدان محمود رضاي عزيز و امين عزيز را از صميم قلب به شما و خانواده محترم تسليت عرض ميكنم. مرا در غم خود شريك بدانيد
    جايشان خيلي خالي است. روحشان قرين رحمت باد.

  • یادشون بخیر . من که هنوز باور ندارم رفتن این دو عزیز رو . خداوند به هر دو این خانواده ها صبر بده که قطعا امسال سال تحویل تلخی رو گذروندن.

Leave Your Comment

Skip to content